- Este in stare grava! Am detectat o lovitura puternica in zona creierului, cauzata de un impact cu solul, spune doctorul uitandu-se pe fisa care o tinea in mana, plus rana cauzata de un glont a unei arme MD-74. Domnule, stiti cine detine aceasta arma?
Eu doar stateam si ascultam, gandindu-ma ca poate sa plece de langa noi,DOAR DIN CAUZA MEA. Nu mi-am imaginat niciodata cum ar fi sa traiesc fara ea, cu siguranta o viata groaznica. Dar nu o voi trai deoarece ea se va face bine, simt asta. Vad cum doctorul isi flutura mana prin fata mea spunand:
- Imi puteti raspunde la intrebare?
- Nu stiu, spun eu revenind la realitate.
- V-a trebui sa anuntam poltia, domnule, spune el dand din cap.
Nu spun nimic, aruncandu-i o fata gen " mda.....". As vrea sa nu se implice politia. Vreau sa-l omor pe nenorocitul ala cu mana mea, si pe toata mafia lui.
- Se va face bine?, il intreb eu cu o fata foarte speriata.
- Are o sansa, dar pentru asta este nevoie de o operatie, spune scriind pe o foaie.
- Orice, spun cu multa incredere in mine.
- Operatia costa 30.000 de euro, spune el suspind.
- Oh...., o sa fac rost de ei
- Trebuie sa intre in operatie intro ora, altfel starea ei se va agrava
- O ora????, spun eu destul de enervat. Doctorul da in cap afirmativ si pleaca.
Normal ca as da bani astia pentru ea, dar nu am timp. As fi imprumutat de la niste prieteni bogati dar se afla in alta tara, si nu cred ca ajung intro ora. Ce ma fac??? Vreau sa se faca bine, sa pot s-o strang in brate sa-i simt iar gustul buzelor.
Apare si Chris trezindu-ma din gandurile mele.
- Derek, frate, ce-ai patit?
- Nimic, spun ironic. Cum crezi ca ma simt cand ma gandesc ca nu voi face rost de 30.000 de euro intro ora, si nenorociti astia de doctori nu-i vor face operatia pana nu vor primi banii?, spun eu gesticuland nervos la el
- 1: Mai incet ca" nenorociti astia de doctori" te aud si 2: Ce bani? Ce operatie?
- Bella are nevoie de o operatie care costa 30.000 de euro si trebuie sa facem rost de ei rapid, spun scotandu-mi telefonul din buzunar.
- Stai asa, aici nu este vorba doar de Bella, Ema a fost luata, ceilalti sunt si ei raniti, spune ridicand tonul.
- Christian, tu te auzi?? Bella ar putea sa moara, intelegi? Tocmai i-am trimis mesaj lui James in legatura cu Ema, i-am zis sa trimita o echipa dupa ea, spune eu tipand la el gata sa-l iau la bataie.
- Ohhhh....., scuze frate, spune el cu o fata de javra miloasa.
- Alta data sa gandesti inainte sa vorbesti, da?, spun iesind in graba din spital
Alerg spre masina plecand in mare graba. Trebuie sa fac rost de banii aia. Mana imi zboara pe schimbatorul de viteze atingand viteza de 275 km/h. Am sa apelez la un vechi prieten de-al meu. Poate are ceva in plus. Acum, ii am stransi 15.000, cam putini dar merge.
- Alo, Harley?
- Hei, Derek?, spune aceeasi voce ragusita.
- Ce mai faci?
- Bine, ok,zic eu. De ce m-ai sunat?
- Am nevoie de o favoare
- Stiam, spune el si pun pariu ca acum si-a dat ochii peste cap.
CITEȘTI
Love can hurt
RomanceEma si Bella sunt cele mai bune prietene. Viata lor se schimba complet dupa intalnirea mafiotilor. Derek seful, Christian cu gasca lor, intra in situatii de viata si de moarte pentru a le salva. Ele se schimba.....devin mai puternice cu ajutorul lo...