11.

1K 50 5
                                    

,,Nejaký problém?" spýtal sa Tian keď už nad nami stál ako dobrý rodič.

,,Kto si?" spýtal sa ho Filip a premeriaval si ho od hlavy po päty. Pozrela som sa prosebne na Tiana ktorý sa pozeral na mňa a povedal:
,,Som Viin priateľ."usmiala som sa a objala ho okolo pásu.

,,Takže aký je tu problém?" spýtal sa Tian pozerajúc na Filipa.

,,Žiaden"odfrkol pozrel sa na mňa znechutene a dodal;,,štetka!" chcela som sa na neho rozbehnúť a jednu mu vlepiť ale Tian ma predbehol. Rozbehol sa na neho a jednu mu vrazil.

,,Nikto nebude urážať moju priateľku!"povedal. On je ták rozkošný. Ten úder bol tak hlučný až to započul aj môj retardovaný brat. Otvorili sa dvere a vybehol z nich Peter hore bez. Bože boli yam necelých 10 minút a už sa išli pojebať.

,,Čo sa to tu deje?"spýtal sa a pozrel na mňa.

,,Si v poriadku Via?"

,,Áno. A inač to si nevydržal až domov ale chcel si si to rozdať na lavici?"vyvalil na mňa oči a Tian ukázal jednou rukou na jeho nahé telo a druhou držal Filipa pod krkom.

,,To je jedno...prečo držíš Filipa pod krkom Tian?"zakecal to.

,,To je jedno"vrátila som mu úder.

,,Žiaci môžte ísť domov."
 
Do našej konverzácie sa zamotal riaditeľ.

,,Pán Donson prosím oblečte sa." povedala a my sme sa zasmiali až na Filipa.

Doma na nás už nedočkavo čakala Vianočka. Nevizerala ako keď jej trebalo v noci cikať čo znamená...

,,Ona sa pocikala nuekde v dome!" zakričala som a začala behať po dome. A moje tušenie bolo správne. Pocikala sa mi na posteli a celá izba smrdela, pretože som nootvorila ráno okno.

,,Nieeeeee!" zakričala som čo privolalo môjho vysmiateho brata aj s tou potvorou. Začala som nadávať a keď som uvidela Vianočku ako sa bojí svojho trestu, prestala som. Keď prišla mamka tak som jej to všetko vysvetlila tak mi len povedala, že je to moja vina. Nakoniec sme to umyli a zavesili vonku na jesenný studený vzduch a ja som si zobrala čisté obliečky a plachtu.

Večer ju išiel vyvenčiť Peter a ja som okolo 9-tej zaspala.

Ospravedlňujem sa za krátku čásť. Dúfam, že sa páčila.😊😊😊

Read my love story ✔Where stories live. Discover now