26.

798 38 0
                                    

ĎAKUJEM za prekročenie 200 vote-ov!!!😍❤😍

,,Ty si pila!"

,,Nie nepila!"

,,Ale ja som ťa tam videl piť!"

,,TO BOLA IBA MI-NE-RAL-KÁ!" Peter sa otočil a cestou z mojej izby si zamrmlal ,,hej, určite.." hneď som pocítila nával výhry. Vážne som nepila alkohol iba minerálku. Tom bol pri mne celý čas aj s Emily a pekne sa postaral aby sme s Emily vypili 0,0% alkoholu na žiadosť Tiny.
Ale bola som rada. Emily mi ráno volala, že sedí pri Tine na záchode u Tiny doma a, že ak by to bolo možné, mohla by som sa k nim dostaviť. Spoznali sme sa iba tento školský rok ale cítim sa akoby sme boli celoživotné kamarátky na život a na smrť.

•••••••••••••••••••••

,,Nemusel mi sem voziť."

,,Som tvoj veľký brat a mojou zodpovednosťou je ti zabezpečiť bezproblémový odvoz."

,,Že ty si sa nudil a chceš vidieť ako Tina zvracia a potom si to odfotíš a budeš všade zdieľať?"

,,Presne."

Odpútali sme si bezpečnostné pásy a vystúpili z auta.
Emily na nás čakala dole pri bráne, pretože sme nechceli zvoniť kvôli Tininmu malému bratčekovi. A nemáme ani čip na výťah a na 6-te poschodie sa trepať nechcem. Kto pre boha má čip na výťah? Načo je to dobré?

,,Ahoj, Emlie."

,,Prestaň s tým Vivinka." obe sme vybuchli do obrovského smiechu. Včera Tom stihol vymyslieť prezývku aj mne. Peter sa na nás len nechápavo pozeral.

,,Inak vedela si, že Peťo bol včera na tej párty?" načala som, keď sme nastúpili do výťahu.

,,Faaakt? Ja som nevedela, že chodíš na také oslavy." začali sme sa chichotať ako malé deti nad čím Peter len previacal očami.

,,Hahaha. Veľmi vtipné." to sme sa už poriadne smiali. Vystúpili sme z výťahu.
Emily zaklopala a kto otvoril? No jasne, že Tom.
Možno mi trochu vyskočilo obočie do nebies ale hneď sa aj vrátilo na zem.

,,Okej, takže sa vyzujte, zaveste si kabát ja idem držať vlasy Tine a Tom sa vráti strážiť malého."

,,Idem s tebou." zapojil sa Peter.

,,A čo ja?" spýtala som sa.

,,Môžeš pomôcť Tomovi." povzdychla som si pobrala som sa za Tomovov strapatou hnedovlasou hlavou.

,,Teraz spí takže máme čas na seba." dvakrát nadvihol obočie a na tvári sa mu pohrával čertovský úškrn.

,,Si robíš prdel." bolo jediné čo zo mňa vyšlo.

,,Ale áno. Radšej by som zbalil tvojho brata ako teba."

,,Buď sa ti až tak hnusím, že by si aj zmenil orientáciu alebo si homo k čomu sa veľa ľudí len tak nepriznáva."

,,Včera si ma presvedčila, že ti môžem veriť. Dúfam, že moje tajomstvo je u teba v bezpečí."

,,Jasné, že je ale neeob si zálusk na môjho brata." potichu sa zasmial a ukázal krásne biele zuby. Prečo tí najlepší musia byť... Na opačné pohlavie alebo majú piskľavý hlas?

,,No tak počkať. Teraz som už som úplne zmätená. Ako to je medzi tebou a Tinou."

,,Vždy keď ona mala strážiť brata tak som ho strážil ja. A medzi tým sa k dačomu schyľovalo ale to už bolo po tom ako som zistil, že som iný."

,,Tina o tom vie?"

,,O mojej orientácii? Hej. Presne si pamätám, čo robila keď som jej to povedal. Zobrala metlu a po špičkách ma s ňou naháňala a šeptom na mňa kričala aby nezobudila Denisa. Týždeň som zo seba zmýval prach a špinu z tej metly." potichu som sa zasmiala. Aj keď som Tinu poznala vážne krátko, pochopila som, že mať ju za kamarátku bude strašná sranda.

•••••••••••••••••••••

Bola som už doma a užívala si voľnú sobotu. Ležala som na posteli a rozmýšľa, čo budem dnes porábať. Napadlo ma zavolať Biu ale nebola som si istá, či mi to zdvihne a ešte sa mi nechcelo nikam trepať, takže som možnosť ísť jej zvoniť dovtedy kým mi neotvorí, radšej vymazala z hlavy. Mala som chuť zaspať a zobudiť sa až... čo ja viem... v pondelok. Nudila som sa a to strašne. Nudila som sa do vtedy, do kým mi nezačal zvoniť mobil.

,,Halooo?" ozvalo sa na druhej strane.

,,Prosím? Čo si prajete?"

,,Ahoj, Via. Tu je Sebastian. Nešla by si von?"

,,Hej, kľudne kto s nami ešte pôjde?"

,,Eeeee... Ka som si myslel, že pôjdeme iba mi."

,,Aha. Prepáč. Dnes som nejako vyšťavená. Nemohli by sme ísť niekedy až -čo ja viem- zajtra?"

,,No nebuď lenivý tchor a zdvihni svoju riť z toho na čom sedíš a hybaj von, inak si po teba osobne prídem."

,,Nevyhrážaj sa mi, inak to poviem môjmu bratovi a on si s tebou poradí."

,,Nevadímu, že spolu randíme."

,,Odkedy spolu randíme?"

,,Odvtedy čo som ťa zachránil pred tým *o*o*om (😂)."

,,Okej. Stretneme sa..."

,,V parku." a zložil.

Read my love story ✔Where stories live. Discover now