- Voi!?????
-.......In fata mea se afla Derek, Christian si gasca lor.
Nu apuc sa mai spun ceva ca Derek sare spre mine punandu-mi o batista la nas si imediat picioarele ma lasa. Ultima imagine pe care o vad este Ema pe jos si Christian cu toti idiotii lui in jurul ei si al meu. Totul mi se face negru inaintea ochilorDin perspectiva lui Derek
- Nu am sa o fac!!!!!, urlu eu catre Ray( seful mafiei mele)
- Nu ai de ales!!!!!!, imi raspunde dand cu pumnul in masa,
- Tin prea mult la ea, nu pot sa îi fac rau, nu ma lasa inima!!!, spun eu lasand tonul la ultima fraza,
- Nu fi moale ,Smith, nu fi laș!!! Dragostea te distruge, îl aud pe el tipand la mine in timp ce ies pe usa.
Ray ma obliga sa o rapesc pe Bella, deoarece considera ca stie prea multe. Nu stiu daca ea a spus cuiva dar oricum nu am puterea sa o fac, nu am sa reusesc, trebuie sa recunosc............o iubesc. Da,asa e, stiu foarte bine ca si ea ma iubeste dar nu am vrut sa ies cu ea deoarece o punem in pericol.
Incerc sa ma calmez si îl sun pe Chriss:.
- Salut!,îl aud pe el in difuzor
- Ti-a zis Ray de porcaria pe care ne-a pus sa o facem?, îi spun eu nelasandu-l sa imi raspunda.
- Da, chiar imi pare rau, frate!!!
- Ea trebuia sa vina la petrecere cu Ema, ce vom face?, îi spun eu ingrijorat.
- Va trebui sa o amanam, dar Bellei sa nu îi spunem, si cand va ajunge pe la jumatatea drumului o vom............
- Da, stiu, nici nu vreau sa ma mai gandesc, ideea este ca Emei trebuie sa îi dam un somnifer, va uita tot, si dupa o duci acasa iar Bella va ramane la mine, nu îl pot lasa pe Ray sa îi faca rau, îi spun eu nelasandu-l sa termine ultimul cuvant
- Asa facem, spune el si îi inchid telefonul.
Nu imi mai pot tine nervii in frau asa ca imi scot cheile de la masina pentru a da o tura. Poate asa ma mai calmez.************
Nu stiu cum timpul a trecut asa de repede. Acum îl astept pe Chriss si gasca.
Deja am ajuns in partea aceea intunecata a strazii, am parcat masinile intrun colt pentru a nu le putea vedea si sa se sperie.
Sunt aproape. Of.............
Imi este asa de greu, dar imi iau inima in dinti si iesim in calea lor.
Ea este asa uimita si speriata lafel ca si Ema. Ea ne spune:
- Voi!!!!
Simt cum ochii mi se umplu de lacrimi. Pentru a nu o mai lasa sa zica nimic ma duc rapid la ea si îi pun batista la nas. Cade in bratele mele, adormind. Ma simt diferit fata de alte dati cand chiar vreau sa omor pe cineva, de data asta parca cineva se misca in locul meu, eu doar pot sa vad. Incerc sa nu plang pentru a nu ma vedea baieti, nu am mai plans niciodata si mai ales pentru o fata, poate ele pentru mine. Dar ea ma face sa ma simt diferit, sa nu mai fiu rau.
Cu mare greu o iau in brate si o asez cu grija in spate. Îl vad pe Chriss cum o duce pe Ema in masina lui, o sa o duca acasa petru ca ea nu trebuie sa stie nimic, altfel Ray, de data asta chiar el insusi o va rapi.
Conduc cu mare grija pentru a nu o deranja pe Bella. Îl sun pe Ray pentru a îi spune ca ne intalnim la mine acasa, ca sa o vada.
Cand ajung in fata casei, parchez masina in garaj. O iau usor pentru a nu o lovii si intru pe usa nefacand zgomot deoarece fratele meu dormea, am sa-i povestesc totul maine ,am incredere.
O asez grijuliu pe canapea acoperindo cu o patura. Merg in bucatarie pentru a bea ceva dar SURPRIZA îl gasesc pe frateleu meu uitandu-se la mine, cerandu-mi explicatii din priviri. Dar la ora asta fata lui cere pumni.
- Ce cauta Swan in casa mea??, intreaba pe un ton cam nervos.
Jack o uraste pe Bella si pe fratele ei decand nu le-au mai dat voie in cantina scolii. In rest nu mai stiu nimic.
- Nu-i treaba ta, idiotule!!, spun in timp ce imi iau ceva de mancare din frigider.
- Idiot esti tu pe langa ea, spune in timp ce se ridica de la masa.
Gata ma calca pe nervi.
- Pe mine poti sa ma faci cum vrei, dar daca te mai aud spunand ceva urat despre ea îti rup gatu, ai înteles??, îi spun dupa ce îi pun mana la gat si îl trantesc cu putere de perete.
- Stai calm, bro!!, spune el speriat.
Îi dau drumul lasandu-l sa cada pe jos tinandu-se de gat, probabil ca îl doare dar nu îmi pasa. Dupa ce ma calmez ma duc langa printesa mea, doarme asa de frumos. O iau cu grija si o duc în camera mea. O pun în pat iar eu ma duc sa fac un dus. Chiar am nevoie dupa o asemenea zi. Dau drumul la apa calda si intru in dus. Picaturile de apa se preling pe corpul meu lasand toate grijile sa cada pentru un moment.
Dupa ce termin ma imbrac intro pereche de pantaloni scurti si un tricou in casa fiind foarte cald.
Aud cum suna cineva la usa. Probabil e Ray. Cobor scarile grabit si îi deschid. Acesta intra furios
- Unde e pustioaica??
- Stai calm boss este la mine in camera!!, îi spun eu calmandu-l
- Pana la urma ai reusit, spune in timp ce eu las capul in jos, vreau sa o vad!!
- Se pare ca nu ai incredere in mine, asta e, vino, îi spun urcand scarile.
Acesta fiind convins ca o am, decide sa plece.
Dar pe punctul de a pleca se opreste si imi spune:
- Maine o voi lua!
- Nici gand, îi spun eu fara sa ma mai gandesc.
- Mai vedem, spune si inchide usa.
Trebuie sa o protejez, nu îl voi lasa pe Ray sa mi-o ia. Va fi a mea.****************
Heii dragilor!!!. Ma bucur ca imi cititi cartea.
Va pup si sper sa va placa si capitolul asta 😘😚😍😙Ce dragut devine Derek 😗
CITEȘTI
Love can hurt
عاطفيةEma si Bella sunt cele mai bune prietene. Viata lor se schimba complet dupa intalnirea mafiotilor. Derek seful, Christian cu gasca lor, intra in situatii de viata si de moarte pentru a le salva. Ele se schimba.....devin mai puternice cu ajutorul lo...