Viata mea s-a schimbat de cand am cunoscut-o pe Ema
Era prima zi de clasa a 7-a. Cand am intrat in clasa toate locurile erau ocupate. Am zarit unul in coltul clasei, dar asigurandu-ma sa nu fie ocupat am intrebat-o pe fata care statea alaturi ( ea fiind Ema). Ea mi-a raspuns politicos ca nu este ocupat. Atunci am inceput sa vorbim si sa vorbim devenind cu timpul cele mai bune prietene.
Acum ne-am maturizat,suntem in clasa a 11-a. Eu sunt Bella Swan.Cam scunda, dar imi place. Parul meu este lung si brunet. Eu sunt o fire mai haioasa facand pe toata lumea sa randa la orice ocazie.
Ema Ross este inalta cu un cap mai mare ca mine, cu parul de un blond foarte voluminos.***************
Dormeam asa de linistita cand deodata un zgomot puternic ma trezii acela fiind sunetul unei usi trantite de mica mea nebuna. Sare in pat si pare asa de fericita:
- Trezeste-te, trebuie sa îti zic ceva!!!. Tipa ea la mine ca o disperata
Ma ridic uitandu-ma la ea confuza
- Ce vrei, asa de dimineata?.îi zic eu somnoroasa.
- Îti zic dupa, acum pregateste-te pentru scoala.
- Asa de dimineata? Stai, cat este ceasul?. O intreb eu nelinistita
- La ce ora ai adormit? Este 7:15.
- Trebuie sa ma pregatesc!
- Te astept jos, imi spune si iese pe usa.
Ma duc in fata dulapului si fara sa mai stau pe ganduri imi aleg o pereche de blugi taiati, un tricou pe care scrie "I LOVE NY", o pereche de adidasi de la Nike albi si o jacheta mai subtire. Le asez pe un scaun si intru val vartej in baie. Ma spal pe fata si pe dinti ,cam in 5 min termin. Ma imbrac rapid, imi las parul desfacut si imi arunc geanta pe umar. Ma indrept spre bucatarie unde o vad pe mama stand de vorba cu Ema
- Hei,sunt gata, sa mergem Ema. Îi spun, ea aproba si ne indreptam spre usa, dar mama ma opreste spunandu-mi:
- Nu mananci ?
- Pai........... ba da, spun si iau un mar din fructiera.
- Pa mama! spun eu in timp ce Ema imi imita gestul:
- La revedere,doamna Swan!
- La revedere, spune mama.
Am iesit pe usa si ne indreptam spre trotuar.
- Hei!!!! spun eu tresarind, parca trebuia sa imi zici ceva!!!
- Pai da......, spune ea ne mai putand sa îsi retina emotiile, am fost invitate la petrecerea lui Christian!!!!, spune ea sarind in sus de bucurie,la propriu.
Christian,numit de prieteni Chris, este baiatul de care Ema este indragostita.Ea îl iubeste de foarte mult timp chiar si de înainte sa fi venit la liceu, si inainte sa o cunosc.
Este un baiat inalt,brunet si cu ochii caprui. Este foarte glumet,prietenos si cateodata copilaros. Ema îmi spune mereu ca nu o baga in seama, cum oare ne-a invitat...,..
- Cine ne-a invitat? o intreb eu.
- Sora lui,spune ea schimbandusi fata din una vesela în una trista
- Lasa, macar vei avea ocazia sa vorbesti cu el, îi spun eu incercand sa o incurajez. Ea aproba si mergem mai departe. Marim pasul deoarece suntem in întarziere.
Cand ajungem la scoala, am zarit un Audi A6 care este a lui Christian si un BMW seria 7 care este al lui Derek.
El este baiatul visurilor mele, sunt nebuna dupa el, la propriu. Este un baiat inalt,blod cu ochii albastri in care te pierzi fara urma.El este un very bad boy. Face curse ilegale cu ajutorul lui Chris ei fiind cei mai buni prieteni. Am incercat de multe ori sa vorbesc cu el dar emotiile ma cuprindeau si stricam totul.Hei,dragi cititori.
Am citit atat de multe povesti incat m-am decis sa scriu si eu una. Ma scuzati pentru greselile de scriere sau de exprimare, sunt incepatoare.
Stiu ca acest capitol este scurt dar va asigur ca de acum vor fi foarte multe aventuri prin care cele doua prietene trec impreuna.
Multumesc pentru intelegere.
Va pup!!!!! 😘😚
CITEȘTI
Love can hurt
RomantizmEma si Bella sunt cele mai bune prietene. Viata lor se schimba complet dupa intalnirea mafiotilor. Derek seful, Christian cu gasca lor, intra in situatii de viata si de moarte pentru a le salva. Ele se schimba.....devin mai puternice cu ajutorul lo...