19.

83 4 0
                                    

Jessica

Hugh elaludt. 21:34 van. Úgy látom sietnem kell. Átöltözöm meleg , téli ruhába.

- Szép álmokat. - nézek az alvó arcára,azzal kilépek az ajtón.

Tudom melyik házból melyikbe megy. Egyszerű lesz követni,nem számít rám. A célig 2 megállót utazom a metrón és utána séta. A téli hideg estéket szeretem a legjobban. Mindig szép emlékek jutnak ilyenkor eszembe. Az a bizonyos család , amit ezen a napon kaptam.  A legszebb emlék. És egy fegyver ,ami pontosan 17:59 perckor sült el. Igen. Ez... gyönyörű. Ha befejeztem... Ott megy az emberem. Pont időben.22:00,ahogy mondták. Nem téveszthetem szem elől.

2. sarok után szaporázza a lépteit. Valószínűleg észrevett. Ez baj. Gyorsan kell cselekednem. Lefordul egy sikátorba , ellenőrizni akarja,nem követik e. Ismerem az utat, megkerülöm. Ha hátrul megyek biztonságosabb.

Szaladok ,hogy ne veszítsem szem elől. Látom. Még ott áll. Szinte hallom ,ahogy a félelemtől szinte kiugrik a szíve. Gyors leszek. Nincs kedvem szarakodni. 7 méterre vagyok tőle, előhúzom a pisztolyom,de ... Mi a ...

- Tudtam! - kiáltja . Ebben a pillanatban előrántja saját fegyverét,amit rám szegez.

- Ki küldte? Az a mocskos Carl? Vagy a másik, Friedrich? - remeg a keze a félelemtől,hangja a haragtól. - KI VOLT?!

Nem tehetek mást,mint felé lendítem a saját fegyverem,amire a reakciója az lesz,hogy hátra lép. Akkor elveszti az egyensúlyát vagyis én előnyhöz jutok.

Szakad a hó.
Pontosan megcsinálta,ahogy azt vártam. Hirtelen mozdulattal kirúgom a lábát ,így hanyatt esik a pisztolyt eldobva. Semelyikünknél sincs lőfegyver. Persze hoztam magammal az egyik kedvenc késem,minek a pengéje 10 centis. Bőven elfér bárhol,de most a lábamhoz rögzítettem. Rögtön elveszem. Nem habozok. Nincs időm. Leszúrom. Megnyikkanni sincs ideje. Kihúzom a szúrófegyvert. Elnézek arra,ahonnan jött. Hugh áll a sarkon.

- Nem kéne itt lenned, Hugh. - mondom,miközben elindulok felé. Nem mozdul,gondolom sokkos állapotba került. Tökéletes. Hirtelen megfordul és rohanni kezd. Miért nehezíted meg a dolgom? Így is

meg kell ölnöm.

LakótársakWhere stories live. Discover now