Dnes som vstala na budík. Nečakane. Po svojej rannej rutine som zbehla do kuchyne po niečo pod zub. Urobila som si kakao a z chladničky som si vybrala jogurt. Takže sa chceš v bazéne posrať, čo? Hneď som si spomenula na plavky. Skoro som na nich zabudla.
Vybehla som hore a veľkou rýchlosťou vrazila do Petra.
,,Kamže, kam? Dnes ideme do školy nie späť do postele." zasmial sa, škaredo som sa naňho pozrela.
,,Idem si po plavky, tak mi uhni z cesty!" zakričala som naňho.
,,Dúfam, že sa neutopíš. Seregajová veľmi nedáva pozor na deti pri bazéne." uškrnul sa. Obišla som ho. Zobrala si svoje modré dvojdielne plavky, dala ich do tašky a utekala dole. Peter už bol ako inak v aute. On to auto proste zbožňuje.
Vyrazili sme, nasadila som si sluchátka ale po piatich minútach ich dala zase dole pretože môj brat začal nadávať. Pozrela som sa dopredu a zbadala kamión ktorý išiel asi 10-tkou. Po nekonečných 10 minútach sme sa dostali pred neho. Dorazili sme 7:55 čo je 5 minút pred začiatkom prvej hodiny. Tina na mňa netrpazlivo čakala, podupovala nohou a ukazovákom ťukala po čiernych hodinkách ktoré mala na ruke. Prekrútila som očami a vošli sme spoločne. Od skrinky až ku triede som jej vysvetľovala prečo meškám. Ona pokrútila hlavou v zmisle lacná výhovorka. Celé vyučovanie bolo nudné až kým neprišla posledná hodina- telesná.
Keď som vošla do šatní myslela som si, že snívam. Vyzeralo to modernejšie ako som čakala, vyzeralo to úchvatne. Na ľavo a na pravo boli kabínky na prezlečenie, v stede miestnosti bol moderný koberec a všetko to bolo ladené do čierno-biela. Vybrala som si poslednú kabínku na ľavo a Tina tú vedľa mňa. Prezlekli sme sa do plaviek. S Tinou sme sa na seba usmiali keď sme zistili, že máme rovnaké plavky len ona ich mala červené. Zobrali sme si osušky a vkročili do ďalšej čierno-bielej miestnosti, ktorej stred tvoril bazén. Veľký šok som dostala vtedy keď som zbadala chalanov. Všetci mali vypracované telá ale najviac...ach bože on nie! Správne najmakanejší bol Filip. Myslím, že slintám. Z myšlienok ma vytrhla Tina ktorá do mňa udrela lakťom. Zasmiala sa na mojom výraze. Škaredo som sa na ňu pozrela a venovala pozornosť učke.
Seregajová na nás vážne nedávala pozor. Asi preto ma dvaja moji spolužiaci zobrali a hodili do vody. Klesla som na hlboké dno dvoch metrov vody. Hovorila som, že som chodila plávať? A spomínala som svoj 2-minútový rekord pod vodou? Zostala som na dne daľších 15 sekúnd až si po mňa niekto prišiel. Filip, kto iný by to bol? Pozrel sa na mňa s vyvalenými očami, ja som sa naňho pekne usmiala. Snažil sa ma z vody vitiahnuť ale ja som sa nedala. Zrazu mu došiel kyslík a ja som sa chopila šance ho 'zachrániť'. Zobrala som ho za ruku a ťahala ho z vody von.
Nejaký chalan ho vytiahol keď som ho dotiahla k okraju bazéna. Ľudia mi tlieskali a keď mi chcel jeden z tých čo ma hodili do vody pomôcť vyjsť stiahla som ho k sebe. Za ním skákali ďalší chalani aj Tina ale ostatné dievčatá sa ani nepohli z lavičky.
Zrazu ma niekto chytil za nohu a stiahol pod vodu. Nebránila som sa, veď na čo aj tak ja budem tá ktorá ho zachráni.
Prekrížila som si ruky na prsiach a čakala. Zrazu ma dotičná osoba objala okolo pása a ja som sa otočila. Bol to ten ktorého som vtiahla do vody. Usmieval sa na mňa a ja som mu dala ruky okolo krku. Nahodil na mňa úškrn tipu chceš si to rozdať pod vodou? A ja som mu s kolenom kopla do vajíčok. Pustil ma a vypľul zvyšný kyslík a s bolesťou sa vybral von z bazéna.
Po vyučovaní sme išli s Tinou na obed. Bol pojedateľný. Keď som vyšla z budovy a rozlúčila sa s Tinou nikde som nevidela auto môjho brata. On odišiel bezo mňa? Naštvaná som sa vydala pešo domov. Cestou sa ku mne pridala Emily. Zistila som, že býva len 6 domov od toho môjho.
Dnu som doslova vtrhla. Bežala som rovno do obývačky pretože som počula telku. Lenže tam na gauči nesedel môj brat ale niekto iný, asi jeho kamarát. Keď ma zbadal usmial sa.
Dúfam, že sa vám Vickiin nemožný rekord pod vodou páčil.😱😁
YOU ARE READING
Read my love story ✔
Teen Fiction16-ročná Vicky konečne nastúpi na strednú školu, ktorej úlohou je vychovať najlepších hercov, spevákov a hudobníkov. Vicky je pre všetkých len malé dobré dievčatko ale chce to zmeniť. Hlavne aby neurobila hanbu svojmu o dva roky staršiemu bratovi Pe...