17.

800 42 0
                                    

Zobudila som sa na hluk padajúcich vecí.

,,Sakra"

,,Peter, mohol by si byť aspoň teraz tichší? Teraz keď som spala?"povedala som hneď ako mi došlo, že počujem bratov hlas.

,,Prepáč ale dnes ideš domov. Vianočka celé noci zavíja."pozrela som sa naňho a zaostrila.

,,Tie tvoje kruhy pod očami to hovoria za teba."vstal a podišiel ku zrkadlu ktoré vyselo na stene ľavo od postele.

,,Bože ja vyzerám."začal si ohmatávať celú tvár. Všimla som si veľký cucflek na jeho krku.

,,Alebo to bude tvojou rušivou nocou."otočil sa a ja som mu naznačila nech sa pozrie na svoj krk.

,,Tá tvoja kamoška teda kuše!"

,,Aká...ktorá..čo?!"

,,Noooo...Tina sa volá...myslím."vyvalila som naňho oči. Počula som dobre? On spal s Tinou?

,,Ty si mi pojebal kamarátku? Vieš čo si o mne pomyslí, keď si bol v tom čo ste robili zlý?" vybafla som naňho. Rozmetovala som rukami ako osoba, ktorá práve utiekla z blázinca.

,,Čože? Neviem čo ma urazilo to, že si myslíš, že som spal s tvojou kamarátkou alebo to, že som v...posteli zlý."prekrížil si ruky na svojej hrudi a tváril sa urazene.

,,Takže si s ňou nespal?"spýtala som sa kľudne s nádejou v hlase.

,,Nie. Tada skoro..."

,,Peter!"

,,Na to akú si mala brutálnu migrénu, si dosť...hmm...hlasná."ďalej som sa na neho pozerala naštvane.

,,No dobre už som ticho, obleč sa a môžeme vyraziť."

,,Jasné oblečiem sa ale až vtedy, keď ty odpraceš svoju veľkú riť z tejto izby."ukázala som na dvere.

,,Páči sa ti?"zaksichtil sa na mňa a zašejkoval so svojou riťou. Ako som už povedala, má ju veľkú.

,,Nie a preto chcem aby odišla."zasmial sa, zobral škatuľu s vecami, ktoré medzitým pozbieral a nechal ma samu. Prezliekla som sa do oblečenie ktoré ležalo na kresle vedľa mojej postele. Čierne džínsy, biele tričko s mačacou podtlačou, fialová mikina a tenisky. Snáď vonku nebude až taká zima ako si myslím.

Read my love story ✔Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon