Parca nimic nu s-a intamplat. Acum ca el este cu mine ma simt mai in singuranta ca niciodata.
Ajungem acasa la Chris unde imi da usor geaca jos.- Derek, sunt ok, dragule, spun eu punandu-mi mainile dupa gatul lui.
- Nu o sa mi-o iert niciodata, Bella. N-am fost in stare sa te protejez....eu...spune el lasand capul in jos. Îl urasc cand se învinovateste singur.
- Derek,hei. Uita-te la mine! Spun luandu-i fata intre palme. Ai facut ce-ai putut..iar pentru asta iti sunt vejnic recunoscatoare, spune in timp ce ma aropii de el pentru al saruta dar el continua.
- Este cineva care ar vrea sa te vada.
In acel moment apare Ema cu un "hei" printre lacrimile curgand siroi.
- Ema!!! Spun eu alergand spre ea lunad-o intr-o imbratisare puternica.
- Mi-ai lipsit asa de mult draga mea... spune acesta plangand foarte tare.
- Si tu mi-ai lipsit, spun facand laflel.
Stam asa imbratisate ceva timp...nu vreu sa-i mai dau drumul. Ma simt incompleta fara ea.
Ea a foat acolo cand nu a fost nimeni. Cum am mai spus... mi-as da viata pentru ea- Gata fetelor, vine Derek cu doua cani cu ciocolata calda. Acum sunteti impreuna, totul o sa fie bine.
Fara sa-mi despart mana din a ei ne indreptam spre canapeaua din sufragerie.
Doar ma uit la ei doi, si parca nu e real...- Derek...ămmm...stiu ca nu e mometul potrivit dar...de ce nu mi-ai vorbit niciodata de Adam? spun eu dupa ce i-au o gura din ciocolata calda.
- Cine e Adam? Intreaba Ema... ce frumos e sa-i aud vocea
- Fratele meu, spune Derek cu o fata usor dezamagita.
- Nu ti-am spus niciodata de el, pentru ca nu-l mai consider ca un frate, continua Derek. Dupa moartea parintilor nostri el s-a indepartat....cand aveam cea mai mare nevoie de el.
- Imi pare rau, iubitule....pentru parinti tai. Îti lipsesc, nu-i asa? Îl intrb luandu-l de mana.
- Da, sa fiu sincer chiar da.
Vad cum o lacrima incerca sa evadez din ochiul lui dar el o impiedica.
Nu e momentul potrivit...asa ca schimb subiectul..- Ema? Tu esti ok? Ămm...adica..sti tu..spun eu balbaindu-ma pentru ca imi e frica de raspuns.
- Da, nu sunt insarcinata.., spune ea zambind.
- Ma bucur mult. Adica..un copil ar fi fost o minune normal....dar nu ai fi vrut ca acel individ sa fie tatal copilului.
- Da....
- Intre tine si Chris...ceva? Spun eu stand in suspans.
- Nu stiu...spune ea mutandu-si privirea
- Ia stai asa...cum nu sti? Intervine Derek. Toata ziua va giugiuliti ca niste porumbei si va pipaiti.
- Ema?
- Eu chiar îl iubesc. Si da..lucrurile merg bine. Dar...
- Dar? spun eu
- Nu sunt sigura de sentimentele lui fata de mine, spune ea luand o gura din ciocolata calda.
- Vrei sa-i dau eu o lectie prin care o sa invete sa-si exprime sentimentele? spun eu zambid malefic.
Toti incepem sa randem iar dupa un timp linistea se asterne. Doar noi trei pe canapea uitandu-ne la televizor.
Dintr-o data imi vine in minte Adam...Fleshback
- ESTI UN NESIMTIT, ADAM SMITH!! spun eu intrand in baie pentru a ma putea schimba in liniste.
- Awww, SI EU TE IUBESC!! se aude acesta in urma mea. Idiot
*********
Iti sta bine in tricoul meu! spune Adam uitandu-se strengareste la mine.
