4.

218 8 0
                                    

Hugh

Kopogás hallatszik a folyosóról.Biztosan Ő az.Épp ideje,hogy megjöjjön.Annyiszor kérdeztem,de nem árulja el nekem,ki az a Victor.Igaz,nem tartozik rám,ettől függetlenül aggódom érte,mint állat.Kibaszottul elegem van,hogy annyit titkolózik.
Ajtó halk csukódására leszek figyelmes. Nem kapcsol villanyt.Ez szokatlan. Felkelek az ágyból, megnézem ki az.A konyhába lesurranok. Egy fekete alakot pillantok meg hátulról.Közelebb lopózok hozzá...abban a pillanatban megfordul.

-Johnny!A frászt hoztad rám.

-Bocs.J nincs itthon?-kérdezi,miközben körül tekint.

-Nincs. Miért?-összeráncolom a homlokom,kérdőn nézek rá.Válasz helyett nekem esik. Jobb öklét felém lendíti, elugrom, de figyelmetlen vagyok.Kirúgja a lábamat alólam, mire hanyatt esem.Rám akar ugrani,én elgurulok balra,bár nem szerzek túl nagy előnyt.Mi a franc baja van neki?!Feltudok állni,így szembe kerülök vele.

-Bedrogoztak vagy mi, tesó?-kérdezem felemelt hanggal.Mintha megsüketült volna,nem válaszol,csak egy hirtelen mozdulattal behúz nekem,amitől összeesek.Szúrást érzek a nyakamban.Megragadom a karját, de ennél többet nem tudok tenni.Érzem ahogy a két karomat megfogja. Elkezd vonszolni.Közben mond valamit.

-Nem fogja megúszni az a ribanc,hogy kibaszott velünk.-sziszegi a fogai közt.

Kiről beszélhet?

LakótársakWhere stories live. Discover now