New Student Again?

2.7K 263 14
                                    

Taehyung tak habis² melekat dengan Jihyo.Kini dia sedang memeluk bahu Jihyo sambil memainkan iPhone nya.

Jihyo hanya membiarkan sahaja.Jujur dia rimas,tetapi ini ialah kebiasaan Taehyung ketika mereka di America.Jadi dia dah biasa dah.

Lain dengan pelajar Vrexco High.Mereka menganggap jika Taehyung dan Jihyo adalah pasangan bercinta disebabkan Taehyung mengaku jika dia mempunyai yeojachingu.

Mereka terus menganggap jika Jihyo lah yeochin Taehyung.Kerana Taehyung banyak melakukan skinship seperti memeluk Jihyo,memeluk leher Jihyo,berpegangan tangan dan membuat hal yang romantik seperti sekarang.

Mereka sangat romantik.Banyak pelajar 5 Chayne ship mereka.Tetapi ada yang cemburu kerana mereka dah terfall in love apabila pertama kali berjumpa dengan mereka.

Sehun,jangan ditanyalah.Baginya,sejak kedatangan Taehyung ke sekolah mereka membuatkan perhatian Jihyo seratus peratus beralih pada Taehyung.

Ini menyebabkan Sehun stress di situ ye.Dia berusaha buat² tak kesah dengan kedekatan Taehyung dan Jihyo.Dia berada di tempat Taehyung memandangkan Taehyung menyemak di kerusi sebelah Jihyo.

Kalau boleh,memang dia nak cekik jer Taehyung sampai mati.Tapi dia tak sanggup melihat Jihyo.Owh hati,tak sanggup rasanya dia nak lihat Jihyo dibuat sedemikian oleh namja.

Hatinya lejes tau tak.LEJES!!

Miss Suzy memasuki kelas 5 Chayne bersama buku mata pelajaran Kimia serta handbag LV dia.Hah kau,nak pergi mengajar ngan beg² LV.Bukan main² cikgu zaman sekarang ni.

Langsung kelas 5 Chayne sedikit kecoh kerana langkah pelajar² yang tergopoh gopoh sedang berlari menuju ke tempat duduk mereka.

Wonwoo mula memberi salam kepada Miss Suzy.Minhyuk tak dapat hadir sebab......adalah.Hesteg Wonwoo alone hari ni.

"Pagi semua.Sebelum kita mulakan kelas hari ni kita ada pelajar baru".Kata Miss Suzy membuatkan kesemua pelajar mendesah sedikit.

"Lagi?".Kata mereka semua kecuali Jihyo dan Taehyung."Entahlah,Jemah pun tak tahu kelas kamu ni banyak betul terima budak baru.Okeylah,Mr.Kim silakan masuk".

Setelah itu,seorang namja berperwatakan tinggi masuk ke dalam kelas 5 Chayne.Para yeoja terkagum melihat ciptaan Tuhan di hadapan mereka.Para namja juga ada yang mengagumi namja itu.

"Perkenalkan diri kamu".Namja itu lalu mengangguk.Matanya tak lepas memandang Taehyung dan Jihyo silih berganti.Mereka berdua dah terkedu,terdiam bagaikan patung cendana.

Terkejut.Ya,itulah apa yang mereka berdua alami sekarang.Bagaimana ini semua boleh terjadi?

"Dae.Anyeonghasaeyo,Kim Hanbin imnida.And I'm from United State of America".Lalu Hanbin menunduk hormat.

"America lagi?Takde tempat lain ke?".Agak banyak populasi pelajar baru berasal dari America di kelas 5 Chayne.Itulah yang mereka fikirkan.

Tetapi mereka tak tahu jika Taehyung,Jihyo dan Hanbin saling berkait."Baiklah Hanbin,kamu boleh duduk di tempat yang kosong".Setelah Miss Suzy berkata demikian,Hanbin mula berjalan menghampiri meja yang kosong.

Pelajaran Kimia dimulai.Jihyo dan Taehyung tak senang duduk.Sejak tadi,Jihyo merasakan mata Hanbin melekat padanya.Dan itu menyebabkan Taehyung rasa gelisah.Takut jika Hanbin melakukan sesuatu yang gila.

******************

"Babe,kau rehatlah dulu.Aku ada something nak buat".Sebelum Taehyung pergi,Jihyo sempat memegang lengan kanan Taehyung dari berjalan pergi.

[C]Dorm 0094Where stories live. Discover now