Inca nu imi vine sa cred ceea ce se intampla. Eu stau in casa asta, fara vreo grija, iar mama si tata poate sunt ingrijorati.
Razele soarelui sparg intunericul din camera si ma trezesc. Nu m-am trezit niciodata asa de fericita, chiar nu stiu de ce, poate ca acum stiu ca sunt protejata de iubirea vietii mele.
Ma ridic cu zambetul pe fata, observand-o pe Ema alaturi dormind asa de frumos, asa ca o las sa mai doarma. Ma indrept spre baie petru a-mi face un dus. Chiar este foarte bine amenajata baia aceasta. Las hainele sa alunece pe corpul meu cazand jos. Dau drumul la apa intrand sub dus. Vad alaturi pe un raftulet un gel de dus cu aroma de rodie, asa ca fara sa mai stau pe ganduri îl iau si îl consum cam jumatate 😂😂😂
Ies din dus constatand ca nu am haine de schimb. Dar un halat de baie este agatat intrun cuier asa ca îl iau pentru a ma acoperii.
Ies din baie intreptandu-ma spre dulap. Cand deschid usa dulapului zaresc cateva tricouri, ce sa fac eu cu ele. Intrun colt zacea o rochita si o perechede tocuri, ce noroc am. Probabil sunt ale uneia din tarfele lui Derek. Aratau cam asa:
Imi stau superb. Parul mi-l pieptan lasadu-l pe spate. Acum ar trebuii cobor. Nu pot singura, am s-o trezesc pe Ema.
- Neata,printeso!, îi spun asezandu-ma pe pat langa ea.
- Neata, spune ea somnoroasa.
- Haide, cred ca este tarziu, din moment ce nu mai am telefon, spun eu gesticuland ironic.
- Mai dorm putin, spune si isi trage batura pe cap.
- Bine!!!!
Acum va trebui sa cobor singura. Probabil ceilalti s-au trezit. Cobor incetisor crezand ca bucataria este plina,dar nu, pustiu. Ma indrept spre frigider, cred ca ar trebui eu sa gatesc ceva. Scot din frigider cartonul de oua si alte ingrediante asezandu-le pe masa. Imi dau frau liber imaginatiei si incep. O sa am mult de munca.
Cred ca a trecut o jumatate de ora s-au mai mult, dar am terminat. In bucatarie este o masa foarte mare. Ar fi 10 locuri cu tot cu mine. Am pus cate un pahar cu suc la fiecare portie.
Nu dupa mult timp îi vad coborand. La vederea mesei gata se uita surprinsi la mine.
- Nu cred ca ne-am angajat bucatareasa, spune Chris asezandu-se pe scaun.
- Ha ha ha, spun eu ironica.
- Hmmm, ce miroase asa de bine?, spune Derek coborand scarile.
- Micul dejun!, spune Jasper.
- Gatit de cine?, spune el razand.
- De iubita ta, spune Edward zambind fals. Atunci eu îi zambesc iar el imi face cu ochiul. Atunci Kate arunca furculita pe masa foarte zgomotos si o sterge pe usa.
- Cineva s-a trezit cu fata la cearceaf, spune Derek dandu-si ochii peste cap.
- Haide bro, parca n-ai stii, spune Ben iar Derek îi azvarleste un " taci". Cand au observat ca am auzit s-au uitat unii la alti cu un zambet idiot pe fata.
- Ce se intampla?, spun eu oprindu-ma din mancat.
- Nimic!, spune Derek evitandu-mi privire.
- Derek!, tip eu ridicandu-ma de la masa.
- Ok,ok. Treaba este ca a fost ceva intre mine si Kate. Atunci Ema s-a ridicat si ea de la masa punandu-si mainile in solduri.
- Keep calm fetelor, s-a terminat totul dar se pare ca Kate nu a trecut peste
- Ou, spun eu asezandu-ma iar Ema facand lafel.
- Si din cauza asta a reactionat asa. Este geloasa!, intervine Monica.
- Si de ce sa fie geloasa?, intreb eu
- Pe tine, spune Chris.
- De ce?, spun eu razand
- Ããã, pentru ca acum esti cu Derek, lol!, spune Edward.
- Dar cine a zis asta?!!!, intrb eu foarte serioasa.
- Poftim?, spune Derek dand cu pumnul in masa iar eu tresarind.
- De unde stiu ca tu chiar ma iubesti?, îl intreb ridicandu-ma iar Ema intervenind.
- Fara violenta nu se poate? Dar stai, cu asta rezolvi tu mereu lucrurile!!
- Tu nu te baga! Iar tu, Bella, de ce crezi ca te-am salvat din ghearele javrei aleia? Ha?? Pentru ca te iubesc!, spune el continuand sa tipe. Nu mai spun nimic si ma ridic deja cu lacrimi in ochi.
- Unde pleci?, spune Derek inaintand spre mine iar eu evitandu-l.
Atunci Ema se pune in fata lui cu mainile incrucisate.Din perspectiva lui Derek
Nu inteleg, se comporta ca un copil de 5 ani. De ce s-a suparat??. Am sa ma duc dupa ea.
