Din perspectiva Emei
Ma trezesc din cauza unor tipete disperate de ajutor. Camera in care ma aflu are un aer foarte sinistru si mirosul acela de mucegai. Pot sa simt toata durera pe care criminali astia au provocat-o la o multime de persoane. Ma ridic indreptandu-ma in mare graba spre usa incercand s-o deschid, dar au inchis-o javrele. Ma indrept spre fereastra dar si aceasta este incuiata.
Dintr-o data aud niste pasi din ce in ce mai apropiati. Usa se deschide si intra un baiat, nu cred ca are mai mult de 20 de ani, inalt si brunet.
- S-a trezit printesa?, spune inchizand usa.
- Nu, inca doarme, spun eu ironica tot evitandu-l uitandu-ma pe fereastra.
- Esti rea, imi place, spune el aropiindu-se si cuprinzandu-mi talia. Imi da parul la o parte si incepe sa ma sarute pe gat.
- Ce vrei sa faci?, spun eu tremurand. Nu vreu sa-mi pierd virginitatea si mai ales satisfacand un idiot.
- Sa nu-ti fie frica. O sa iti placa, spune el intorcandu-ma si intr-o fractiune de secunda aruncandu-ma in pat.
- I-ati labele dupa mine!!!!, tip eu cand observ ca isi strecoara mainile sub bluza mea.
El nu spune nimic doar continua. Ma zbat puternic dar in zadar.
El imi da hainele jos si incepe....- Lasa-ma, te rog!! spun printre lacrimi
Eu continui sa tip si sa ma zbat dar el ma ignora ai isi termina "treaba" La final imi sopteste:"Ai fost minunata"Dintrodata usa este trantita la pamant, iar pe ea intra Christian si Derek.
- Jos de pe ea, caine, spune Chris impuscandu-l. Cand il vad pe Chris apropiindu-se ma bufneste mai tare plansul. Ii sar in brate ne mai pasandu-mi ca sunt complet goala, doar acoperindu-ma cu un cearceaf. El ma strange cat mai tare nepasandu-i nici lui.
- Haideti trebuie sa mergem, spune Derek
Eu imi iau hainele de pe jos, imbracandu-ma intr-o fractiune de secunda.
Toti fugim pe acel hol lung inspre iesire.
- Chris, eu trebuie sa ma ocup de Ray, spune Derek oprindue-se.
- Ok, spune Chris, bafta
- Mersi frate, dar nu o sa am nevoie, spune el zambind.
Din perspectiva lui Derek
Ma intorc in graba cautandu-l in fiecare camera pe Ray. Pe usa de la intrare apar baietii:
- Este in camera asta, spun aratand spre ea. Conform planului, spun iar ei dau din cap.
Intru in ultima camera in care se afla el:
- Ce ti-a luat atat, Smith?,spune el jucandu-se cu un pistol CZ-75
- Scuze, spun eu ironic, iti pregateam groapa.
- Dar vai, ce onoare, Derek Jace Smith sa-mi sape groapa, spune el facand o plecaciune ironica.
- Nu te inteleg, spun eu zambind
- Cum adica?, spune el nelamurit.
- Ce mai vrei de la Bella???
- Nimic, spune el pufaind
- Atunci de ce le-ai atacat pe fete?
- Din razbunare, spune el mangaind niste cutite.
- De ce???, spun eu ridicand tonul.
- Cum tu o iubeste asa mult, m-am decis sa-ti fac rau prin ai face ei rau, intelegi?
CITEȘTI
Love can hurt
RomanceEma si Bella sunt cele mai bune prietene. Viata lor se schimba complet dupa intalnirea mafiotilor. Derek seful, Christian cu gasca lor, intra in situatii de viata si de moarte pentru a le salva. Ele se schimba.....devin mai puternice cu ajutorul lo...