Kapitel 21

122 11 0
                                    

Sams persketiv 

Kan dom inte bara säga det som är fel? Så illa kan det inte va.

-snälla pappa! Sa jag. Pappa bara skakade på huvudet och tittade ner på bordet. Jag kunde känna hur sorgen var påväg. Men jag kan inte gråta. Inte inför dom.

-mamma? Sa jag jag kunde höra sorgen i min röst. Hon skakade också bra på huvudet och tittade ner på sinna händer.

-Oskar? Oscar? Dom tittade bara ner skamset på golvet. Vad är de dom har gjort?

Jag tittade på Sally. Jag såg hur hennes vackra ögon fällde en tår.

-Sally? Snälla.. sa jag nu var tårarna på väg.

-du måste förstå.. om jag säger det så koo....mmer du att aldrig at förlåta dom... Stamade Sally tårar rann ner från hennes kinder i stora som folder.

-det är bäst om du och Sally går! Kör hem till Sally så får vi prata imorgon! Sa mamma.

-men. Jag han inte säga mer innan pappa avbröt mig.

-inga MEN! Gå nu! Skrek pappa och det blev tyst över hela salen folk höll för andan. Alla stoppades i sinna rörelser. Det ser rätt roligt ut.

-nu! Upprepade pappa.

En dör öppnades och man hörde hur den stängdes. Jag tittade upp mot mamma och pappa och Sallys föräldrar. Dom tittade på mig med stränga blickar. Och sen mot dörren. Jag tittade mig runt om kring, Sally stod inte där hon stod innan. Jag vände mig om och sprang mot dörren. Tänk om hon har skadat sig! Jag kommer aldrig att förlåta dig om hon har gjort det! Fattar du?! Fräste Sammy. Det har hon inte hon har bara kört hem eller gått hem eftersom mamma och pappa sa det! Fräste jag tillbaka.

Jag var framme vid dörren jag öppnade den och gick ner mot bilen. I bilen satt Sally. Hennes ögon var blodröda. Hennes ansikte var kok rött, antagligen tar elden över. Och eld det är ju typ ont, eller bad man nu ska säga. Det ser ut som om hon snart kommer att hoppa på någon, antagligen Oskar och Oscar. Me vad är det dom har gjort?

Jag gick fram till bilen och hoppade in i förare stolen. Jag satte in nyckeln och började köra bilen hem mot Sally.

Förlåt för kort kapitel och dålig uptatering (stav) ha det bra! puss puss

Allt förnedradesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin