- Oh nu!!! Ray!!!
Derek se uita spre Jack facadu-i un sem dand din cap iar acesta aproba lundu-ma de mana si urcand scarile cu mare viteza. Nu inteleg ce se intampla. Si cine este Ray?. Cred ca am sa aflu de la Jack.
- Cine este tipul ala?, intreb eu ajungand in fata unei ferestre.
- Vino!!, imi spune el deschizand fereastra. Asta e nebun?? O sa sarim pe geam!??
Ma linistesc cand vad o scara asezata in fata fersestrei. Cred ca toate astea au fost planuite înainte. Ma lasa sa ies prima pentru a se asigura ca nu patesc nimic. El coboara dupa mine si ne îndreptam spre o masina, cred ca este a lui, un Duster albastru închis. Dintro data se aud niste sunete de focuri de arma Ce se întampla???. Jack urca la volan iar pe mine ma pune in dreapta.
- Ce dracu se întampla?, spun eu speriata.
- Derek va lua bataie, spune el zambind in coltul gurii.
- Si tu esti chiar atat de laș incat sa fugi, dar de ce o sa ia bataie si pe de o parte s-au auzit si focuri de arma, spun eu aproape urland.
- Din cauza ta, vedeto!, spune el continund, iar Derek stie sa se apere.
- Cum?? Ce am facut eu??
- Iti va povesti el, spune devenind mai serios.Din perspectiva lui Derek
Nu stiam ca Ray va veni asa de repede, m-a luat prin surprindere dar bine ca Jack a aranjat totul inainte. I-am spus sa ma ajute ducand-o pe Bella la Christian unde se afla si Ema, deoarece somniferul ala nu a functionat, asa Chris a dus-o la el acasa, in rest o sa aflu de la el.
Ma apropii usor de usa, parand perfect normal. Dar nu apuc bine sa o deschid ca Ray intra cu vreo 5 matahale dintre care doua sar la mine. Ma prind de maini ducandu-ma in fata lui Ray.
- Unde este pustoaica??, imi spune Ray scotand pistolul.
- A fugit, încerc eu sa îl mint.
- Nu ma pacalesti, Smith!!!! Unde e??, spune pozitionandu-si pistolul la capul meu." As putea sa scap doar daca el ar fii distras doar cateva secunde". Nu termin bine de gandit si îl vad pe Chris sarind pe fereastra cu gasca. Sunt salvat. Ray este distras lafel ca si oamnei lui, asta imi da timp sa îl lovesc pe cel din dreapta cu cotul in burta iar pe celalat sa îi sar in spate rupandu-i gatul. Cei trei ramasi se lupta cu Chris si gasca iar eu acum trebuie sa ma ocup de Ray. Dar nu mai este, nu îl vad pe nicaieri. Ies pe usa si îl vad cum se indeparteaza la volanul unei masini.
LAȘUL!!
- Chris!!!
- Trebuie sa plecam, au activat o bomba!, spune el fugind spre mine impreuna cu ceilalti.
Am sarit toti pe burta la auzul bombei. Casa mea!!! Oricum bine ca nu a patit nimeni nimic.Din perspectiva Bellei
Am ajuns in fata unei case imense. Este superba, alaturi este un garaj gigantic cred ca pot incapea 4 masini.
- Jack, a cui este casa?, îl intreb eu cand imi deschide usa masinii pentru a iesi.
- Este casa lui Chris, imi spune el lund-o in fata.
- Hei, nu poti intra asa!!
- Doar priveste!, imi spune el intrand in casa.
Cand intru pe usa vad un hol imens cu niste scari in dreapta ce duc la etaj. Este decorata minunat de frumos.
Îl urmez pe Jack vazand ca se indeparteaza. Am luat-o drept si la stanga. Asta este sufrageria. Are o canapea imensa si o plasma lafel.
Doua fete sun asejate pe canapea. Staii!!!!!! Una din ele este Ema. Simt cum ochii mi se umplu de lacrimi si cad siroaie pe obraz.
- Ema!, spun eu plangand.Apropriindu-ma, ea tresare si ochii aia frumosi ai ei se inunda cu larimi.
- Bella?!!!, spune ea sarindu-mi in brate.
- Draga mea, credeam ca nu o-sa te mai vad!!, îi spun iar ea strangandu-ma mai tare.
- Mereu gasim o cale!, spune ea uitandu-se in ochii mei iar eu o mai imbratisez o data cu multa putere.
Fara ea eu nu mai puteam exista. Ea e puterea mea, este sora mea, este tot ce am mai scump.
Ne calmam iar apoi ne asezam langa Robi sora lui Chris.
- Buna Bella! Imi spune ea si ma trage intro imbratisare scurta.
- Buna, îi spun tinand-o pe Ema de mana.
Îl vedem pe Jack cum se apropie cu o tava cu niste cafele calde.
- Jack, de ce Derek m-a rapit?,îi spun cand se aseaza langa noi.
- De placere!, spune el bufnind in ras.
- Nu glumesc!, îi spun asezandu-ma in fata lui cu mainile incrucisate.
- Iar pe mie, Christian?, spune Ema alaturandu-mi-se.
- O-sa va explice ei totul, spune zambind.
- Dar, ce s-a intamplat cu Derek? Cu cine trebuia sa se bată?, îi spun tragandu-l intro parte.
- Gata, m-am saturat de intrebarile voastre, am spus ca o sa va explice ei totul!!!, spune el plecand la bucatarie.
- Ce morocanos!, spun eu iar cele doua incep a rade. Am vorbit o multime de lucruri. Ne-am cunoscut mai bine cu Robi, si am barfit, sportul preferat al fetelor.😂
Dupa o ora de palavragit se aude o usa deschizandu-se, probabil este cea principala. De noi se aprobie Derek, Chris si inca vreo 6 persoane. Wow!!
Toti erau cu hainele rupte si murdari.
Lui Derek îi sangera mana.
- Derek ce s-a întamplat?, îi spun apropiindu-ma de el.
- Nimic grav, tu ai patit ceva?, ma intreaba el.
- Eu sunt bine, dar cred ca ar trebui sa faci un dus si sa te schimbi!
- Bine, sefa, imi spune si se indeparteaza. Chris deja este curat si imbracat, ce rapid.
- Hei Chris! Cine sunt amicii tai?, îl intreb cand vad ca se aseaza pe fotoliul de alaturi.
- Îti spun cine sunt ei dupa ce se schimba, imi spune si vad cum se indeparteaza multimea.
- Toti oameni astia locuiesc la tine??, îl intreb ridicand din spranceana.
- Ei sunt ca si familia mea, normal ca locuiesc aici!, imi spune facandu-i ochi dulci Emei. Am impresia ca lui Chris îi place de Ema. Ar fi cel mai minunat lucru. Am mai stat noi de vorba, pana cand Derek vine alaturi de ceilalti.
- Ei bine, Bella, Ema ei sunt gasca nostra. Ben, Jasper, Edward si Alice, Monica,Kate.
Ben, un baiat inalt, castaniu cu ochii caprui. Foarte fitos mi se pare dupa aspectul lui.
Jasper, nu asa de inalt dar cu un par superb de un negru stralucitor si ochi caprui.
Edward, WOW, baiatu asta este super dragut, are parul shaten si ochii albastri, dar nu ca ai lui Derek, un albastru foarte deschis.
Alice este înalta, cu un par castaniu si lung lasat pe spate.
Monica este cam scunda, cam ca mine,si are un par cret si blond atat de zurliu.
Kate,hmmm, pare a fi o bad girl mai mult decat sunt toate, are un par de un mov dechis si lung. Are un stil de a se imbraca foarte indraznet,chiar foarte. Nu imi place.
- Încantata!, le spun eu analizandu-i.
- La fel, frumoaso, imi spune Edward. Cred ca incep sa rosesc. Vad cu Derek se uita cu o fata care zicea " Te-a luat mama dracu daca te atingi de ea". Nu as vrea sa le stric prietenia baietilor, asa ca schimb repede subiectul.
- Cine este Ray?, intreb eu spargand linistea ce intrase in casa.
- Cel de care te-am salvat, Bella!, spune Jasper.
- Dar ce voia de la mine?
- Pe tine printeso, spune Kate pe un ton arogant. Cred ca o sa ma cert urat cu ea.
- De ce?? Asta nu inteleg!, spun eu ridicandu-ma cu Ema alaturi.
- Ai spus cuiva de mine? Adica cine sunt eu si ce fac?, imi spune Derek
- Normal ca nu, nimanui. De ce?
- El a aflat de undeva si ne-a trimis ca sa te rapim.
- Si de ce nu m-ati predat lui?, îi spun lui Derek apropiindu-ma cat mai mult de el.
- O fata ca tine nu putea fi lasata in mainile unui violator. Derek este foarte aproape de mine, cred ca o sa ma sarute. Dar nu, momentul nostru este intrerupt de Kate care se baga intre noi.
- Ce crezi ca faci?, imi spune ea apropiindu-se cat mai mult de mine
- Daca ai de gand sa te atingi de ea esti moarta!, ma apara Ema. Apropiindu-se cat mai mult de ea îi spune.
- Ea e sora mea, puterea mea daca te iei de ea faci cunostinta cu pumnul meu, ai inteles?, urla Ema, aproape sarind pe ea.
- Ema , lasa, nu merita!, îi spun eu punandu-i mana pe umar.
- Asa e ,imi spune ea asezandu-ne din nou pe canapea.
- Kate, ce te-a apucat? intervine Derek.
- Tu chiar o aperi dupa ce ti-a distrus casa?, din cauza ei acum Ray nu mai are incredere in noi!
- Gata, despre casa ma descurc eu, iar Ray este un nenotrocit! Iti dai seama ce i-ar fi putut face?, o intreaba Derek cu degetul indreptat spre mine
- Da, si o merita. Acum Derek cred ca este furios este aproape de ea strangandu-si pumni.
- Gata, frate. Se baga Ben lundu-l de brat.
Derek se apropie de mine dandu-mi o imbratisare atat de linistitoare.
- Nu l-as fi lasat niciodata sa-ti faca ceva, niciodata!, imi spune strandandu-ma in brate cat mai tare.
Se intoarce si fara sa ma astept buzele noastre se contopesc intrun sarut atat de dulce si grijuliu. Doamne, cat pot sa-l iubesc!Hei dragilor. Imi pare rau ca am postat asa de tarziu dar scoala, teme, stiti voi.
Oricum gata si capitolul asta. Sper ca va placut. Ma scuzati pentru greselile de scriere deoarece eu scriu de pe telefon si este cam greu.Va pup 😘😚
CITEȘTI
Love can hurt
RomanceEma si Bella sunt cele mai bune prietene. Viata lor se schimba complet dupa intalnirea mafiotilor. Derek seful, Christian cu gasca lor, intra in situatii de viata si de moarte pentru a le salva. Ele se schimba.....devin mai puternice cu ajutorul lo...