Niall's P.O.V.
Samen loop ik met Ceanna naar beneden voor een ontbijt. Ik baal zo erg van mezelf dat ik vergeten ben om die stomme livestream te stoppen, maar ik probeer het uit mijn hoofd te zetten. Ceanna is niet boos op me en ik kan het nu niet meer terug draaien. Het heeft geen zin om er over te balen. Sterker nog, het zou de situatie alleen maar erger maken. Ik kan er beter op een positieve manier naar kijken. Nu weet iedereen dat ik samen ben met dit geweldige meisje en kan ik lekker over haar opscheppen tegen iedereen.
"Wat wil je eten?" vraag ik aan Ceanna. Ze haalt haar schouders op. "Warme broodjes en een ei?" stel ik dan maar voor. Ceanna knikt enthousiast.
"Ja, lekker." Ik knik en pak de spullen die ik nodig heb. Als eerste leg ik broodjes in de oven en vervolgens begin ik met het bakken van de eieren. "Kan ik je helpen met iets?" vraagt Ceanna. Ik draai me om naar haar en zie dat ze aan de eettafel zit. Haar hoofd rust op haar handen en ze kijkt naar me.
"Nee, niet echt." Ceanna knikt en ik voel haar ogen branden in mijn rug, terwijl ik het ontbijt klaar maak. Ik hoef daardoor niet naar achter te kijken om te weten dat Ceanna naar me kijkt. Ik stel me voor hoe ze mijn bewegingen volgt met haar mooie, grijze ogen. Haar warrige, blonde krullen als een halo om haar hoofd. Haar wangen een beetje omhoog gedrukt door haar handen. Ik denk dat ze naar me staart uit verveling, maar ik vind het leuk om te denken dat ze het doet, omdat ze stiekem net zo graag naar mij kijkt als dat ik naar haar kijk.
Ik maak het ontbijt rustig af, voordat ik het eten verdeel over twee borden. Ik geef het bord met het warmste ei aan Ceanna. "Wil je ook nog wat te drinken?" vraag ik aan haar.
"Ja, zou ik het pakken?" vraagt Ceanna en ze staat al bijna op.
"Nee, dat hoeft niet. Ik sta toch al." Ceanna knikt. "Wat wil je?"
"Gewoon wat water," zegt ze glimlachend. Ik knik en pak water voor haar en voor mezelf. Ik zet de glazen met water neer. "Eetsmakelijk," zegt Ceanna.
"Eetsmakelijk." Net als ik wil gaan eten begint mijn telefoon met te keer gaan. Ceanna schiet in de lach en verbaasd kijk ik naar mijn telefoon. Ik pak hem op en zie dat ik helemaal dood gespamt word door Louis. "Vind je het erg als ik even snel kijk?" vraag ik aan Ceanna. Ze schudt haar hoofd.
"Nee, natuurlijk niet." Ik zie aan haar dat ze haar best doet om niet in lachen uit te barsten. Ik snap niet zo goed wat er zo leuk is aan mijn telefoon die helemaal te keer gaat, maar ik vind het leuk dat het haar zo vrolijk maakt.
Ik klik mijn chat aan met Louis en begin te lezen.
Louis : NIALLER!!!!
Louis : IK BEN VERLIE-IEFD
Louis : IK ZWEER HET NI
Louis : ZE IS ZOOOOOOOO PERFECT!!!
Louis : IK WIL MET HAAR TROUWEN!
Louis : ZE IS EEN ENGEL!
Louis : EEN CARROT ANGEL!
Louis : IK ZWEER HET NIALLER, ZE IS HIER HEEN GESTUURD OM MIJ GELUKKIG TE MAKEN
Louis : NIALL REAGEER!!!
Louis : IK WIL JE OVER HAAR VERTELLEN
Louis : NIALL REAGEER NU!!!!!!!!!Lachend schud ik mijn hoofd, terwijl Louis' stalk berichten maar binnen blijven komen. Wie dat meisje ook is, ik weet zeker dat Louis er alles aan gaat doen om iets met haar te krijgen.
Niall : Haha, vertel me dan over haar XD
Louis : Eindelijk je reageert!
Louis : Waarom reageerde je nou zo laat?!?!?!
Niall : Ik reageerde echt letterlijk binnen een paar minuten XD
Louis : Het voelde langer :(
Niall : Maar vertel dan over haar Lou. Ik ben nieuwsgierig!
Louis : Ze is perfect!!!!!!!!!!!!!
Niall : Haha, dat had je al gezegd. Ik wou eigenlijk nog wat meer over haar weten
Louis : Oh ja haha
Louis : Ze heeft donkerblond/bruin haar
Louis : Haar haar golft en komt tot haar schouders
Louis : Ze is super knap!!!!!
Louis : En ze is perfect
Niall : Klinkt goed. Hoe heet ze?
Louis : Ik heb geen flauw idee
JE LEEST
Dancing Leg
FanficVERVOLG DANCE LIFE, LEES DIE EERST 2015 Het is twee en een half jaar na het ongeluk van Ceanna. Geen één van de One Direction jongens heeft ook nog maar iets van haar gehoord sinds het ongeluk. Ze hebben geen flauw idee hoe het met haar is afgelopen...