Deci asta e...acolo a inceput totul. In coltul acela de strada pe care îl tin bine minte si acum..
Stiu ca sunt o naiva daca ma duc acolo singura...dar n-am de ales. Daca spun cuiva, o sa iese rau. Nu vreau sa se verse sange. Ma vrea pe mine..ma va avea, o data pentru totdeauna.Joi
Zilele parca zboara si frica mea creste. Tot ce e bine este ca nimeni nu banuieste nimic..deocamdata. Nu-l subestimez pe Derek.
Ma trezeste telefonul care suna de zor. Cine dracu esti si ce vrei la ora asta??- Buna, iubito!
- Ce vrei, idiotule? E 6:30!! Ma ridic eu din pat nervoasa
- Tocmai! Pregateste-te la 7 vin sa te iau si mergem la scoala impreuna
- Ce ordin clar, mai doriti si altceva sefu? Spun eu ironica
- Decat un lucru. Sa te imbraci bine, e cam frig afara, spune el dupa care inchide.Wow, imi poarta de grija. Se pare ca fac minuni. L-am facut pe Isaac, baiatul rau, fara mila, care nu a iubit niciodata bla bla bla. sa se indragosteasca de mine.
Pot sa-l folosesc! Daca ceilalti vor banuii ceva despre iesirile mele sau chiulurile de la scoala, le voi spune ca sunt cu Isaac. Perfect!Deci ca sa imi iese planul, trebuie sa stau cat mai mult cu el.
Ma duc in baie si imi fac un dus rapid cu apa rece. Dupa ma spal pe dinti, imi aranjez parul si ma machiez putin.
Ies din baie si ma imbrac intro pereche de blugi negri rupti cu talie inalta si un tricou gri scurt incat sa mi se vada buricul.
In picioare imi iau o pereche de nike-uri negre. Imi iau o jacheta neagra peste avand in vedere ca este putin frigut afara. Imi iau geanta si ies.Cobor usor scarile incat sa nu fac galagie.
Mai am putin si ajung la usa dar simt o prezenta in spatele meu si ma intorc imediat.- Nu am mai facut asta odata? Spune zambind in coltul gurii
- Ce vrei? Spun eu intorcandu-mi privirea spre el
- Neata si tie
- Ce cauti in casa mea? Iar?! Spun eu apropiindu-ma de el.
- Pentru ca intri in belele! Iar! Spune el accentuand "iar"-ul ala
- Ce vrei sa spui cu asta? Spun eu incercand sa nu par dubioasa.
- Te-am urmarit Bella. Stiu de iesirile tale. De cateva zile esti asa, distanta, cu noi toti.
- Poate pentru ca NU-IMI PASA DE VOI! Spun eu intorcandu-ma spre usa. El vine rapid spre mine si ma ia de maini lipindu-le de perete ipiedicandu-ma sa ma misc.
- Nici sa nu indraznesti! Sa nu indrazdesti sa mai spui asa ceva!! Niciodata!! Am riscat totul pentru tine Bella!! TOTUL, spune el tipind.
Clar si-a pierdut controlul. Trebuie sa-l calmez sau daca nu, trebuie sa apara cineva, lucrurile se vor inrautatii.- Derek..
- Nu, Bella! Noi toti ne-am riscat vietile pentru tine. Ai intrat in familia noastra! Ne-a pasat si inca ne pasa. Mai ales mie, Bella!!!
Îi simt rasuflarea pe gat iar dintro data da cu pumnul in usa chiar langa capul meu.
Se indeparteaza usor dadu-si cu mainile prin par, pana la ceafa si inapoi.
Îi simt durerea..dupa mult timp...chiar o simt.- Ne-a pasat Bella...MI-A pasat, spune el cu lacrimi in ochi si cu ultimele puteri.
Gresesc...imi dau seama de durerea pe care i-o provoc. Si nu doar lui...ci tuturor. Dar asa e mai bine. Fac asta doar pentru binele lor...sper ca vor intelege.
Imi sterg lacrima care tocmai mi se prelinsese si îi spun foarte clar:
- Bella pe care o stii tu a murit, Derek! Impaca-te cu idea.Ma uit adanc in ochii lui cu ura..vreau sa nu fie plecarea mea atat de dureroasa. Cine stie ce va face Ray cu mine...asa ca, daca nu imi iau ramas bun, o sa fie mai putin dureros.
Ies si inchid usa cu putere dupa mine. Si ce coincidenta! Fix acum apare Isaac.- Buna, frumusete! Spune el cand urc in masina
- Doar condu! Nu am chef de vorba.
- Ok, se pare ca cineva s-a trezit cu fata la cearceaf, spune el razand.
Incerc sa nu ma enervez prea tare. Nu vreau sa risc ca Isaac sa banuiasca ceva. Organizatia omoara pentru treaba asta. Oricine stie si nu este intro mafie este "pedepsit" conform legii noastre: Daca nu esti de-al nostru, esti inpotriva noastra
De aia m-a si vrut Ray atunci...aflasem de mafia lui. Asa ca voia sa ma omore.
Nu vreau sa-l pun pe el in pericol. Pana la urma...nu are nicio vina.- Imi zici ce ai? Spune el dand muzica mai incet
Ma uit in oglinda si observ ceva de care ma temeam ca se va intampla.
- Pai, desteptule, motivul este chiar in spatele nostru!
- Au au, iubitelu e gelos, spune el razand.
- Isaac, crede-ma. Derek e serios in treaba asta. Nu-l provoca!!
El doar se uita la mine zambind si accelereaza. Nu imi vine sa cred! Pe mine niciodata nu ma asculta nimeni?!
Doar o sa se faca de ras aici. Derek...e cel mai pun in capitolul curse.
Cum accelereaza Isaac, Derek scoate mana pe geam si îi face un semn pe care nu-l înteleg.
- Ce ar trebuii sa insemne aia? Spun eu uitamdu-ma ciudat.
- Sa asteptam pana strada e goala, totusi nu vrem sa ranim pe nimeni, nu?
- Deci voi adevrsarii, comunicati intre voi asa? Spun eu razand.
- Adversari? Derek e un bun prieten de-al meu, micuto. Tu nu ne-ai schimbat cu nimic prietenia.
- Aaa, pacat. Chiar aveam chef sa va vad certandu-va pentru mine
- Nu-i atat de usor, iubito. Vezi tu, voi va stiti hai sa zicem de aproape un an. Noi suntem prieteni de cand eram copii.
- Emotionant, mai am putin si plang, spun eu facand o fata trista. Patetic!
########
CITEȘTI
Love can hurt
RomanceEma si Bella sunt cele mai bune prietene. Viata lor se schimba complet dupa intalnirea mafiotilor. Derek seful, Christian cu gasca lor, intra in situatii de viata si de moarte pentru a le salva. Ele se schimba.....devin mai puternice cu ajutorul lo...