- Las-o
- Nu poate pleca, Ray o va gasi, spun eu aratand spre usa.
- Stai calm se duce in camera. Dar acesta este un mod foarte frumos de a spune unei fete ca o iubesti!, îi spune Ema ironica.
- Care-i problema ta? Asta nu inteleg, de ce te bagi tu mereu?, spun eu infoindu-ma la Ema. Christian cand o vede pe ea speriata, intervine.
- Stai calm Derek, ea nu are nici o vina!
- Mda, spun si urc si eu pe scari.
Cand ajung in camera vad 10 apeluri nepreluate, sunt de la un numar necunoscut. Cand îl aruc in pat suna iar:
- Asculta, eroule, poate ai castigat de data asta dar te asigur ca ma voi razbuna. Sa ai grija de iubitica ta, atat iti spun, imi spune o voce cunoscuta cand raspund.
- Ray?, la intrebarea asta el inchide.
Trebuie sa stau cu ochii pe ea. Îl stiu pe Ray va incerca orice, acum doar din rasbunare.
Ma indrept spre camera ei.
-Bella? Scupo? Esti acolo?, o intreb batand in usa.
- Da, se aude vocea ei calma.
- Pot sa intru?
- Da, imi spune ea suspinand.
Cand intru o vad uitandu-se pe geam.
- Esti bine?, o intreb apropiindu-ma de ea.
- Da, spune ea respingatoare
- De ce ai reactionat asa?
- Poveste lunga, spune ea asezandu-se pe pat.
- Nu plec nicaieri!
- Pai, vezi tu, acasa mereu stau in certuri. Mama cu tata sau cel mai des eu cu tata, el fiind foarte protector. Spunea ca sunt un nimeni, ca regreta ca sunt fica lui. Doar vorbe dinastea.
Eu doar stateam si ascultam.
- Si ajungand aici constat ca tot in tipete voi fi tratata, cobtinua ea dupa o scurta pauza.
- Iubito, chiar imi pare rau. Asa fac eu cand am nervi.
- Si inca un lucru, te rog termin-o cu alinturile astea. Nu suntem impreuna!!, imi spune ea ridicandu-se.
- Dar eu vreau sa fim impreuna, îi spun eu urmand-o.
- O sa ma gandesc, imi spune ea dand din cap. Dar da-mi telefonul te rog.
- Doar daca nu spui nimanui ca stai aici cu forta. Poti zice ca esti in vizita la Robi, îi spun eu dupa un "of" adanc.
- Ok, spune ea entuziasmata. Îl scot din buzunar. Un i-phone7(dorinta mea numarul 1😂) si il intind.
Nici nu apuca bine sa-l ea ca incepe sa-l butoneze. O las singura, poate mai are nevoie de timp.
Cand cobor scarile vad deja masa stransa si toti pe canapea inclusiv Kate.
- Baieti!!, le spun eu dand din cap, semn ca trebuie sa vorbim singuri.
Fara a mai ezita se ridica unul cate unul urmandu-ma spre terasa.
- Ray va ataca, avem nevoie de un plan de aparare.
- De unde stii?, intreaba Jasper
- M-a amenintat. Trebuie sa o protejam pe Bella, nu stiu de ce a pus ochii pe ea.
- Atunci asa vom face, spune Edward
- Dar nu stim cand va ataca, afirma Ben.
- Asa e, trebuie sa fim mereu pe faza si inarmati. Toti dau din cap afirmativ si ne indreptam spre fete.
- Ce faceti?, intreb eu aruncandu-ma pe canapea.
- Jucam adevar si provocare, va bagati?
- Normal, exclama Jasper.
- Nu incepeti fara mine, ma duc sa o aduc pe Bella, spune Ema indepartansu-se. Noi spunem in cor "ok" iar Kate isi da ochii peste cap.
Dupa cateva momente Ema apare de cot cu Bella.
- Incepem?, intreaba ea
- Ok, spune Ben, Derek ce alegi?
- Provocare, lol!, spun eu frecandu-mi palmele.
- Te provoc sa o saruti pe Kate, spune retardarul de Ben. Daca nu v-ati prins el este prostul grupului.
Ce fac acum? Am dat de dracu!********
Hei!!!!!! Sper ca o sa va placa acest capitol.
A fost un moment in care am vrut sa-mi sterg cartea deoarece am crezut ca nu are sens dar am primit niste incurajari care m-au facut sa ma razgandesc
Dar sa revenim la acest capitol.
Ma scuzati pentru greselile de scriere deoarece este foarte greu sa scrii atat de mult pe telefon.
Deci, ce credeti despre acest capitol?Ps:Va pup😘
CITEȘTI
Love can hurt
RomanceEma si Bella sunt cele mai bune prietene. Viata lor se schimba complet dupa intalnirea mafiotilor. Derek seful, Christian cu gasca lor, intra in situatii de viata si de moarte pentru a le salva. Ele se schimba.....devin mai puternice cu ajutorul lo...