Din perspectiva Bellei
Dylan a condus vreo doua ore pana la aeroportul din New Orleans. Drumul a fost linistit. Am discutat cu Dylan o multime de lucruri si incep sa inteleg ca el nu e ca ceilalti. Da, am spus 'Nemilos si crud" dar cu mine nu este asa.
Oricum ajunsi la aereoport ne luam doua bilete si asteptam. Zborul este la 16:30. Acum ceasul este 15:25. Avem ceva de asteptat.- Ma intorc imediat,ok? Spune Dylan si se ridica.
- O sa ma lasi aici de una singura? Îl intreb eu cu o fata de catelus.
- O sa fi bine! Îmi spune el zambind si se indeparteaza.
Uitandu-ma prin multimea de lume care mergea prin fata mea zaresc o silueta cunoscuta care se apropie de mine.
- Ce cauti aici, Adam?? Spun eu
- Buna si tie, iubire. Imi spune asezandu-se pe scaunul de langa mine iar pe celelalte, doi baieti de-ai lui.
- Parca ti-am pus o intrebare!!
- Insfarit ai ajuns, spune Dylan apropiindu-se.
- Ce cauta el aici?, îl intreb
- Zborul pana in Londra o sa fie lung si periculos. Daca se intampla ceva, nu o sa ne decurcam doar noi doi, spune el asezandu-se pe scaunul din stanga mea.
- Si cine crezi ca e atat de nebun sa ne atace intrun avion plin de lume? Spun eu usor zambind.
- Nu e evident? Intreba Adam.
- Gura idiotule, se rasteste la el Dylan.
- Ce sa fie evidet? Spun eu nedumerita.
Ceva se intampla. De zile bune tot vorbesc in soapta iar cand eu intervin ei schimba subiectul.
- Nimic... spune Dylan
- Ok... spun eu. Nu ma las batuta. Nu insist acum. O sa scot ceva de la Adam cand suntem singuri.
Timpul trece foarte greu. Am stat pe acel scaun plictisindu-ma pana cand o voce s-a auzit in boxe
- Pasagerii spre Londra, sa se indrepte spre avionul numarul 13A. Va multumesc!
- Insfarsit! Spun eu ridicandu-ma
- Te-ai plictisit, puisor? Ma intraba Adam in timp ce ne indreptam spre avionul respectiv.
- Tu ce crezi? Spun eu ridicand o spranceana.
- Eu cred ca nu-ti puteai lua ochii de la buzele mele in timp ce vorbeam! Spune el cu un zambet pervers pe buze.
- Nu am auzit niciun cuvant din ce ai zis. Doar ma gandeam la cat de prost esti, spun eu luand-o in fata zambindu-i.
- Ok, dar de ce cu ochii indreptati spre buzele mele? Ma intraba el facandu-mi cu ochiul.
- Cred ca ai halucinatii! Spun eu incercand sa-l mint. Da, asa e. Ma uitam la buzele lui. Pentru ca imi aduce aminte de...EL. Derek. Adam ma atrage. Da. Pentru ca îl simt pe Derek în el. Au acelasi stil de a vorbi. De a se comporta. Doar sunt frati....Dar de Derek, spre deosebire de Adam, sunt indragostita. Nu doar atrasa fizic.
Intram in avion si ne asezam la locurile cu numarul de pe bilete. Eu ma asez pe un scaun de langa fereastra. Super!! Ador sa vad norii.
Dar nu apuc sa ma bucur prea tare ca îl vad pe Adam asezandu-se langa mine.- Ăăăă....ce faci??
- Bine tu? Spune el cu un zambet strengar
- De ce tocmai langa min..., ma opresc gandindu-ma ca asa timp de 15 ore o sa am timp sa scot ceva de la el, sti ce? Nu conteza! Auzi, Dylan si ceilalti?
CITEȘTI
Love can hurt
Roman d'amourEma si Bella sunt cele mai bune prietene. Viata lor se schimba complet dupa intalnirea mafiotilor. Derek seful, Christian cu gasca lor, intra in situatii de viata si de moarte pentru a le salva. Ele se schimba.....devin mai puternice cu ajutorul lo...