Ceanna's P.O.V.
Ik bel bij Niall aan en als hij het hek open laat gaan glip ik zo snel als mijn benen toelaten naar binnen. Mijn hart klopt als een bezetene. Ik heb gewoon een date met Niall freaking Horan. Het maakt niet uit op welke manier ik het bekijk. Het blijft ongelooflijk. Als ik het als Directioner bekijk val ik bijna flauw van geluk en door het gevoel waardoor ik wil fangirlen. Als ik het bekijk als iemand die Niall kent als een 'normale jongen' in plaats van een beroemdheid vult mijn buik zich met vlinders. Er is geen enkele manier waarop ik het kan bekijken die mijn spanning wegneem. Niall is in mijn ogen gewoon op elk manier perfect. Soms denk ik echt dat ik gewoon op honderd verschillende manieren een crush op hem heb.
Niall doet de deur open. Hij ziet eruit als een fucking engel met zijn blonde haar met bruine uitgroei dat warrig omhoog staat en zijn zwarte shirt en broek waar hij een geruit bloesje over heen draagt. Mijn kleren die simpel bestaan uit een donkerblauwe skinnyjeans en een wit met grijze trui met de tekst 'Gap est 1969 sf-ca' verre van goed genoeg en lijkt mijn haar die in dikke cornrows is gevlochten en vervolgens over gaat in een abnormaal dikke staart in mijn gebruikelijke lange krullen en waarbij er bij mijn gezicht wat baby haartjes langs mijn gezicht vallen idioot. De hele look die ik had gecreëerd waar ik thuis nog zo trots op was lijkt nu een verschrikkelijke keuze. Het is verdomme een date. Ik had me meer moeten opdoffen.
"Welcome beautiful," zegt Niall dan en ik begin te glimlachen. Het lijkt echt af en toe alsof hij mijn gedachten kan lezen.
"Hey," zeg ik blij. Heel even kijken we gewoon naar elkaar. Niall's ogen branden op mijn huid en het geeft me een gigantische zelfvertrouwen boost door de manier waarop hij naar me kijkt. De spijt van mijn outfit keuze is dus ook direct vergeten.
Dan stapt Niall opzij en loop ik naar binnen. Mijn krukken klikken zachtjes op de vloer, terwijl ik me afvraag wat we gaan doen. Hij had gezegd dat ik me gewoon casual kon kleden, maar het enige wat dat weggeeft is dat we niet naar iets chiques gaan. Gelukkig maar. Ik heb niet zo heel veel met dure restaurants.
"Wat gaan we doen?" vraag ik nieuwsgierig.
"You see," zegt hij geheimzinnig. Hij legt zijn arm om mijn schouder, aangezien hij niet mijn hand vast kan pakken, en neemt me mee naar de woonkamer. Hij opent de deur en als we binnen zijn en ik de kamer bekijk valt mijn mond open.
"Wow," fluister ik.
"Vind je het leuk?" vraagt hij nerveus. Ik laat mijn ogen gaan over de licht belichte kamer. Overal staan kaarsen en hangen lampjes. Ik zie ook een gitaar, kleed en muziek standaard op de grond.
Ik draai mijn gezicht naar hem toe. "Heb je dit allemaal voor mij gedaan?" vraag ik verwonderd. Niall knikt, terwijl hij nerveus op zijn lip bijt. Ik heb meerdere keren dat zelf op een sexy manier geprobeerd te doen voor de spiegel, aangezien ik niet snapte waarom mensen in boeken dat zo sexy vonden. Elke keer zag het er niet uit als ik het deed, maar bij Niall snap ik de omschrijving 'sexy' voor deze actie volledig. "Dat is één van de liefste dingen die iemand ooit voor me gedaan heeft."
"Echt waar?" vraagt Niall, terwijl een glimlach op zijn gezicht verschijnt. Ik knik. Ik laat mijn krukken vallen en struikel onhandig wat passen naar hem toe, voordat ik mezelf, iets te letterlijk, in zijn armen laat vallen. Lopen zonder mijn krukken lukt nog niet echt. Niall vangt me handig op en ik trek mezelf iets meer normaal staande omhoog aan zijn armen, voordat ik mijn armen om hem heen sla.
"Echt waar. Dank je. I love it," fluister ik blij in zijn borstkas. "Je bent geweldig."
"Ik ben blij dat je het leuk vindt," fluistert hij terug. Hij tilt me met gemak. Ik schrik me een ongeluk en grijp me aan hem vast. Ik onderdruk net op tijd een gilletje. Hij loopt met gemak naar het midden van de kamer toe en gaat met me op zijn schoot op het kleed daar zitten.
JE LEEST
Dancing Leg
FanfictionVERVOLG DANCE LIFE, LEES DIE EERST 2015 Het is twee en een half jaar na het ongeluk van Ceanna. Geen één van de One Direction jongens heeft ook nog maar iets van haar gehoord sinds het ongeluk. Ze hebben geen flauw idee hoe het met haar is afgelopen...