Louis' P.O.V.
Ik moet keihard mijn best doen om niks over Renske te zeggen op het moment dat de interviewer me vraagt naar mogelijke vriendinnen of crushes. Ik wil ze zo graag over haar vertellen, maar ik doe het niet. Ik ben nog geeneens met Renske op een date geweest. Als ik haar nu al licht aan de wereld voor stel, dan zou het nooit echt wat kunnen worden. Ze zouden alles van Renske willen weten en ons niet genoeg met rust laten om ons de mogelijkheid te geven een relatie op te bouwen.
Ondanks dat ik ze graag over haar wil vertellen, hou ik dus mijn mond. Ik zeg geen woord over Renske en vertel ze dat ik single ben, iets dat nu nog waar is, maar hopelijk binnenkort verandert, en vertel ze niks.
Helaas kan ik de drang om over Renske te vertellen niet goed weg krijgen. Met andere woorden, de jongens mogen zo meteen luisteren naar elk klein dingetje dat ik over Renske weet. Langzaam droom ik terug naar het moment waarop ik voor het eerst echt met Renske praatte en haar officieel ontmoette.
Ik kom aan bij het adres die Ceanna aan me gegeven had en kijk verbaasd naar het gebouw. Ik wist al dat Ceanna's oude dansstudio groot was, maar ik had nooit verwacht dat het zo groot was. Ik vraag me stilletjes af of ik wel op de goede plek ben en probeer via de ramen naar binnen te turen.
Het lukt me net om wat beweging op sommige plekken uit te halen wat lijkt op dansen, maar ik blijf twijfelen. Ik check het adres nog een keertje en word dan eindelijk gerust gesteld, doordat ik Niall en Ceanna mijn kant op zie komen lopen. Ik begroet ze enthousiast, blij dat ik toch op de goede plek ben, en volg daarna met Niall Ceanna, die het grote gebouw in loopt.
Eenmaal binnen nemen ik enkele seconden de binnenkant vol verwondering in me op. Van binnen is het veel mooier dan van buiten. Lang neem ik alleen niet om het in me op te nemen, want ik wil naar Renske toe. Vraag me niet hoe het kan dat ik zo verliefd op haar ben geworden door haar alleen maar over de straat te zien lopen, maar ik weet gewoon zeker dat ze het meisje voor mij is. Ik heb er zo'n soort voorgevoel over.
"Waar is Renske?" vraag ik ongeduldig. Ceanna kijkt even naar de balie, waar Renske niet achter staat en dan naar mij.
"Waarschijnlijk heeft ze pauze. We kunnen in de kantine kijken?" Ik knik enthousiast en volg Ceanna. Ik ben verbaasd als ik liften zie. Deze freaking dansschool heeft liften?!
We lopen de lift in en ik wil op het knopje drukken, maar ik heb geen flauw idee waar we heen moeten. "Naar welke etage moe-" Ik val stil en kijk in shock naar de knopjes van de lift. Freaking 20 verdiepingen?! WTF. Waarom heb je als dansschool zoveel verdiepingen nodig?! Ceanna drukt op het knopje van 20 en de liftdeuren gaan dicht. Vlak daarna komt de lift in beweging en schiet hij omhoog.
"Dit is gestoord. Ik wist niet dat er zulke grote dansscholen waren," fluister ik tegen Niall. Niall knikt en ik ben opgelucht om te merken dat ik niet de enige ben die in shock is over de grote van deze dansschool.
Als de deuren van de lift weer opengaan, krijg ik weer een nieuwe verassing. Alle muren zijn van glas. Het lijkt alsof je gewoon buiten bent en ik heb serieus nog nooit zoveel pauzerende dansers bij elkaar gezien.
"Ceanna Moon, nooit gedacht jou hier vandaag te zien," grinnikt een stem. Ceanna reageert er meteen op en rent zowat naar de stem toe. De jongens waar ze naar toe rent zijn heel erg verschillend, maar wel allebei knap en dragen nou niet bepaald veel kleding. Geen enkele danser hier draagt veel kleding eigenlijk. Ik merk dat Niall jaloers word en ik snap hem heel goed. In zijn plaats zou ik dit ook niet leuk vinden."Cody Jones en Zeno Koper," zegt Ceanna tegen ze. Onwillekeurig voel ik wat woede richting Ceanna. Ik kan er niks aan doen. Ik vind het niet leuk dat ze Niall jaloers maakt. Waarschijnlijk doet ze het niet expres, maar alsnog. Het gevoel wordt erger als ze beide jongens een knuffel geeft. Ik zie dat Niall zijn spieren aanspant.
JE LEEST
Dancing Leg
FanfictionVERVOLG DANCE LIFE, LEES DIE EERST 2015 Het is twee en een half jaar na het ongeluk van Ceanna. Geen één van de One Direction jongens heeft ook nog maar iets van haar gehoord sinds het ongeluk. Ze hebben geen flauw idee hoe het met haar is afgelopen...