Niall's P.O.V.
De operatie is geweldig gegaan. De dokters hadden de wonden bijzonder goed klein kunnen houden en alle beschadigde zenuwen zijn weg. Ceanna vertelde me dat ze niet wist dat je zoveel gevoel had in je longen en dat het raar voelt dat die zenuwen weg zijn, maar dat ze er al aan begint te wennen en dat ze inderdaad nu al makkelijker adem kan halen nu dat weer op een normale manier kan.
Ze krijgt elke ochtend nu naast haar therapie om weer te kunnen lopen ook therapie voor ademhalen. Het is gewoon verbazingwekkend hoe goed het werkt. Het is geweldig om Ceanna elke keer dat ik haar zie gezonder te zien worden. Haar geluk is mijn geluk.
Ze haalt steeds makkelijker adem en tegelijkertijd daarmee wordt ze steeds vrolijker en actiever. Iets dat er voor zorgt dat ik ook vrolijker en actiever word. Haar blijdschap is aanstekelijk. Ik denk dat dat komt door haar mooie lach.
Ondertussen is de tijd al flink verstreken en is het alweer 1 December. Ik heb nu al gigantisch veel zin in kerst en Louis houdt zijn mond al niet meer over zijn verjaardag. Het is leuk hoe enthousiast hij erover is. We hebben ook beter contact met Zayn weer. Het is nog lang niet zoals het was, maar het gaat stukken beter. Ik denk dat onze vriendschap de spanning die ontstond door zijn vertrek gaat overleven.
Wat alleen niet goed is, is dat vandaag pas de eerste keer in tijden is dat ik weer een date heb met Ceanna. Natuurlijk hadden we wel vaak afgesproken, maar we hebben officieel nog niets. Ik vind dat ze wat meer dan alleen een eerste date verdient voordat ik haar officieel vraag. Ik wist alleen niet goed wanneer ze er klaar voor was om weer mee te gaan op date en dat is ook de reden waarom Ceanna eigenlijk degene is die deze date geregeld heeft.
Ze vroeg me een week geleden mee op date. Ze zei dat ze iets leuks voor ons twee had geregeld. Ik voelde me een verschrikkelijk persoon, omdat ik eigenlijk nog iets voor haar had moeten regelen, maar ik ga echt geen 'nee' zeggen in verband met een ego. Het is hartstikke lief dat ze iets geregeld heeft.
Als de deurbel gaat loop ik er iets te enthousiast heen. In de spiegel check ik nog snel of ik er goed uit zie en dan doe ik open. Ceanna ziet er geweldig uit. Ze draagt een witte skinny jeans met gaten, uggs en een bruine, leren jas. Haar haar zit in een Ariana Grande stijl met een paar plukken los. De plukken die los zijn zijn stijl, maar de rest zit in haar normale, dikke, lange krullen. Man, ik hou zo van haar krullen.
"Hey," zegt ze vrolijk.
"Hey, je ziet er echt geweldig uit," complimenteer ik haar. Ik lik kort even over mijn lippen heen, terwijl ik met mijn ogen over haar lichaam ga. Ik kan het niet laten. Ik ben ook maar een mens. Ceanna wordt een beetje rood en glimlacht.
"Dankje. Jij ook."
"Zullen we gaan?" vraag ik en ik pak snel mijn jas van de kapstok naast de deur. Mijn schoenen had ik al eerder aangedaan.
"Ja, maar eerst wil ik een spelletje met je doen," zegt ze. Ik trek mijn wenkbrauw op en kijk haar verbaasd aan.
"Wat voor spelletje?" vraag ik verward.
"Het heet 'zoek de krukken'." Dan pas merk ik op dat ze haar krukken niet bij zich heeft. Ik was afgeleid door het feit dat ze er zo mooi uit ziet en had het daardoor nog niet opgemerkt. Wat erg dit..
"Omg, je hebt geen krukken meer!" roep ik enthousiast. Ceanna knikt vrolijk en hyper. Ik til haar op en draai vrolijk een rond. Ceanna geeft een gilletje van schrik en plezier. "Ik ben zo blij voor je babe." Ceanna begint nog meer te stralen bij het woordje 'babe'. Ze houdt ervan als ik haar bijnamen geef en dat weet ik. Daarom doe ik het ook.
Vrolijk lopen we samen naar de auto. Ze loopt wel weer iets moeilijker dan eerst, omdat ze nu niet meer op haar krukken kan leunen. Niet dat ze het slecht doet. Ze doet het geweldig. Ze loopt best wel soepel voor iemand die net van zijn krukken af is, ze is alleen weer slomer. Niet dat ik daarover ga klagen. Ik ben dol gelukkig dat die stomme krukken eindelijk weg zijn. "Waar moeten we heen?" vraag ik aan haar en Ceanna geeft me een adres. Ik voer het in op mijn TomTom en dan rijden we weg.
JE LEEST
Dancing Leg
FanfictionVERVOLG DANCE LIFE, LEES DIE EERST 2015 Het is twee en een half jaar na het ongeluk van Ceanna. Geen één van de One Direction jongens heeft ook nog maar iets van haar gehoord sinds het ongeluk. Ze hebben geen flauw idee hoe het met haar is afgelopen...