,,Ju to malo obísť"potiahla nosom,,ona mala byť predsa...predsa..."
,,Mami vieme o čom hovoríš a aj nás to prekvapuje a..."
,,Hovor za seba Peter! Ja ničomu nerozumiem!"skríkla som na čo som obdržala silnú bolesť hlavy.
,,Ona ti to nevysvetlila?"čudovala sa mamka.
,,A čo by mi mala vysvetliť? Že má poslanie od samého posla diabla alebo čo?"
,,Presne to ti mala vysvetliť...vieš my...ako to povedať...každé dieťa sa narodí s kvapkou krvi ktorá odpovedá tvojím koreňom a tá naša je kvapka poslania od samotného Lucifera. Nemá ju každá generácia našej rodiny po 50-tich generáciach sa objavila u nás. Mňa, teba a Nini."znažil sa mi vysvetliť Peter a ja som pochopila až na jednu vec. Nina?
,,Ako s tým súvisý Nina?"mamka sa s Peťom na seva pozreli a Peťo pokračoval:,,z každej démonckej generácie jeden súrodenec musí obetovať dušu aby pomohol súrodencom splniť posolstvo. Keď sú deti jedináčikovia stávajú sa z nich strážci tých ktorý plnia posolstvo. Mojim strážcom je Tara a tvojim je Tian."tak taký prjav som nečakala.
Vyvaľovala som oči raz na brata a raz na mamu.
,,Chcete mi povedať, že mám sestru? A, že Tian je môj onens...toten strážca či čo?" obaja prikívli. Nasledne sa ozval psí štekot ktorý značil ,že dorazila Via. Tú som potrebovala, zaboriť sa do jej jemnej sivej srsti a zistiť, že to je sen. Z mojich predstáv o krajšom živote ma prebralo pár slov...
,,A mňa ste nespomenuli? Som inač dosť podstatná vy démoni." ozval sa ženský hlas ale nepatril mame a okrem mňa a nej tu už nebola ďalšia osoba, dúfam. Via vyskočila na postel k mojím nohám, sadla si a zavrtela chvostíkom:,,Ahoj"prehovorila. Skríkla som a náhle spadla z postele. Môj pes vie hovoriť! Zrazu sa zjavil oblak dymu z ktorého vyšiel Tian ktorý sa snažil vykašľať ten dym.
,,Ako, ako som sa sem dostal?" spýtal sa vystrašeným hlasom.
,,Posaď sa kamarád bude to nadlho." povedal Peter a pobúchal po posteli. Asi už o tom vedel svoje. Vyrozprával mu to celé od začiatku. Jediné čo ma zaujalo bola téma anjeli.
Snáď sa páči čásť. Asi by som mala poupraviť obsah, čo poviete😜.
YOU ARE READING
Read my love story ✔
Teen Fiction16-ročná Vicky konečne nastúpi na strednú školu, ktorej úlohou je vychovať najlepších hercov, spevákov a hudobníkov. Vicky je pre všetkých len malé dobré dievčatko ale chce to zmeniť. Hlavne aby neurobila hanbu svojmu o dva roky staršiemu bratovi Pe...