Am gresit, ok?!

169 5 0
                                    

O aveti pe Jessica la media

Viata nu va fii niciodata asa cum iti vei dorii tu. Lucrurile mereu se schimba, oamenii se schimba, exact cand totul este perfect. Cand esti in pragul fericirii atunci cineva te impinge cu putere si incepi sa cazi in abis... si atunci nu ai alta cale decat sa devii abisul insuti.

Ma trezesc cu greu, incerc sa ma ridic dar ma loveste o puternica durere de cap. Ma asez iar in pat si imi duc mana pe fata observand ca am plans. Ma indrept repede spre oglinda...aveam ochii rosii si inlacrimati. Cum e posibil? Probabil ca am plans in somn..
Observand ca e 7:30 incep sa ma pregatesc pentru scoala. Intru in baie ma spal pe fata si pe dinti iar dupa ma imbrac imi iau geanta si cheile si ies din camera.
Coborand scarile imi iese Ema in fata
- Hei! Imi spune ea cu un zambet mare si frumos.
- Hei! Mergem la scoala? O intreb eu
- Sigur! Hai pana in bucatarie mai intai, vreau sa-l salut pe Chris, spune ea
- Ok
Nu imi vine sa cred ce imi vad ochii... Jessica stand la masa impreuna cu Derek.
Cand intram Ema se uita uimita la mine iar eu la ea.
- Hei...., îi spune ea lui Derek, stii unde e Chris?
- A plecat cu baietii pana...ammm...in oras. Ma mir ca incearca sa-i ascunda Jessicai faptul ca ei sunt la sediu.
- Heeei, Bella scumpo. Cum ai dormit? Ma intreaba Jessica cu fata ei de pitipoanca.
- Bella...., inearca Ema sa ma scoata de acolo
- Sunt ok, îi spun eu dand un pas in fata.
- Da, defapt chiar foarte bine, scumpo, îi raspund eu ironic.
- Apropo ce dracu cauti aici? continui eu cu o fata serioasa.
- Am fost aici toata noaptea, naivo, spune ea uitandu-se pervers la Derek
- Sincer chiar nu imi pasa, dar cred ca lui Chris o sa-in pese, Derek. Îi aduci in casa tot felul de taraturi? Spun eu cu un zambet razbunator.
- Nu indrazni! Se infoaie ea la mine
- Daca nu ce? Ma apropii de ea. Nu vrei sa te pui cu mine, Martin. Doar ai grija!
Ies invingatoare din bucatarie cu Ema in urma mea razand.
- I-ai vazut fata? Ma intreaba ea cand ajungem la masina.
-Ha? Cui?
- A lui Derek? Parea asa mandru, spune ea zambind usor.
- Ema, am gresit, ok? Nu stiu ce am vazut la Derek. E un idiot. Crezi ca daca i-ar fi pasat de mine s-ar fi culcat cu una dupa nici 24 de ore de cand m-am despartit de el?
- Nu o spune chiar asa, poate ca e ranit.
- Nu-i lua apararea, ok?
- Ok, cedeaza ea.
Dupa 10 minute ajungem la scoala.
Nici nu apuc sa cobor din masina ca imi sare in fata Isaac cu niste prieteni de ai lui.
- Hei, Swan. Nu am avut niciodata ocazia sa-ti spun cat de mult imi place i8-ul asta, spune el analizand masina.
- Daa, mersi, incerc eu sa trec pe langa el dar se pune in fata mea.
- Nu mi-o prezinti si mie pe prietena ta?
- De cand vrei tu sa-mi cunosti prietenii?, spun eu zambind.
- Pai nu am crezut niciodata ca ai prietene care arata asa, spune el analizand-o pe Ema.
- Nici sa nu-ti treaca prin cap, Morgan. Nu vrei sa te pui cu Christian, îi spun eu ridicand o spranceana.
- Parca nu m-ai cunoaste, Bella. Eu am intentii pure, spune el cu o fata de ingerasi
- Tocmai, Isaac. Te cunosc. Nu iti pasa de comportamentul sau viata fetei tie iti pasa doar cum e la pat! Corecteaza-ma daca gresesc
- Cum nu-mi place sa mint, recunosc. N-am cei face dracusorului din mine, spune el dupa care ne bufneste rasul.
Pornim toti catre liceu unde privirile se atintesc spre noi.
- De ce se uita toata lumea la noi? Intreb eu
- Cred ca e evident, spune el razand
- Eu nu-mi dau seama asa ca imi explici si mie?
- De ieri a aflat aproape toata scoala ca suntem in echipa pentru chestia aia la chimie.
- Asa si? Spun eu oprindu-l
- Cred ca suntem impreuna, spune el apropiindu-se de mine.
-Cee?? Spun eu impingandu-l. Le-ai spus tu cumva chestia asta??
- Nuu! Nu ca nu mi-ar fi placut daca ar fi fost adevarat, spune el cu zambet pervers.

******************

Love can hurtUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum