Kapitel 4

202 10 0
                                    


Jag såg chockat på han. Avgå? Pappa? Mamma? Allt for runt i mitt huvud. Var allt detta mitt fel? Är det mitt fel att dom vill avgå? Varför händer detta just mig? Jävla piss liv? Jag stark?  Haha det är ju ett skämt. Jag är ju lika klen som en pinne.

-du ska bara hålla käften! Sa Jack och kollade argt på mig.

-vad ska jag holla käften om? Sa jag med en arg röst.

-att du är klen som en pinne! Det är du för fan inte! Fräste han åt mig.

Hur kunde han? Hur visste han att jag tänkte det? Tänk om han kan läsa tankar. Å herre Gud vad pinnasamt. Tänk alla dom gångerarna jag har varit kär i någon och har tänkt på dom hella dagarn. Nej vad pinnasmt! Hoppas inte mamma eller pappa kan det om det går! 

Han började sluta gråta och började gap skratta. Fuqqqqqq han hörde vad jag tänkte. Fan! Fan! Fan! Jag tittade med en arg blick på han. Och han slutade skratta.

-ja jag har hört vad du har tänkt när du har varit kär i någon. Och nej mamma och pappa kan inte läsa tankar. Mamma kan se in i framtiden. Pappa kan ändra form till vad han vill. Och David han kan läsa tankar. Sa Jack 

-Fan det här kommer att gå åt skogen! Mumlade jag. Eller nej det här har gått åt skogen.

-du kan vara lungn David har precis upptäkt sinn gåva så han har inte kunnat läsa dina tankar. Men jag däremot har kunnat det i flera år nu. Sa Jack 

-lugn? Jag lungn efter ni har ljugit för mig och nu inser jag att du har kunnat läsa minna tankar i flera år. Hur fan ska jag kunna vara lungn? 

Jag såg hans lende på läpparna försvinna och den ledsa minen kom tillbaka. Fan jag avskyr när han gör den minen jag börjar känna hur tårarna bränner bakom minna ögon. Dom vill bara ut men jag tänker inte visa mig mer svag för Jack. Han är tråtts allt min bror och har typ alltid funnits där. 

-så bäretta allt om vad vi är! Sa jag och tittade på han.

-jo vi kan skifta till varg! Men den är inte lika liten som en varg utan den är mycket mycket större. Vi varulvar eller vargar som vi vill att dom ska kalla oss. Varge varg har en Mate och när dom fyller 16 så kan dom hitta sin. 

-vad är en Mate? Frågade jag. Och jag såg hur han genast blev mycket gladare. 

-sin livs kärlek som mångudinnan har parat ihop två vargar. Sa han med ett stort lende på läpparna. Och Varge gång man rör den så känns det som det slår blickstrar i en. Men det gör inte ont utan det är en behaglig kännsla enligt alla.

-har du hittat din än? Frågade jag 

-nej.. men jag vill så gärna hitta min. Men det värsta är om hon avisar mig! Sa han

Allt förnedradesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin