YOU'RE A JERK, ADAM SMITH!!

295 16 2
                                    

Din perspectiva Bellei

Zborul acesta a durat o vejnicie. Cu plictisitorul de Adam, nu putea fi altfel.
Ne-am luat bagajele si acum ne indreptam spre casa lui Mark, de aici din Londra.

- Obosita, iubire? Ma intreaba Adam de la volan. Da... doar eu si el intro masina. Yeyyy!! Ce bucurie.....

- Putin, spun eu uitandu-ma pe geam.

-  Ajungem in maxim o ora, spune el cu ochii la drum.

- Tu?

- Eu?

- Tu esti obosit?......idiotule, spune eu usor zambind.

- Ooo, acum iti pasa cumva de mine??, spune el facandu-mi cu ochiul.

- Ăăăăă, da!!! Nu as vrea sa ma trezesc la spital dupa un accident facut din cauza ca ai adormit la volan......opreste! spun eu hotarata.

- Ce? spune el razand.

- Opreste, conduc eu! Esti obosit!

- Pai..si tu esti! spune acesta continuand sa rada.

- Nu sunt chiar asa de tare! Eu am reusit sa ma odihnesc si in avion, si acum, in masina.

- Nici gand! Daca ne prind Garda Britanica.....Am pus-o

- Adam!! O sa am grija. Si oricum...uiti ca Mark mi-a facut un permis fals? spun eu in timp ce il flutur in fata.

- Uiti ca esti minora?? spune acesta luandu-mi-l din mana.

Eu ma uit la el cu o fata de catelusi iar el ofteaza si ia o curba brutal la dreapta oprind masina.
Acesta se uita la mine dupa care deschide portiera, iar eu urmandu-ul.
Ne întalnim in fata masinii.
Se uita intens la mine dupa care ma apuca de solduri si ma lipeste de abdomenul lui.

- Sa nu-mi distrugi masina, imi sopteste la ureche. In tot corpul incep sa am furnicaturi si sa respir greu. Adam imi zambeste dupa care urca in dreapta. Nu e bine ce faci....ce simti.

Ma urc la volan si pornesc masina, dandu-i bice.
Da, in saptamanile acestea, petrecute cu maimutoii astia, am invatat mai mult decat sa coduc, toate felurile de drifturi, curbe cu frana de mana, demaraje. Absolut tot.

- Cum te simti? Ma intreba Adam cand vede ca am 200km/h.

- Foarte relaxata. Tu? Ti-e frica? Îi spun eu zambind facandu-mi loc printre masini.

- Nehhh, am vazut chestii si mai tari de atat, spune acesta complet calm.

- Ce e asta? spun eu dupa ceva timp cand vad doua Lamborghini-uri Gallardo Superlegger in spatele nostru.

- Stai calma! Oamenii lui McQueen... Se asigura ca nu punem ceva la cale impotriva lor.

- Ohh nuu!! L-am pierdut pe Dylan. Pe unde s-o iau? spun eu panicata.
In momentul ala Adam scoate mana pe geam facand un semn iar una dintre masini o ia in fata.

- Urmeaz-o, spune acesta zambind.

Eu nu mai zic nimic si accelerez urmand masina.
Nu dupa mult timp masina o ia pe o straduta prin padure. Voiam sa-l intreb pe Adam dar cand m-am intors spre el acesta adormise.
Ahhh God....cat poate sa semene cu Derek....

Cand am observat ca masina s-a oprit am oprit si eu vazand o casa imensa.

- Wow!! Adam!!! strig la el, dar el nimic. ADAM!! spun si îi arunc putina apa pe fata.
Acesta se trezeste confus, dupa care realizeaza ce se intampla.

- Ai sa platesti pentru asta, iubito! Spune el dupa care eu ies din masina si ma urmeaza. Uitandu-ma in spate, fara sa vreau, lovesc pe cineva.

- Mark! Imi pare rau, nu te-am vazut acolo ,spun eu usor zambind.

Love can hurtUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum