Nu este bine. Nu este bine DELOC!! De trei saptamani tot îi ajut cu lucruri ilegale...le fac pe plac deoarece vreau sa-mi urmez planul de ai face sa aiba incredere in mine. Dar simt ca nu mai suport...imi este asa dor de toti...parinti mei,prietenii mei si....da,Derek.
********
- Trezirea,Bella!! spune unul dintre ei intrand in camera.- Dylan, daca nu ai observat sunt deja treaza.
- Atunci hai pregateste-te, Londra ne asteapta.
- O alta misune?
- Da, spune el inchizand usa.
"Chipesul si irezistibilul Dylan Morgan"
Mda...asta ar spune orice fata care îl vede doar in poze.
Este rau,nemilos si crud. Nu are mila de nimeni si de nimic..Fara sa mai astept ma ridic din pat si intru in baie facandu-mi un dus rapid. Deschid dulapul, avand doar haine negre si mulate am luat asta:
Am luat un geamantan si am impachetat niste haine. Am iesit pe usa indreptandu-ma spre bucatarie.
- Cu ce avem de aface de data asta?, spun eu dandu-i bagajul lui Dylan ca sa-l puna in masina.
- Numele lui este Peter McQueen. Este unul dintre cei mai mari organizatori de curse ilegale din lume. Misiunea noastra este sa castigam o cursa impotriva unuia de-al lui, spune el ascunzand niste arme prin bagajele lui.
- Deci o sa mergem doar noi doi?, spun eu
- Da, o sa iti explic totul pe drum. Sa mergem
Am iesit din casa. El pune totul in masina si pornim la drum. Oare ce o sa ne mai astepte si acum? De multe ori puteam murii....dar ei fiind "expertii" nu s-a intamplat nimic.- Stii,Dylan, nu te-am intrebat niciodata:De ce eu?, spun spargand tacerea.
- Ce?, spune el nepasator
- Vreau sa spun, puteati alege fete mult mai talentate si frumoase ca mine, de ce eu?
- Tu chiar nu ai priceput, nu-i asa? Tu esti o Swan. Poate ca tatal tau nu ti-a spus nimic dar mafia voastra este una dintre cele mai temute si puternice din lume. Talentul îl ai in sange. In trei saptamani ai reusit sa inveti sa te lupti aproape lafel de bine ca Adam.
Eu doar tac iar dupa cateva minute il intreb:
- Poti sa-mi dai cateva detalii?
- Ok, deci acolo ne asteapta prietenii lui Mark,care o sa ne ajute. In cursa asta pariaza un ferrari 250 gto cena(aveti la media) Mark il vrea. In lume mai exista doar 5 exemplare.
- Nu treabuia sa aleaga cel mai bun sofer?,spun eu razand
- Il ai in fata ta. Conduc de la 10 ani. Pentru mine condusul e ca respiratul.
- Daca Mark te-a ales, te cred pe cuvant,si eu de ce vin? Adica deja au cel mai bun sofer.
- Am nevoie de un copilot,si cum tu conduci si sa te lupti cel mai bine dintre fete....
- De ce neaparat fata?
- Pentru ca fiecare sofer, fie ca e de masini ori motocicleta, are o fata.
- In ca nu inteleg!
- Credeam ca te-ai prins si singura...., suspina el, fiecare sofer are o curva a lui in drepta.
- .....
- In cauzul asta daca intram in belele sau ceva o sa am nevoie de tine.
Doar rad uitandu-ma la el iar el imi zambeste
Din perspectiva lui Derek
- Crede-ma Smith daca fata mea a patit ceva, am sa te omor, spune el uraland si dand cu pumnul in masa.
- Am sa o gasesc!
- Sti ce? Nu! N-am sa te omor! O sa te las sa suferi, sa traiesti cu asta pe suflet ca din cauza ta EA POATE FI MOARTA ACUM!!!, urla Brian la mine punandu-mi mana in piept si lipindu-ma de peret.
- Am spus ca o s-o gasesc!!, spun eu luandu-i mana dupa mine.
- Tu chiar esti idiot! Sunt seful unei dintre cele mai temute si puternice mafii din lume, spune el dupa care fata lui se intristeza, si totusi.....n-am reusit sa o gasim.
- Brian trebuie sa lucram impreuna, daca tot continuam asa nu o sa rezolvam nimic, spun eu iar el se asaza pe un scaun.
- In 5 minute chiamai pe toti in sala de reuniuni.
Eu doar dau din cap in semn ca "da" si ies din biroul lui. Îi anunt pe toti si astept in sala.
Ma simt oribil. Nu reusesc sa ma obijnuiesc cu faptul ca ea nu e aici. Fara ea o sa incep sa ma intunec iarasi. Nu am mai iubit nicio fata pana acum asa de mult cum o iubesc pe ea....
- Hei, frate, spune Jake intrand impreuna cu toti ceilalti si uni dintre cei mai buni membri ai mafiei Swan.
- Salut, spune eu uitandu-ma pe geam.
- Deci, incepe Brian, Ema vreau sa imi descrii absolut tot ceea ce-ti amitesti de locul ala unde te-au dus pe tine si pe Bella.
- Deci, stand acolo intr-o camera am auzit fara sa vreau ceva gen "Aici in New Jersey...."
- Deci ati fost acolo?
- Presupun ca da, spune ea, iar dupa ce am iesit din acea casa, inainte sa ma lege la ochi, am vazut un nume scris langa clopotelul usii Domnul si Doamna Stark
Pe fata lui Brian parca se aprinde o lumina:
- Accesati reteaua de securitate din New Jersey si aflati totul, absolut totul despre familia Stark.
- Cine sunt?, intreaba Monica.
- Din famila Stark face parte si Mark, sunt bunicii lui, spun eu ridicandu-ma.
***************
CITEȘTI
Love can hurt
RomanceEma si Bella sunt cele mai bune prietene. Viata lor se schimba complet dupa intalnirea mafiotilor. Derek seful, Christian cu gasca lor, intra in situatii de viata si de moarte pentru a le salva. Ele se schimba.....devin mai puternice cu ajutorul lo...