30.

47 2 0
                                    

Hugh

Már egészen világos van. A hajnali kutatásom nem jutott semmire. Fogalmam sincs,hogy fel lehet e bérelni vagy sem. Ha igen ,hol a francba lehet megtenni!
*Mobil csörgés*

- Ki a franc lehet...! - szitkozódom halkan. - Rolland
Mélyet sóhajtok.

- Igen,mondd.

- Szeva ,Hugh! - hangja kicsattan az örömtől. - Tudod, múltkor lehetett pályázni,hogy hova akarsz menni belekóstolni a szakmába.

- Emlékszem.

- Na ,most látom az enyémet. Megküldték e-mailben. Most akarok megnyitni.

- Már kíváncsi vagyok. - próbálom nem túl unottan mondani,bár az az érzésem, hogy ez nem jön össze.

- Baszki... Valami szar kis rendőrségre. - a hangja kemény lett és keseredett. - Te nem nézed meg?

- Még szerintem nem j... - ebben a szent percben kapok levelet. - Felejtsd el. Most jött.

- Nézd már meg ,ember.

- Oké. - hallom, ahogy eközben megjön a lakótársam. Az e-mail olvasása most jobban lefoglal.  - Azt írja, hogy... A bűnügyi osztályra felvettek ,a főkapitányságon kell jelentkeznem január 3-án.

- Te mázlista. Irigyellek... Figyelj,később összefutunk? Már a srácokkal beszéltük ,hogy régen ittunk egyet.

- Persze,benne vagyok. Majd beszélünk. - nem várok meg, míg elköszön, csak kinyomom a hívást.

Lemegyek a lépcsőn és látom, ahogy egy bögrét levesz a polcról.

- Kérsz teát?

- Persze. - kicsit félek tőle.

- Szóval... Főkapitányság?

- Igen. A bűnügyi osztályra kerültem. - egy pillanatra aggódás ült a szemében.

Ebből baj lesz

LakótársakWhere stories live. Discover now