Hoofdstuk 1 (James Cordon en Lyam Trohn)

579 22 9
                                    

Niall's P.O.V.

Afgelopen jaar is er veel gebeurd. Zayn heeft de band verlaten en we hebben laten weten dat we een pauze gaan nemen. Die pauze houdt absoluut niet in dat we er mee op houden, maar daar zijn veel mensen wel bang voor. We hebben besloten om een pauze te nemen, omdat we nu al vijf jaar continu werken. We willen gewoon even rust en tijd om te werken aan solo projecten.

Ondertussen zijn er ook drie nieuwe albums uitgekomen 'Midnight Memories', 'Four' en het nieuwste album 'Made In The A.M.'. Ik ben heel trots op de albums en wat we allemaal bereikt hebben de afgelopen vijf jaar.

Op dit moment hebben we een interview met James Cordon. Die gast is echt geweldig. Hij is nu aan het vragen naar tattoos waar de rest van de jongens spijt van hebben. We zitten hier op de bank met zijn vieren en nog steeds voelt het gigantisch raar dat Zayn er niet bij is. Ik mis hem gigantisch. We hebben nu al niet echt contact meer met hem. Niet omdat we ruzie hadden ofzo, maar het contact verslapte langzaam. Ondanks die dingen vind ik het alleen wel goed dat hij de band verlaten heeft. Als hij gelukkiger is als solo artiest moet hij dat vooral doen.

"Voor nu heb ik besloten om er nog iemand bij te halen, want nou ja. Hoe meer zielen hoe meer vreugde of niet?!" We grinniken allemaal even kort. "Jullie herkennen hem vast wel. Ik stel aan jullie voor één van de dansers van Stardance Studios die samen met zijn teamgenoten de gouden medaille binnen gehaald voor Engeland in Hip Hop. Hier is Lyam Trohn van de dansgroep MTDD!" Een erg gespierde jongen met warrig donkerblond haar en felblauwe ogen komt opgelopen. Ik herken hem meteen van het nieuws. Zijn dansteam stond overal in het nieuws nadat ze die gouden medaille binnen hadden gehaald. Toen ik hem in het nieuws zag dacht ik al dat ik hem ergens eerder had gezien en nu heb ik weer hetzelfde gevoel. De naam van de jongen herken ik ook ergens van, maar ik kan het niet plaatsen.

Lyam stelt zich netjes voor aan iedereen en bedankt James dat hij mocht komen. "Ah geen dank. Ik had gewoon een danser nodig voor het volgende spel," zegt hij lachend. "Maar voordat ik dat ga doen wil ik je wat vragen."

"Vraag maar raak," zegt Lyam lachend.

"Hoe zit dat nou met al die namen bij Stardance Studios? Het is zo verwarrend. Er zijn niet normaal veel namen van dansgroepen daar en sommigen mensen zitten duidelijk ook in meerdere groepen. Leg uit." Lyam lacht.

"Nou Stardance Studios is ten eerste gewoon heel erg groot. Het zit in meerdere landen en de echt goede groepen die gaan ook bijna allemaal internationaal. Wat de oprichter miss Fery dus gedaan heeft om meer orde te scheppen is binnen de leeftijdsgroepen het weer op niveau in te delen en dan daarbinnen weer in verschillende groepen die goed samen kunnen werken. Daarnaast heb je ook nog dat je sowieso in één groep zit met alleen mensen met hetzelfde geslacht als jij, in één groep die gemengd is met zowel meisjes als jongens en als je heel veel prijzen behaalt in een duo, trio of kwartet groep met specifiek een aantal mensen dan heb je soms dat je bijvoorbeeld een vaste duo partner krijgt en daar ook nog een naam voor mag bedenken."

"En in welke groepen zit jij dan?" vraagt James.

"Ik zit in de jongensgroep MTDD, wat staat voor Make The Demon Dance. Ik zit in de gemengde groep On Fleek. En ik had een vaste duo partner en samen heetten we dan The Golden Two," noemt hij op. Mijn ogen worden groot bij de namen van de laatste twee dansgroepen waar hij in zit en opeens valt de herkenning op zijn plaats.

"Jij bent Ceanna's oude danspartner!" roep ik super verbaasd uit. "Ceanna zat ook bij de dansgroep On Fleek en behoorde ook tot The Golden Two en ze zei dat haar beste vriend Lyam heette."

"Omg, je hebt gelijk!" roept Louis verbaasd uit en ik zie dat het kwartje ook bij Harry en Liam begint te vallen.

"Is dat zo?" vraagt James aan Lyam. Hij twijfelt duidelijk even, maar knikt dan.

Dancing LegWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu