29.

51 1 0
                                    

Jessica

"- Hé, kislány. - szólít meg egy öblös hang. - A dohányzás nem neked való. Még fiatal vagy hozzá.

- Mindenkinek kell egy káros szokás. Nem gondolod? 

- Hmh... - mosolyodik el. "


Ma sok dologom lesz. Victorhoz is kell mennem, tisztázni mindent. Bár van egy olyan érzésem, hogy már tudja mit akarok mondani. 

A fagyos reggelen visszasétálok a lakás elé. Egy fekete autót veszek észre a lakás előtt, ami sosem szokott itt parkolni.  Oh, ki a frász lehet az?   Az orromig felhúzom a sálamat és a régi szemüvegemet. A fülemet bedugom, bár nem indítok rajta zenét. Ha engem keresnek, nem valószínű ,hogy felismernek. 

- Kisasszony... Kisasszony. -szól felém egy magas öltönyös. Elkapja a karomat, én meg tágra nyitom a szemeimet és ránézek.  

- ... Mégis hogy képzeli? - teszem fel a kérdést.

- Elnézést kérek, de azt szere...

- Hát nem nézem. Nem igaz ,hogy már ilyen korán zaklatni kell az embert, mintha valami bűnöző lennék. Pedig még ők sem érdemlik meg ezt karácsonykor. 

-Igen , igen , bocsánat. Azt szeretném tudni, hogy nem lakik itt egy Jessica Black nevű lány ?

- Először is , magának maximum hölgy lehet az illető , másodszor pedig fogalmam sincs. Nem lakom itt. 

- Sajnálom ,azt hittem itt lakik , hiszen a bejárat felé ment.

- Csak egy rokonomat látogatom meg. Lebetegedett. - nem tud erre mást mondani.- Viszlát! - vetem oda.

LakótársakWhere stories live. Discover now