Hoofdstuk 26 (Missed Calls)

226 14 4
                                    

Niall's P.O.V.

We gaan weer met zijn allen op de bank zitten, dit keer zonder raar te doen, en dan begint het interview weer. "Welkom terug mensen. Ik ben hier nog steeds met One Direction." We zwaaien even vrolijk naar de camera. "Die nu samen met mij allemaal interessante spelletjes zullen doen, waardoor jullie je favoriete Boyband nog beter kunnen leren kennen! We beginnen met Truth or Dare." De interviewster, van wie ik nog steeds de naam niet weet, kijkt uitdagend in de camera. "Hebben jullie er zin in guys?" We reageren enthousiast.

"Oké, de spelregels zijn simpel. Om de beurt vraag ik jullie Truth Or Dare. Jullie kiezen één van de twee en ik trek een kaartje uit deze doos," ze houdt een doos omhoog "met de Truth kaartjes of deze doos," ze houdt een andere doos omhoog "met de Dare kaartjes. Jullie hebben twee keer de mogelijkheid om te wisselen van Truth naar Dare of van Dare naar Truth zonder consequenties, maar bij de derde keer mogen je bandmates een straf voor je bedenken. Als je bent geweest mag jij kiezen wie de volgende is die een Truth Or Dare krijgt, maar let er wel op dat iedereen evenveel vragen krijgt alsjeblieft." We knikken allemaal en Louis kijkt ons met een 'muhahah' gezicht aan. Laten we allemaal hopen dat Louis geen straf mag verzinnen.

"Oké, zullen we beginnen met Liam?" stelt ze voor. We knikken.

"Is goed," stemt Liam in.

"Oké Liam, Truth Or Dare?" Liam denkt even na.

"Truth," zegt hij dan.

"Serieus Liam? Dat is toch niet leuk?" klaagt Louis.

"Oké Dare dan."

"Ja kan nu niet meer wisselen, tenzij je één van je wisselkansen inzet."

"Oh, doe dat maar niet. Ik hou het dan wel bij Truth," zegt Liam. De interviewster knikt en trekt een kaartje uit de 'Truth' doos.

"Wat is het meest gênante ding dat je gedaan hebt, waar je geen of nauwelijks invloed op had?" vraagt ze. Liam denkt even na, voordat hij antwoord geeft.

"Toen ik vier was heb ik in de keuken op de grond geplast, terwijl ik slaapwandelde," zegt hij. Hij schaamt zich duidelijk een beetje, maar niet heel erg. Het helpt natuurlijk dat hij pas vier was. Op de één of andere manier zijn dit soort dingen veel erger als je ze deed als een volwassen man.

"Oké, Truth is toch niet heel erg saai," plaagt Louis.

"Louis, je snapt dat jij nu de volgende bent toch?" vraagt Liam aan hem. Louis doet even alsof hij schrikt, maar lacht dan.

"Is goed hoor."

"Oké, Louis, Truth or Dare?" vraagt de interviewster aan hem.

"Dare," zegt hij zonder na te denken. De interviewster knikt en pakt een papiertje.

"Oké. Loop naar het raam, doe hem open, kijk naar de fans die daar staan en begin het liedje 'barbiegirl' te zingen," leest ze op. Wij, - Louis, beginnen natuurlijk keihard te lachen. Dit wordt geweldig.

"Is goed hoor," zegt Louis. Hij loopt op zijn dode gemakje naar het raam, opent het en zwaait even naar de fans beneden. Meteen hoor je keihard geschreeuw van fans die 'Louis!' roepen. "I'm a barbie girl, in a barbie world. Life in plastic, it's fantastic! you can brush my hair, undress me everywhere. Imagination, life is your creation. Come on Barbie, let's go party! (Ah-ah-ah-yeah) Come on Barbie, let's go party! (uu-oooh-u) Come on Barbie, let's go party! (Ah-ah-ah-yeah) Come on Barbie, let's go party! (uu-oooh-u)!" zingt hij zo hard als hij kan. Eigenlijk zingt hij nauwelijks. Het is meer een soort schreeuwen. Wij liggen natuurlijk gigantisch in een deuk. Vooral omdat hij het inclusief hoge stemmetjes voor de delen die Barbie zingt en lage stemmetjes voor de delen die Ken zingt doet.

Dancing LegWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu