Hoofdstuk 4 (Mean Boy)

493 18 7
                                    

(kleding Ceanna, plus rode ballerina's met strikjes, hierboven)

Niall's P.O.V.

Lou is bezig met mijn haar als Ceanna binnenkomt samen met haar vriendje. Ik had gecheckt of ze hem mee mocht nemen. De mensen van hier hadden er niet veel problemen mee. Ze waren zo enthousiast over dat ze Ceanna in het interview hadden dat het ze waarschijnlijk geeneens uit had gemaakt als ik had gevraagd of ze een olifant mee mocht nemen.

"Ceanna!" roepen de anderen jongens enthousiast. Ze rennen op haar af en geven haar allemaal een knuffel. Lou is nog niet klaar met mijn haar, dus ik kan als enige niet naar haar toe. Daarom loopt Ceanna in plaats van dat ik naar haar toe kom naar mij toe en geeft me onhandig een knuffel. Haar krukken zitten in de weg en ze moet haar best doen Lou niet in de weg te zitten. Ik begroet haar vrolijk.

Ceanna's vriendje Blake gromt boos. "Ceanna misschien weet je het niet meer, maar je bent mijn vriendin. Stop met je gedragen als een slet en je in de armen van elke jongen hier te werpen," gromde hij boos tegen haar. Ik moet mijn best doen om hem niet aan te vliegen. Hoe kan hij dat nou zeggen? Ze zou zo veel beter af zijn bij mij.

Ceanna rolt haar ogen naar hem. "Vind je dat normaal om je vriendin een slet te noemen?" vraagt Harry verontwaardigd.

"Ja, ze is mijn vriendin. Ik noem haar zoals ik wil. Bemoei je er niet mee," zegt hij boos.

"Blake doe aardig," zegt Ceanna tegen hem. "Ik deed helemaal niks. Ik knuffelde ze gewoon en je hoeft niet zo arrogant te doen tegen Harry. Hij heeft je niks gedaan."

"Het zal wel." Hij loopt weg van ons en gaat in de andere kant van de kamer zitten met zijn telefoon en oortjes in.

"Waarom ga je uit met die asshole?" vraag ik super verbaasd.

"Hij valt wel mee als je hem beter leert kennen. Hij is alleen over jaloers af en toe," verdedigt Ceanna hem.

"Dat hoop ik voor je," zegt Louis.

Niet veel later is het tijd om naar het interview te gaan. Blake loopt met een opgeheven hoofd en een arrogant gezicht. Ik kan er echt niet tegen. Ik heb echt zin om die arrogantie van zijn lelijke kop af te slaan. Ik haat hem nu al vanuit het diepste van mijn ziel.

De interviewster stelt zich voor als Georgia. Nadat iedereen rustig zit, Ceanna op Blake's schoot tot mijn ergernis, begint het interview. "Als eerste moet ik gewoon jou wat vragen stellen Ceanna als het goed is tenminste? Ik en de rest van de wereld zijn gewoon heel erg benieuwd naar alles. Wat je vriend Lyam ons vertelde klonk niet al te best of wel?"

"Uhm nee. Het klonk inderdaad heel erg slecht, maar het is helaas wel allemaal waar," zegt Ceanna moeilijk.

"Hetgene wat we nu het duidelijkst kunnen zien is je beenprothese. Is dat ook hetgene wat voor jou het grootste probleem is?" vraagt Georgia.

"Nee, eigenlijk niet. Ik vind mijn longen een veel groter probleem. Ik heb het nu heel snel benauwd en ben snel buiten adem, omdat ze gewoon echt beschadigd zijn. Volgens de dokter gaat  het wel beter worden en had het veel erger kunnen zijn, maar ik vind het heel naar dat ik niet goed adem kan halen."

"Hmmm. Dat kan misschien ook iets te maken hebben met de hottie bij wie je nu op schoot zit. Denken jullie ook niet jongens," zegt ze lachend.

"Nope. Waarschijnlijk niet," grapt Louis. Liam, Harry en ik vinden het super grappig natuurlijk, omdat we Blake allemaal nu al haten. Blake vind het alleen een stuk minder grappig. Hij kijkt woedend naar Louis en steekt zijn middelvinger naar hem op.

"Zo zo ik zie dat jullie elkaar al lekker mogen," zegt Georgia verbaasd.

"Nee, ik hoef niks te maken te hebben met die homo's. Ik ben hier alleen voor Ceanna," gromt Blake pissig. We kijken hem nu allemaal beledigt aan.

Dancing LegWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu