33.

81 2 0
                                    

Jessica


Az embernek néha vagy elég gyakran, a helyzettől függ, van egy kellemetlen érzése, mikor is figyelik. Most ez történik velem is.  Az ágyból figyelnek. Bár már nem tehet semmit. Vicces. 

- Köszönöm az estét, Monsieur. - mondom a tükörben látható férfinek. 

Összeszedem a cuccaimat . Egy csillogó tőrt, rúzst, sprayt, ruhát. Korallpiros ruhában,egyező színű kesztyűben , fekete körömcipőben , fekete sál alól kikandikáló szőke hajjal és persze az elhagyhatatlan napszemüveggel távozom a szobából. 

- A kisasszony nem óhajt reggelizni? - teszi fel a kérdést a tegnap látott komornyik. 

- Nein, danke - válaszolom, bár nem hiszem, hogy megkérdezné, ha tudná mit tettem a gazdájával. 

- Hívhatok önnek egy taxit?

- Danke, aber ich habe schon ein Taxi angerufen. - furcsán néz , talán nem értette. - Köszönöm, hívtam már táxit. - mondom nehézkesen, hogy hihetőbb legyen a németségem. Bólint.

- A kabátját hozhatom?

- Ah, nem találtam sehol sem. Talán egy vendég az este folyamán véletlenül elvitte. - dudálnak. Vagyis itt a taxim. 

- Megérkezett a taxi. - nyitja az ajtót. - Nem tűz kint a Nap.- jegyzi meg halkan.

- Higgyen nekem, nem egy hölgyhöz illő szemeim vannak most. - mosolygok rá. 

Beszállok a járműbe és megmondom a címet. Bő 40 perc múlva odaérünk a megadott helyre. Kifizetem a sofőrt, majd megvárom ,míg lefordul a következő sarkon. Nem vagyok hülye, így nem a pontos házszámot adtam meg, ezért még kell sétálnom 5 percet. Persze nagyon kellemes ebben a fagyban. 

Becsöngetek egy 20 emeletes lakóházba. Természetesen nem olyan, mint egy kis városé. Hatalmas ablakok és még hatalmasabb emberek. A legtöbbnek ez a menedéke. Egy-egy miniszter ezen a helyen csalja a partnerét vagy találkozik régi barátokkal.

- Igen? - szólnak a kaputelefonba.

- Én vagyok. 

Az ajtó "nyitódik", én meg a lift felé veszem az irányt. Nem fogok lépcsőzni a 15. emeletre. Imádom a liftet, hisz ez is üvegből van , így belátni az egész várost. Nyitódik a lift ajtaja. 

- Csakhogy itt vagy. - nyúl felém egy kéz. Ujjaimat tenyerébe simítom és felé lépdelek. 

- Köszönöm az üdvözlést. 

- Minden simán ment? - kérdezi, ahogy a lakása felé veszzük az irányt. 

- Ha nem az lett volna, most nem lennék itt.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 25, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

LakótársakWhere stories live. Discover now