Sams persketiv
Efter kyssen igår så gick vi och la oss. Nu har jag armarna runt Sally. Jag hör hur hon andas in och andas ut långsamt. Hennes andning lungnar mig, jag känner mig inte sträsad eller någonting sånt i hennes när het. Men vad var det som gjorde att mamma och pappa blev rasande igår? Varför var vi tvungna att gå? Tänkte jag. Ja det är en bra fråga, Oscar och Oskar måste ha gjort något jätte hemskt för att få dom vansinniga och fått Sally att gråta. Hur fan kan dom göra så mot Sally och mot oss? Fräste Sammy.
Jag kollar på hur Sally sover. Hon är så söt när hon sover! Tänkte Sammy med kärlek i rösten. Ja jag vet! Sötaste mate:en ever! Tänkte jag.
-hallå sluta stirra det är obehagligt! Sa Sally med sin söta trötta morgon röst.
-godmorgon på dig med! Mumlade jag, och gungade in mitt huvud i hennes hår.
En dörr på nedanvåningen öppnades med en smäll och stängde sig lika fort.
-SALLY, SAM ÄR NI HÄR?! Ropade Kevin och Milla i mun på varandra.
Sally flög upp ur sängen med sin söta pyjamas med superman märket på. (Bilden) och sprang ner, jag Var precis bakom henne för att se så hon inte trillade eller skadade sig på något vis. Eller att någon mer kille än Kevin är där nere! För då om dom rör henne då ska fan dom dö!
Så fort vi kommer ner för trappan så kastar Sally sig i Millas famn och dom båda trillar ner på golvet. Jag och Kevin bytte blickar men bröt ut i gapskratt efter bara några sekunder. Efter vi har lungnat ner oss så gick vi och satte oss i sofforna. Sally satt bredvid mig med huvudet lutat mot min axel. Och jag hade ena armen runt henne. Kevin och Milla satt i soffan mitt imot. Dom satt på samma sätt som jag och Sally.
Fråga dom! Fråga dom varför vi var tvungna och åka hem! Tjatade Sammy i mitt huvud. Efter mycket tjat så gav jag mig och sa.
-varför var vi tvungna att åka hem igår? Jag kände hur Sally stelnade till bred vid mig. Hur hon slutade andas för en stund, Kevin och Milla satt lika stilla som Sally men dom hade inte skräck i blicken som Sally hade.
-Dom sitter i fängelse för mord försök, och kommer ut ur fängelset om två år. Sa Kevin och när Sally hörde det så andades hon ut. Det var som om hon var liv rädd för att dom skulle skada henne.
-och varför sitter dom inne? Frågade jag och min blick far imellan Kevin, Sally och Millas blickar. Eller jag försöker se Sally i ögonen men det är lite svårt men aja.
-dom skadade Sally... sa Kevin och tystnade genast.
När jag hörde det var det min tur att sitta helt still. Hur kunde dom? Fräste Sammy. Hur fan kunde dom! Upprepade Sammy. Jag fortsatte att höra Sammys ilska i mitt huvud. Hur han skrek att dom var dumma i huvudet och borde ruttna i hälvetet och så vidare. Madans jag satt där helt tyst sa inget tänkte inget, jag var chokad. Minna bästa vänner hade svikit mig.
ESTÁS LEYENDO
Allt förnedrades
Hombres LoboJag bor i Stockholm med min familj som bestod av pappa,mamma, min store bror Jack, och min lille bror David. Jag har alltid undrat varför alla ger mig så konstiga blickar och är så artiga mot mig när jag åker till min sommarstuga lite utanför Lonio...