Din perspectiva lui Derek
Am iesit in graba urcand in masina mea deoarece Christian i-o lasase pe a sa lui Jake.
Pornesc in graba deoarece au spus ca este ceva grav. Trec val vartej printre masini ajungand in 10 minute. Toti intram grabiti si injrijorati.
-Care-i problema?, ne intampina James. El este creierul colaborarii, el identifica fiecare problema care devine misiunea nostra.
-Ne-au chemat. Au spus ca este ceva grav!!! Spune Jasper
- Totul este in regula. Cine v-a chemat?, spune el oprindu-ne din a mai merge.
- M-a anuntat Clary, spune Chris
- Imposibil!! Ea astazi nu a venit, spune incrucisandu-si bratele.
Totul este clar, A FOST O CAPCANA
Jake nu este in stare sa apere fetele, dar avem avantajul ca Alice,Kate si Monica sunt antrenate.
Si celorlalti le-a luat o secunda sa-si dea seama ca a fost totul pus la cale.
Ne-am uitat unul la altul, si intro fractiune de secunda am zburat pe usa de la intrare.
Nu pot sa cred ca m-am lasat pacalit. Il cunosc foarte bine pe Ray, este foarte ingenios. Avantajul lui este ca are pe unii dintre cei mai buni mafioti din lume.
- Ben, activeza GPS-ul pe care l-am instalat in telefonul Bellei!!!, spun eu accelerand din ce in ce mai tare.
-Imediat, spune el apasand butonul ascuns pe bord care activeaza localizatorul. Nu se misca!
- Activeza camera interioara, ii spun iar el executa.
Am instalat niste camere ascunse prin casa, cu acordul lui Chris bineinteles.
Fetele se lupta cu niste oameni mascati alaturi de Jake, aparand-o pe Bella care era pe jos, intro balta de sange. Cand am vazut acest lucru am accelerat ajungand la viteza de 290 km/h. Nu mi-as ierta-o niciodata daca Bella ar pati ceva. Stiu ca totul este din vina mea. Absolut totul.
Cu cateva minute inaite de a ajunge, le spun baietilor:
- Înarmati-va!
- Cum ai vrea? Toate armele sunt acasa, spune Christian
- Ben, sub scaunul tau este o servieta, este plina cu arme mai speciale. Acum inarmati-va!!!!, tip eu la ei.
- Derek, poftim, spune Jasper intinzandu-mi doua pistoale si un cutit, care le azvarlesc prin mana si mi le asez la curea.
Deja se aud focuri de arma, si se vede foarte mult fum.
- Derek, trebuie sa intram in liniste pentru a-i lua prin surprindere, imi spune Edward cand iesim din masina.
- Fie, spun eu apropiindu-ma.
Usa este sparta, probabil nu au vrut sa o deschida iar aceia au fortat-o. Inauntru sunt cioburi pe jos, totul este absolut distrus.
Le fac semn sa astepte pentru a intra eu primul. Am un plan.
Intru in sufragerie cu grija. Doua matahale se lupta cu fetele iar Jake cu alt mascat. Observ cum Ray se furisaza prin spate apropiindu-se de Bella.
- Daca o atingi, nu vei mai vedea vreodata lumina soarelui.
- Nu zau?? hai ca asta-i buna, spune el lundo pe Bella de jos.
Oamenii lui m-au observat. Fara a ezita prind fetele pe sus, ele ramase fara puteri. Se indeparteaza tarandu-le pe jos.Totul decurge conform planului.
CITEȘTI
Love can hurt
RomanceEma si Bella sunt cele mai bune prietene. Viata lor se schimba complet dupa intalnirea mafiotilor. Derek seful, Christian cu gasca lor, intra in situatii de viata si de moarte pentru a le salva. Ele se schimba.....devin mai puternice cu ajutorul lo...