Vreau sa stiu totul despre el!

160 12 2
                                    


- Eu conduc!

- Daa, siguuur, spune el ironic incercand sa deschida portiera dar eu îl împiedic.

- Vorbesc serios, Derek. Spun eu punand mana pe manerul usii.

- Si eu, spune acesta luandu-mi-o si într-o secunda ma gasesc lipita de capota masinii.

- Poate te-au învatat ei ceva...dar nu tot! Spune acesta dandu-mi drumul usor.

Îl vad cum se îndeparteaza punandu- se la volan.
Eu ma pun in dreapta fara sa scot o vorba.

- Bella....

- Da? Spun eu nedeslipindu-mi capul de geamul usii.

- E ciudat sa stam asa. Imi pare foarte rau pentru aseara....serios, puisor

- Puisor? Asta e o noua porecla sau ce?? spun eu încercand sa par serioasa.

- Nu schimba subiectul!

- Nu îl schimb...ămmmm, si mie îmi pare rau pentru....sti tu...ca l-am sarutat pe fratele tau..

- Pot sa te întreb cum a fost, spune el zambind.

- Hă??? Spun eu bufnind în ras

- Adica vreu sa stiu.. cine saruta mai bine? Eu sau el? spune el razand.

- Vorbesti serios? Spun eu iar el aproba serios. Atunci eu continui:

- Pai...ce sa spun. Niciunul! Spun eu încercand sa par serioasa.

- Ahh serios? spune el zambind

- Da! Spun eu dupa care el parcheaza brusc în fata magaziniului.
Se apropie repede lipindu-si buzele de ale mele formand un sarut rebel rau de tot.

- Dar acum? Spune el cand se îndeparteaza

- Hai ca ai castigat! Spun eu usor zambind usor
Ies din masina indreptandu-ma spre magazin cu Derek in urma.

- Heei, Bella? Ma striga o voce cunoscuta in spate

Era Maria, colega mea de clasa.

- Heii
- Doamne cat de mult ma bucur sa te vad! Spune aceasta strangandu-ma intro imbratisare.
- Si eu!
Ceva e ciudat, nu eram noi asa bune prietene.
- Cand te-ai trezit? Spune aceasta dupa imbratisare.
- Ămm, ce vrei sa zici?
- După spusele iubitului tău, ai fost în coma. Acum ești ok?
CEEE???  In coma???
- OK...cred ca noi trebuie sa plecam, intervine Derek.
- Ok atunci, ne vedem la școala când o sa te intorci. Ma bucur ca te-am vazut, spune ea după care pleacă,
- Derek...
- Te rog din tot sufletul sa nu tipi aici la mine, pot sa-ți explic.
Eu doar stăteam și ma uitam uimita la el si ma gândeam la chestia asta. Cum naiba sa spună ca am fost IN COMA?
- Hai acasă!, spun eu
- Parca voiai sa iei cev....
- Acasă am zis!!!! Spun eu trântind usa mașinii foarte tare.
El intra fără sa scoată um cuvânt. Nu după mult timp ajungem acasă. Când intru in casa toți erau reuniți in sufragerie. Ce bine!! Toți la un loc.
- Poate cineva sa-mi explice și mie de ce ați spuse la școala ca am fost IN COMA???? Tip eu la ei
- Parca plănuisem sa nu-i spunem, Derek. Spune Ben
- Nu i-am spus eu, spune el nevinovat așezându-se pe canapea.
- Cineva poate sa-mi explice și mie va rog eu frumos ce de ați mințit? Spun eu încercând sa ma calmez.
- Evident ca nu am putut spune ca ai fost rapita așa ca aveam nevoie de o scuza, spune Edward.
- OK....ma scuzați ca am țipat la voi.

DUPĂ 2 SĂPTĂMÂNI

Am așteptat 2 săptămâni sa se mai liniștească apele. Acum trebuie sa știu despre McQueen. Vreau sa știu de ce nimeni nu mi-a zis ca am un unchi.
Fără sa ezit intru in biroul lui Chris, tata ocupându-se cu proiectul pentru noua noastră casa.

- Heeei, deranjez? Spun eu ciocanind ușor
- Chiar deloc, spune el luându-și ochii din hârtiile alea.
- Am așteptat destul, spun eu așezându-ma pe scaunul din fata lui, vreau sa știu totul despre McQueen, despre unchiul meu!!

Love can hurtUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum