Din perspectiva Emei
-Esti insarcinata!
Eu îi dau mainile de pe fata mea si ma ridic.
-Ce?????????? Nu...imposibil, spun eu ingrijorata.
- Ema,scumpo, nici eu nu sunt sigura. Dar ca sa vedem daca-i adevarat trebuie sa faci un test de sarcina, spune Bella apropiindu-se de mine.
- Cum îi voi spune asta lui Christian?? Ohhh...doamne...
- Christian?? Adica acel Christian Evens??, spune Adam razand
-Aaaa,da!!! Ce este asa de amuzant?, îi spune Bella serioasa.
- Nimic.......eram si eu curios.
- Sper ca stii ca astia asa curiosi ca tine mor repede, spun ea zambind.Din perspectiva Bellei
- Okkk, gata!! Mark o sa innebuneasca daca vede ca te-am scos din camera, spune el lundu-ma de brat.
- Prea tarziu!!, spune acesta intrand pe usa.
- Da stiu....tu mereu esti ticnit. Aaaaa, stai maaaa, se refera ca deja a vazut ca nu sunt in camera. Ti-am stricat momentul dramatic, puisor?,spun eu razand.
- Adam?? Ti-am spus sa nu interactionezi cu prizonierii?, spune el apropiindu-se.
- Mark, vreau sa vorbim. In privat, te rog, spun eu serioasa.
- Adam ramai cu Ema, spune tragandu-ma de mana pana pe hol.
- Ce?, spune el.
- Asculta, las-o pe ea. Te roog, acum este si bolnava. Iti promit ca o sa fac orice, absolut orice, fara sa ma impotrivesc, spun eu cu lacrimi in ochi.
- Nici gand, spune el cu un zambet idiot pe fata.
- Ti-am spus ca am sa fac oricee!!!!! Am sa uit de toti, de Derek, mama si tata. Toti prietenii mei. Am sa fiu servitoarea ta, nu stiu, doar te roog, te implor.....las-o sa plece, îi spun eu aprope timpand si cu lacrimile curgand siroi.
- Bine, fie. Dar daca faci ceva gresit si..........
- Nimic, iti jur, spun eu fara sa-l las sa continue.
Scoate telefonul din buzunar si apeleaza un numar.
- Kayla, am nevoi de tine. Vino aici.
El ma taraste inapoi in camera unde era Ema si Adam.
Eu stau langa ea in pat tinandu-ne strans in brate iar Adam si Mark vorbeau.......
Dintr o data o fata super frumoasa si sexy, imbracata intrun costum mulat, intra pe usa:
- Ce-i?, i-se adreseaza lui Mark.
- Ia-o pe Ema, leago la ochi, si conduo acasa.
- Ross? Okkk. Hai frumoaso, i-ati ramas bun.
Ema incepuse sa planga si tipand tare.
- Ce?? Nu te las aici!! In niciun caz!!!
- Ema, intelege. Pleca, am sa raman eu aici. Asta vreau daca tu o sa fii in siguranta, spun eu stergandu-i lacrimile.
- Darr....dar.....
- Iti promit ca o sa ne revedem intro zi. Pana atunci ramas-bun, spun eu lund-o in brate si plangand cat mai tare.
Kayla o ia de brat si o scoate afara pe usa in timp ce Ema urla:
- Nuuuuu!!!!! Bella!!!!
In gandul meu spun "imi pare rau". Asta e cel mai bine. Ea o sa fie in siguranta, nu conteaza ce se va intampla cu mine.......la cate a facut pentru mine îi datorez viata. Ea este sora mea....de suflet. Mereu impreuna...in orice. Plangand si suferind jur ca o sa ma razbun, mai devreme sau mai tarziu .
- Trebuie sa te duc in camera ta, vino..., spune Adam lundu-ma de brat grijuliu......oooohh......yaks
- Ia-ti mainele dupa mine, caine!!! Stiu sa merg si singura, spun lund-o in fata.....dar Mark ma opreste spunandu-mi:
- Ai grija cum vorbesti.....nu esti in casa iubitelului tau.
Nu vreau sa ma dau curajoasa....pentru ca nu sunt. Imi este frica de ei. De toti.
Incerc sa ascund asta prin vorbele mele arogante dar.....o sa cedez.
Adam ma duce in camera dupa care pleaca si inchide usa in urma lui.
Asta este viata mea acum!! Trebuie sa ascult de Mark. Sa fac tot ce-mi zice el. Pentru binele prietenilor mei.
Derek.....el....el....simt ca o parte din mine s-a stins. Cum sa-l uit?? Nu pot..îl iubesc prea mult.....si asta îl pune in pericol. Ma v-a cauta. Toti. Si tata?? Mama?? Si ei vor fi pusi in pericol. Nu am ajuns sa-l intreb pe tata despre mafia Swan.....dar oricum nu vreau ca nimeni sa fie ranit....
E timpul sa fiu rea.Din perspectiva lui Derek
Parchez repede in fata casei lui Chris si val-vartej iesim din masina
- Inarmati-va!!! tip eu la ei lund niste arme ascunse in sifonier.
- De ce?? Intreaba Katy.
- Trebuie sa mergem dupa Bella si Ema!!, spune Chris incarcandu-si pistolul.
- Iar au intrat in belele?? Frate, sunt niste idioate!, spune ea asezandu-se pe canapea. Eu doar ma duc spre ea si incerc sa o lovesc, cu riscul de a-mi pierde barbatia, dar Chris ma opreste punandu-mi mana pe umar.
- Nu fi fraier!! O face in ciuda ta, dupa care se intoarce spre ea:
- Si tu, mica razboinica, trebuie sa vorbesti cu mai mult respect. Ele fac parte din familia noastra acum.
- Dar ce s-a intamplat?, intreaba Edward.
Noi incepem sa le explicam tot ce se intamplase. Intre timp ma suna James.
- Smith, asculta,imi pare rau. Spune el cu o voce ranita. Eu in acel moment am dat pe spiker.
- James, ce-i?, spun eu ingrijorat.
- Am detectat telefonul Bellei in......
- In ce?? James??, spun eu aproape tipand si cu lacrimi in ochi.
- In mijlocul oceanului, spune el dupa care inchid.
In acel moment am inchis telefonul si am dat cu el de pamant facandul praf.
- Este impisibil....Mark o iubeste. Nu i-ar face rau, spun eu dupa ce stau putin pe ganduri.
- Derek!, spune Ben.
- Doar ganditi-va!!! E o capcana. Sa ne faca sa ranuntam!!
- Are dreptate, spune Jasper, tine prea mult la ea. Nu i-ar atinge nici un fir de par. Dar nu ne-ar da-o inapoi.
- Trebuie sa mergem, spun eu infilandu-mi armele in curea.
- Derek, spune Chris, s-a terminat. Imi pare rau
- Ce??? Doar n-o sa renuntati?? Este in joc si Ema.
- Stiu foarte bine......dar daca i-a aruncat telefonul in mijlocul oceanului probabil au iesit deja din tara. Poate chiar si din continent. Nu mai avem nici un avantaj.
- Cred ca glumesti!! Doamne Chris, frate, credeam..., nu apuc sa continui ca usa din fata se aude deschizandu-se. Toti cu armele intreptate in directia aia pregatiti sa atace. Dar...ca sa vezi....trece coltul......Ema.
- Ema??, spune Chris.
- Heii!!, spune ea cu lacrimi in ochi
Chris îi sare in brate si o strange tare....si-a recuperat fata. Acum e randul meu s-o recuperez pe a mea.
- Si Bella?, spun eu cat se mai calmeza.
- A ales, Derek. A vrut sa stea acolo in schimbul....schimbul liberatii mele
- Ce??? Adica cum?? De ce?? Eu...aaa, spun eu cu lacrimi in ochi.
- Imi pare rau, si mie imi va lipsi, spune ea in timp ce o lacrima i se prelinge pe obraz.
- Si acum??? Asta-i sfarsitul??, tip eu, Brian ma va ucide....si ,sincer ,o merit.
- Si cine îi va spune?, spune Monica, si ea plangand.
- Chiar eu!!, spun scotand telefonul din buzunar
- Domnule Swan? As vrea sa vorbim! Puteti sa veniti la casa Evens?, spune eu incercand sa par calm.
- Sper sa fie ceva urgent, spune el inchizand. Eu imi spun in minte:crede-ma este
In timpul acela fetele plangeau si vorbeau despre Bella......
Baietii discutau...iar eu singur pe canapea gandindu-ma: o parte din mine tocmai s-a stins. Inima mea acum e neagra. Eu fara ea sunt ca floarea fara soare. Ea imi aducea zambetul pe buze. Ea era tot ce aveam. Ea......Ea a ales asa....curajoasa mea. Toti ceilalti au renuntat...pentru ca nu mai au sperante. Dar eu sper....cu ajutor lui Brian, ca ea va ajunge din nou in bratele mele. Un gest nobil din partea ei. A ales suferinta si durerea in schimbul libertatii celei mai bune prietene a ei. Sunt mandru. Mandru de curajul ei...de forta ei. Am s-o gasesc....m-ai devreme sau mai tarziu..
Se aude un batut in usa semn ca Brian a ajuns, Chris deschide.
- Buna seara, domnul Swan
- Buna seara, copii. Ce este?
- Cred ca ar vrea sa i-a loc, spune Jasper.
- Ce ati patit? Aaaa, si unde-i Bella nu s-a mai intor acasa de la sala. Speram ca-i aici, spune el crezand ca e aici cu adevarat.
- Pai......nu este, spune Chris. Atunci el observa fetele care inca plangeau....
- Smith! Ce se intampla?? Ce i-ai facut??, spune el apropiindu-se cat mai mult de mine. Dar Chris si Edward se pun in fata mea. Iar Ben continua.
- E de vina nenorocitul de Mark. Practic...a rapito de la sala.
- SI VOI IDIOTILOR UNDE ERATI????? Spune el tipand din toti plamanii impingandu-l pe Edward pe jos.
- Eu sunt de vina. Razbuna-te pe mine. Dar nu te atinge de gasca mea, spun eu dandu-l pe Chris la o parte.
- Nu, domnul Swan, se pune Ema in fata mea, este vina mea ea s-a sacrificat pentru mine.
- Ohh, Ema..., spune el lund-o in brate. O s-o luam inapoi, copila. Iti promit.****************
CITEȘTI
Love can hurt
RomanceEma si Bella sunt cele mai bune prietene. Viata lor se schimba complet dupa intalnirea mafiotilor. Derek seful, Christian cu gasca lor, intra in situatii de viata si de moarte pentru a le salva. Ele se schimba.....devin mai puternice cu ajutorul lo...