,,Čo sa to tu deje?"spýtala som sa. Prečo je Tina a môj brat taký zmrznutý chápem, ale prečo moja mama?
,,To ti vysvetlím neskôr Via. Teraz ideme domov."otočil sa a odkráčal pravdepodobne na parkovisko.
,,Uvidíme sa v škole Vicky. Ahoj."povedala Emily a ťahala Tinu k inému východu.
Mama vykročila za Petrom a ja som vyrazila za ňou. Nechápala som a cítila som sa tak...vynechaná ale nechala som to tak. Nebudem to riešiť. Keď mi budú chcieť vysvetliť tak mi to vysvetlia.
Nasadli sme do auta, Peter za volant, mama na miesto spolujazca a ja som si sadla na zadné sedadlo naľavo za sedadlo vodiča. Sedela som premýšľajúc čo sa mohlo asi stať kým som váľala svoje šunky v nemocnici. Ruku som si oprela o okno a dlaňou si oprela svoju hlavu. Teším sa už na svoju posteľ. Na svoje obliečky, ktoré obsahujú viac ako jednu farbu. Teším sa na čerstvú večeru, na svoj notebook, gauč, telku s rozmermy väčšími ako 10 cm.
Teším sa domov.
Keď sme došli k nášmu domu a moja mama otvorila dvere, vyzula som sa a bežala rovno do obívačky, vyvaliť sa na gauč. Dobehla som do obívačky a čakalo ma milé prekvapenie.,,Tak ste už tu?"spýtal sa Tian skúmajúc ma pohľadom. Sedel na gauči s mobilom v ruke.
,,Aj ja ťa rada vidím."prisadla som si k nemu a štuchla som ho lakťom pod rebrá.,, Čo ty tu?"spýtala som sa a usmievala od ucha k uchu. Musela som vyzerať akoby ma pustili na náštevu mojej rodiny z blázinca.
,,Sedím a čakám."usmial sa a priblížil sa tvárou ku mne. Hneď som zmrzla.
,,Nechaj ju!"povedal Peter ukazujúc na Tiana prstom akoby ho mohol ním prekliať. Tian prekrútil očami a dal ruky dovzduchu v obrannom geste.
,,Ani som sa jej nedotkol, bro."povedal a ja som sa postavila.
,,Idem do svojej izby."otočila som sa a odcupkala ku schodom.
YOU ARE READING
Read my love story ✔
Teen Fiction16-ročná Vicky konečne nastúpi na strednú školu, ktorej úlohou je vychovať najlepších hercov, spevákov a hudobníkov. Vicky je pre všetkých len malé dobré dievčatko ale chce to zmeniť. Hlavne aby neurobila hanbu svojmu o dva roky staršiemu bratovi Pe...