- Daca vrei ti-l dau inapoi! Nu stiam ca-i al tau. Spun eu uitandu-ma in carte.
*********
- Adam, stiu ca pare ciudat. De cand nu te-ai mai culcat cu o fata? spun eu lasand cartea pe noptiera, dupa care ma bufneste rasul.
- Ce e cu intrebarea asta? spune el zambind in coltul gurii.
**********
- Hai sa jucam un joc, spune el, trebuie sa stam cat mai apropiati unul de celalalti, buzele noastre sa fie distante cam jumatate de milimetru, timp de un minut. Daca nu poti sa te abti si o sa ma saruti, o sa stiu ca ma placi. Daca nu, o sa te las in pace, ok?
- S-a facut! Si sa sti ca o fac doar ca sa-ti demostrez cat de idiot esti! spun dupa care acesta imi pune mana dupa cefa si se aropie cat a zis.
********
- Mincinos,idiot, malefic...cum pot sa-ti mai spun, ha? Adam?
- Sexy, spune acesta ridicandu-se.
- Deci m-ai mintit doar ca sa dormi cu mine si sa ma saruti??? Spun eu nervoasa.
- Te corectez, tu m-ai sarutat! Spune luandu-si tricoul pe el.
- Te urasc, Adam! spun eu cu lacrimi in ochi.
- De ce? Pentru ca esti atrasa de mine?? Spune acesta devenind mai serios.
- Da!!DAAAA!!! Te urasc pentru ca esti fratele lui!! Si îl simt in tine!! Spun eu lasand lacrimile sa curga siroi. Sti foarte bine ca toata dragostea mea lui Derek i-o ofer!! Sarutul ala n-a insemnat nimic...
*******
Doamne acum imi dau seama cat de proasta sunt. Imi vin in cap toate aceste amintiri cu Adam fara sa vreau. Iesi din capul meu. Ce e in neregula cu mine?
Cum am putut sa-l sarut? Sa-i spun lui Derek? Nu stiu...nu vreau sa avem secrete unul fata de celalat.- Derek? spun eu observand ca Ema adormise.
- Da,iubito! Spune acesta atintindu-si privirea spre mine.
- Poti s-o duci pe Ema in camera ei?
- Desigur, spune el.
Se îndreapta spre ea luand-o in stil mireasa îndreptandu-se spre scari.
Geloasa? In niciun caz. Vreau ca ei sa fie foarte apropiati. Sa fie ca frati.Ma indrept spre bucatarie luand un pahar de apa. Ma sprijind de masa bucatariei gandindu-ma cum sa-i spun adevarul lui Derek.
Nu dupa mult timp simt doua maini cuprinzandu-mi talia. Derek imi da parul la o parte incepand sa ma sarute pe gat.- Derek? spun eu suspinand.
- Da? spune el printre saruturi.
- Trebuie sa-ti spun ceva, spun eu intorcandu-ma cu fata spre el.
- Poate astepta, spune acesta dupa care ma ridica punandu-ma pe masa.
- Nu, chiar nu poate, spun eu oprindu-l din a-mi saruta gatul. Am asteptat momentul asta mult timp. Sa ma daruiesc lui sufleteste si trupeste. Dar nu pot.
Chestia asta este ca un ghimpe in coasta.
El se îndeparteaza parand ingrijorat.- Daca nu esti pregatita, inteleg. Spune acesta luandu-mi fata intr-e palme.
- Iubitule, imi doresc asta de mai mult decat iti imaginezi....
- Atunci care e problema, spune el zambind.
- Derek...euuu. Ahh. L-am sarutat pe fratele tau.
**************
Heei. Voiam sa va spun ca aceasta carte se va sfarsii curand. Deci pregatiti-va ;))
CITEȘTI
Love can hurt
RomanceEma si Bella sunt cele mai bune prietene. Viata lor se schimba complet dupa intalnirea mafiotilor. Derek seful, Christian cu gasca lor, intra in situatii de viata si de moarte pentru a le salva. Ele se schimba.....devin mai puternice cu ajutorul lo...