Niall's P.O.V.
Ik voelde me echt niet op mijn gemak gisteren. Ik denk niet dat ik heel erg dol ben op die drie vrienden van Ceanna. Al lijkt diegene met de tattoos me wel het aardigst. Ceanna had me daarna nog meegesleept naar de andere jongens van haar oude dansteam. De meisjes heb ik niet ontmoet. Die hadden blijkbaar op een ander tijdstip pauze.
Caleb en Djay waren ook wel aardig. Brett daar in tegen was het perfecte voorbeeld van een klootzak. Ik merkte ook dat de andere jongens en Ceanna hem ook niet helemaal leuk vonden. Vooral Ceanna deed heel erg bot tegen hem. Ik denk niet dat ik haar ooit zo bot tegen iemand heb zien doen, zonder dat diegene eerst zelf wat deed.
Lyam heb ik gisteren niet gezien. Volgens de andere jongens had hij een auditie. Ik merkte dat Ceanna raar op keek van die informatie, maar ze ging er niet op in.
Zo meteen heb ik samen met Louis, Liam en Harry een interview en ik weet zeker dat ze gaan vragen naar Ceanna. Ik dacht dat de wereld niet meer kon reageren dan ze al gedaan hadden gisterochtend, maar ik merkte al snel dat ik ernaast zat. Mijn hele instagram en twitter wordt vol gespamd, mijn huis is omsingelt door paparazzi, nog meer mensen hebben erover geschreven en ze laten het geregeld op tv zien in het nieuws of in roddelprogramma's. Het hele internet wordt overspoelt door 'Ninna'.
"Jongens jullie moeten op," zegt een stagemanager van hier. We knikken allemaal en lopen braaf met hem mee.
De interviewer van vandaag heet Oscar Dean. In het begin zingen we een liedje en praten vervolgens lekker over koetjes en kalfjes. Niet voor heel erg lang alleen. Oscar heeft niet lang nodig om het gesprek naar vriendinnen te brengen. Hij praat eerst even met de andere jongens om het publiek nog iets langer te laten afwachten, maar dan keert hij zich naar mij.
"En Niall voor jou heb ik al helemaal veel vragen over je vriendin," zegt hij met een knipoog. "Maar ik bedacht me dat het misschien leuker was om je fans die vragen te laten stellen. Heb je er zin in om even snel door een lijst te werken met de uitgekozen vragen?" Ik lach.
"Ja hoor, vraag maar raak." Het liefst zou ik er geen antwoord op geven, maar ik weet dat dit niet heel erg veel nut heeft. Ze weten nu al dat Ceanna en ik bij elkaar zijn. Het heeft geen zin om het te ontkennen of tegen de vragen te werken. Dat levert alleen maar meer gedoe op.
"De eerste vraag komt van @onedirectionperfection : Hoe lang zijn jullie al samen?"
"Dit is dag vier," vertel ik hem serieus. Oscar's mond valt letterlijk open van verbazing.
"Dag vier? Zijn jullie pas vier dagen bij elkaar?!" roept hij verbaasd uit. Ik knik.
"Ja, ik had haar al wel eerder meegenomen op een date, een paar weken eerder al, maar ik had haar pas vier dagen geleden officieel gevraagd om mijn vriendin te worden," zeg ik.
"Deze vraag komt van @1DLizzy : Was je echt vergeten om de livestream uit te zetten of was dat expres?"
"Ik was het echt vergeten."
"@FeeHoran vraagt : "Vind je de shipnaam 'Ninna' leuk?" Ik lach even.
"Ja, ik vind de shipnaam 'Ninna' leuk."
Op deze manier werken we nog een paar meer vragen af. Natuurlijk kunnen Louis, Harry en Liam het niet laten om ondertussen geregeld zoengeluiden te maken of me op een andere manier te plagen. Ik zweer het af en toe zijn het een stelletje kleuters. Gelukkig gedraag ik me ook wel eens als een kleuter en pas ik er dus ook lekker goed bij.
We praten ook nog even kort over Zayn, de pauze die we gaan nemen en over het nieuwe album. Oftewel, de standaard dingetjes. Het is een niet heel erg bijzonder interview, maar ik weet zeker dat het interview alsnog heel veel bekeken gaat worden. Onze Directioners zijn zo trouw als maar kan en zullen zelfs saaie interviews kijken en praten over hoe geweldig het interview was. Ik heb me wel eens afgevraagd of ze echt elk interview leuk vinden of dat ze ons gewoon vrolijk willen maken door dat te zeggen.
Als het interview voorbij is besluiten we met zijn allen te gaan lunchen om Louis uit te horen over Renske. Hij heeft niks over haar gezegd in het interview en dat snap ik heel erg goed. Ze nog geeneens op een echte date geweest. Als Louis haar genoemd zal hebben weet ik zeker dat ze geen toekomst samen zullen hebben. Dan jagen sommige Directioners Renske al bij Louis weg voordat ze officieel samen wat hebben.
We gaan met zijn allen naar Nando's, na wat zeuren van mij. Louis vertelt ons daar dat Renske ermee heeft ingestemd om iets met hem te gaan doen binnenkort. Louis heeft haar nog niet echt op een date gevraagd, omdat hij eerst zeker wilt weten dat ze 'ja' zegt. Hij wil eerst een paar keer iets met haar doen als gewoon vrienden en dan vraagt hij haar mee uit.
------------------------------------------
Wha, heel erg kort hoofdstuk. Het zijn nog geeneens 1000 woorden en het is slecht O_O. Oeps. Ik wou het alleen wel online zetten, omdat ik een interview over Ninna in wil. Helaas is interviews schrijven niet mijn sterkste kant. Vandaar dat het prut is XD
Niet dat jullie mogen klagen. Dit is het tweede hoofdstuk vandaag. Het volgende hoofdstuk wordt weer beter.
Xxx me
JE LEEST
Dancing Leg
FanfictionVERVOLG DANCE LIFE, LEES DIE EERST 2015 Het is twee en een half jaar na het ongeluk van Ceanna. Geen één van de One Direction jongens heeft ook nog maar iets van haar gehoord sinds het ongeluk. Ze hebben geen flauw idee hoe het met haar is afgelopen...