Locul asta e plin de amatori. Dar...sunt oameni cu vieti normale. Adolescenti care se ocupa doar sa fie "populari". Dar daca ar fi doar asa de simplu...
Incep sa o turez putin ca sa atrag atentia...ce pot sa spun? Nu imi merge bine daca nu este toata lumea cu ochii la mine.
Cand observ ca toata lumea este atenta ii dau drumul vreo 100 de metri si incep sa ma invart. Dupa dau o tura in jurul aereoportului sa vad cam cine e pe aici...mda. Cunosc pe toata lumea, dar ceva nu e la locul lui. Parca toata lumea ar astepta ceva.
Ma apropii de ei, opresc masina si cobor. Liniste totala, merg cativa pasi si deodata ei incep sa se dea la o parte...
- Impresionant, spune batand din palme
- Isaac...ce cauti tu aici?
- Acelasi lucru as putea sa te intreb si eu. Parca ziceai ca ai "probleme", spune el ranjind trecand printre persoanele care-i faceau loc
- Am...doar ca am venit putin aici ca sa ma relaxez, spun eu punandu-mi mainile in solduri
- Inteleg...auzi, nu ai vrea sa te pui cu cineva pe masura ta?
- Adica? spun eu ridicand o spranceana
- Dupa tehnica observ ca nu esti incepatoare, faci asta de mult timp, spune el apropiindu-se de mine
- Da...putem spune si asa. Si cine crezi ca e aici pe masura mea? spun eu zambind in mod arogant
- Offf, dulceata mica. Chiar eu!
- Isaac, nu am chef sa te fac sa plangi pe aici, nu am servetele la mine
- Auuch, asta chiar a durut, spune el facand o fata de copil suparat.
Incerc sa par serioasa dar esuez si ne bufneste rasul pe amandoi.
L-as face putin pe Isaac de ras pe aici dar..trebuie sa dezlusesc chestia asta.
- Trebuie sa plec, sper ca ai rezolvat la scoala! Spun eu scotand cheile din buzunar.
- Normal, piticot
- Scuza-ma?? "Piticot"?? Spun eu razand
- Serios, nici cu capul in gura nu ajungi sa-mi dai, spune el
- Vrei sa incercam sa vezi daca pot? Spun eu apropiindu-ma de el
- Auu Doamne nu! Tin la gurita asta a mea care face minuni, spune el tuguindu-si buzele.
- Pfff, imi dau seama, spun eu dupa care ma indrept spre masina mea.
- Vrei sa vezi, iubito? Striga el
Eu doar ma urc in masina zambind. Plec cu demaraj lasandu-i arogantului fum sa-i intre peste tot. Ies din aereoport si ma intrept spre o cafenea, unde pot sa gandesc linistita.
Cand ajung acolo, parchez masina, cobor si intru in local. Ma pun la masa si incep sa imi fac niste schite in cap, la ce s-a referit Ray?
Imediat vine la mine o doamna mai invarsta:
- Cu ce te servesc, domnisoara?
- O cafea, va rog. Cu putin lapte si o lingurita de zahar.
Ea îsi noteaza pe un carnetel si imi zambeste dupa care pleaca.
Acolo unde totul a inceput, oare se refera unde chiar totul a inceput? Toata nebunia asta cu mafia? Pai oare este casa lui Derek? Acolo am stat cat i-a fost ordonat lui sa ma rapeasca. Dar nu e prost, si nu are cum. Casa lui Derek e mereu plina de agenti si camere video peste tot. E imposibil sa se fi referit acolo..
- Domnisoara? Sunteti bine? Ma trezeste doamna aceea din ganduri
- Ce? Ăă da, multumesc! Spun dupa care ea pleaca
Amestec putin in cafea si iau o gura destul de mare. Vad ca imi suna telefonul... e Ema
- Da? Raspund eu
- Heii. Esti cu Isaac? Ma intreaba ea si pun pariu ca ranjeste in momentul asta.
- De ce intrebi?
- Pai a venit sa vorbeasca cu diriginta spunand ca trebui sa va duceti amandoi la un muzeu din oras sa faceti o cercetare pentru istorie si ca veti lipsi toata ziua.
- Ăăăă, da..adica da! Sti tu? Mereu m-au pus in echipa cu Isaac!
- Alooo, cu cine crezi ca vorbesti aici? Crezi ca te cunosc de ieri? Stiu ca nu esti cu el si a fost o minciuna gogonata, te cunosc Bella..
- Iarta-ma Ema, e complicat. Doar ai incredere in mine, ok?
- Cu orice eu sunt aici, stii bine asta.
- Ar fi un lucru. Doar promite-mi ca nu vei pune intrebari si Ema...nu spune nimanui.
- Ma sperii..unde esti? Vin la tine
- Nu, nu stai linistita! Sunt bine. Ema..unde a inceput totul? De unde viata noastra a inceput sa se schimbe?
- Nenorocita aia de petrecere, mai stii? Christian trebuia sa dea o petrecere. Nici nu trebuia sa ne treaca prin gand se ne ducem..acolo cred ca a inceput totul..cu rapirea.
Flashback
Deja este intuneric si nu gasim niciun taxi. Decidem sa o luam pe jos.
In jur era un aer foarte sinistru ca in filmele alea horror. Dupa 5 min de mers ne sar in cale vreo 5 siluete ascunse in intuneric:
- Voi!!!!!!
In fata mea se afla Derek, Christian si gasca lor.
Nu apuc sa mai spun ceva ca Derek sare spre mine punandu-mi o batista la nas si imediat picioarele ma lasa. Ultima imagine pe care o vad este Ema pe jos si Christian cu toti idiotii lui in jurul ei si al meu. Totul mi se face negru inaintea ochilor- Ema! Esti un geniu! Spun eu dupa care inchid.
##########
CITEȘTI
Love can hurt
RomanceEma si Bella sunt cele mai bune prietene. Viata lor se schimba complet dupa intalnirea mafiotilor. Derek seful, Christian cu gasca lor, intra in situatii de viata si de moarte pentru a le salva. Ele se schimba.....devin mai puternice cu ajutorul lo...