(Îl aveti pe McQueen la media)
Nu imi vine sa cred ca el este aici. Adica chiar aici, la cativa metri distanta. Simt cum ochii mi se umplu de lacrimi. Au trecut cateva saptamani de cand nu l-am mai vazut. Dar simt ca parca a trecut un an.
Fara sa mai ezit ma îndrept spre el, dar o mana puternica ma cuprinde inainte de a apuca sa fac asta.- Nici sa nu te gandesti! spune Mark strangandu-mi mana cat mai tare.
Îl vad pe Derek cum încerca sa se elibereze din stransoarea lui Chris...dar în zadar.
Eu îi arunc o privire ucigatore lui Mark dupa care îi apuc mana cu a mea i-o dau peste cap, punandui-o la spate.
- Doar nu crezi ca o sa stau aici in timp ce iubirea vietii mele ma astepta,nu? spun dupa care îl imping acesta sprijinindu-se de masina.
Derek se uita la mine cu o fata uimita si in acelasi timp fericita.
Fara sa mai pierd timp ma indrep spre el cu viteza, îi sar in brate dupa care imi incolacesc picioarele in jurulul abdomenului sau.
El...e aici, îl tin in brate. Simt cum ultimele saptamani se duc iar fericirea apare din nou pe chipul meu.
Stam asa un minut dupa care imi pun jos picioarele. Îi dau drumul usor stergandu-mi lacrimile.
Imi ia fata intre palme, iar eu ma apropii lipindu-mi buzele de ale lui formand un sarut dulce si plin de dor. Cat de dor mi-a fost de buzele lui dulci. Cat de dor mi-a fost sa-i simt imbratisarea.- Niciodata nu am renuntat la tine, iubito! Spune acesta cand ne dezlipim din sarut.
- Intodeauna am stiut asta, iubitule! Îi spun dupa care ma ia din nou in brate.
Nu am apucat sa ma bucur destul ca distruge tot Adam.
- Draga fratiorule mai mic, cat a trecut?
- Mai mult decat crezi! Spune Derek fara interes.
- Tot asa ai ramas! Niciodata nu ti-a pasat de familie, frate. Doar sa te distrezi. Si...mda...si de fete ti-a pasat. Spune el accentuand cuvantul 'fete' si uitandu-se la mine.
- Ala e trecutul, Adam! Tu esti cel care a ramas asa....dupa moartea parintilor nostrii. La auzul cuvintelor acesta parca ma cuprind fiorii si vad în ochii lui Adam...tristete
- Bella, hai, e destul! Spune acesta apropiindu-se incercand sa ma ia de mana dar intervine....ce? El e cumva McQueen?
Un barbat bine facut, inalt. Si foarte elegant.- Se schimba planurile! Spune acesta dupa care Mark se apropie.
- Adica?
- Stark, ai incalcat o regula important. Impusa chiar de stra-stra bunicul tau, primul sef al mafiei, Scott. Nu stii povestea?
- Nu, McQueen. Ma tem ca nu, spune acesta zambind, dupa care incepe lumea sa se adune.
- Brian, ma ajuti?
- Tata! Spun eu cand îl vad venind
- Scott îl considera pe stra bunicul Bellei, Arhur ca pe un fiu, incepe tata sa povestesca. Iar intr-o zi Arhur a fost ranit grav, intr-o lupta, de catre fratele lui Scott. Era pe moarte. Scott i-a promis ca sangele Swan nu va mai fi niciodata atins de catre familia Stark. La inmormantarea lui Arthur a ordonat mafiei ca familia Swan sa fie mereu protejata. Iar cine va mai rani inca o data, persoana care are sange de Swan...
- Va muri, continua McQueen.
Stark, i-ati facut rau fetei..- Crezi ca ma speri? Nu i-am atins un fir de par. Am invatat-o tot ce stie acum, spune Mark uitandu-se la mine.
- Bella, scumpo! Spune adevarul, imi spune tata. Nu stiam ce sa spun....ei chiar nu mi-au facut rau..
- Ămmm, domnule McQueen. Mark are dreptate. Ei...ămm...ei nu m-au ranit...
- Ajunge! Spune Mark. Vreau masina aia si cursa o sa aiba loc!! Asta e pierdere de timp. Fata a ramas cu noi, nu a dat niciun semn ca e in pericol. Pot spune ca i-a placut.
- Cursa o sa aiba loc cand spun eu, da? Din data ce masina e a mea, spune McQueen dupa care se apropie oameni lui.
In timpul asta Derek ma tinea strans de mana.
- Nu înteleg o chestie. Ce-ti pasa tie asa de mult? Ha? Care-i scopul? spune Mark dupa care si mafia lui se aduna.
McQueen se uita la tata dupa care zambesc amandoi.
- Ce e asa amuzant? se baga si Adam.
- Smith, sunt unchiul Bellei!
- Ce? Tresar eu la auzul cuvintelor acelea.
Adica cum? Acum realizez ca viata mea a fost o minciuna totala.Toata lumea se uita mirata lafel ca mine. Derek, Chris, fetele, toata mafia Swan nu stia de asta. Cum e posibil?
- Stark! Cu o singura miscare de mana, pot sa dau un semnal ce îti va omora toti oamenii inclusiv pe tine.
Din perspectiva lui Derek
Brian îmi face un semn. Am inteles din prima. Incerc sa o iau pe Bella dar...
- Derek, ea nu poate scapa, spune Adam ranjind. Ea va fi mereu cu noi. Am invatat-o tot ce stie acum.
- Derek, du-o in siguranta.
De aici preiau eu...
Îmi spune McQueen cu un zambet malefic..**********
CITEȘTI
Love can hurt
RomanceEma si Bella sunt cele mai bune prietene. Viata lor se schimba complet dupa intalnirea mafiotilor. Derek seful, Christian cu gasca lor, intra in situatii de viata si de moarte pentru a le salva. Ele se schimba.....devin mai puternice cu ajutorul lo...