Dia namja yang dengan suka suki hatinya meminta Jihyo menyanyi dengannya.
Namja itu menarik Jihyo keluar dari dewan itu.Jihyo tertanya tanya kemana namja itu akan membawanya pergi.
Dalam pada itu,Jihyo sempat melihat namja itu dari sisi.Namja itu memakai sebuah tuxedo dan mask hitam.Otak Jihyo ketika itu blank.Dan seseorang menerpa ke mimda Jihyo.
Oh Sehun.
Tingginya,cara jalannya,jawline itu,serta wajah dingin itu.Serupa Sehun.Dan jangan lupakan booty yang terbentuk cantik itu.Okey,Jihyo sempat memikirkan hal itu juga.
Dan sadisnya,dia sempat membandingkan siapa lagi layak memegang title 'Queen of Booty'.Jibooty or Sebooty.(A/N:Jihyo unnie,watdah!?)
Mereka tiba di hadapan pintu rooftop.Buka sahaja pintu itu,mata Jihyo mula terpukau dengan rooftop yang dihias sedemikian rupa.
"Wow,daebak!".Jihyo sangat kagum.Angin mulai menampar lembut wajahnya.Angin malam mampu mendinginkan hatinya.
Namja itu menarik tangan Jihyo mendekati meja itu.Kerusi ditarik namja itu lalu mendudkan diri Jihyo.
Makanan telah dihidangkan di hadapannya.Namja itu mula berjalan ke kerusi lagi satu dan mendudukan diri.
"Saya tahu awak tak makan lagi.So,enjoy your meal".Jemput namja itu untuk Jihyo memakan makanan yang disediakan.
"Kamsahamnida".Suasana sunyi,Jihyo menjamu selera.Namja itu hanya memerhatikan sahaja Jihyo.Di mejanya langsung tiada makanan.
"Sehun,nak tanya sikit".Ujar Jihyo ke arah namja itu.Sehun sudah mempout bibirnya."Haish,macam mana awak tahu ini saya?".Nada Sehun jelas tak puas hati.
Jihyo sedikit tertawa."Suara kau.And rupa paras kau dan fizikal kau.Aku tahu itu kau".Balas Jihyo.
"Ishh,okey jangan hancurkan suasana.Anggap awak tak kenal saya dan saya tak kenal awak.And kita guna saya awak hari ni".Jelas Sehun.
Jihyo mengerutkan dahinya.'Dah kenapa hantu albino sorang ni? Kena rasuk hantu ke?'.Monolog Jihyo.
"Arra.Okey,siapa nama awak?".Soal Jihyo mengikut rentak permintaan Sehun.
"Sehun.Oh Sehun".Balas Sehun dengan suara yang dibuat cool.Jihyo tersenyum sedikit."And you?".Soal Sehun berbalik ke Jihyo.
Tangannya memegang gelas wine berisi wine anggur.Tetapi dia langsung takde niat nak meminumnya.Sebab dia hantu.
"Jihyo.Song Jihyo".Balas Jihyo dengan suara yang dibuat se feminin dan elegen.Dalam hatinya dia nak tertawa sahaja melakukan hal ini.
YOU ARE READING
[C]Dorm 0094
Mistério / Suspense#HorrorLove Jangan pernah sesekali masuk ataupun berniat untuk mengambil dorm 0094 sebagai tempat tinggal.Kerana Dorm itu telah dimiliki oleh si 'empunya'. Setiap kali ada orang yang ingin menghuni tempat itu,pasti akan dihalaunya. Song Jihyo,pelaja...