Din perspectiva lui Derek
Totul a revenit la normal. Toti ne-am intors la scoala. Nu s-a mai auzit nimic de Mark si ai lui, de ceva timp, dar noi tot stam pregatiti in caz ca le trece prin cap vreo idee.
Spre uimirea mea nu au mai existat certuri cu Kate, ba chiar ea si Bella au inceput sa se inteleaga, totul in doar 2 saptamani.
McQueen nu a mai dat niciun semn de la "intalnirea" noastra cu Mark.
Ma mir cum Bella nu a intrebat nimic de el pana acum.Ies din camera vrand sa cobor dar îi aud pe Bella si Chris vorbind in biroul lui. Curiozitatea omorandu-ma ma apropii de usa care era intre-deschisa.
- Da, ai inteles perfect istoria familiei tale si a lui Mark
- Deci treaba lui era sa ma protejeze
- Ca asa
- Deci nu a fost o rapire
- Incearca sa tragi concluzia tu singura
- Ma proteja......ma proteja de elAtunci simt ca trebuie sa intervin si intru pe usa razmandu-ma de tocul usii.
- Christian!
- Nu cred ca e frumos sa asculti pe la usi, spune el
- Si eu nu cred ca e frumos sa vorbesti despre ce nu te priveste
- Trebuia sa stie
- Asa e, Derek?, spune ea ridicandu-se
- Eu...
- Asa e!!!
- Stia ca ceva se va intampla....., spune ea cu lacrimi in ochi
- Bella, spun eu incercand sa ma apropii de ea.
- Stia ca se va razbuna.... asa m-a luat sub aripa lui stiind ca niciunul dintre voi nu ma poate proteja.
- Eu..., vreau sa-mi pun mana pe umarul ei dar se indeparteaza.
- M-ai mintit, IAR Derek. Miciuna dupa minciuna. Si asta e chiar una grava
- Daca iti spuneam ca el inca traieste ai fii trait fiecare clipa cu frica
- Mai bine decat cu Mark, sincer. Dar acum imi dau seama ca l-am subestimat
- Ce vrei sa spui, Bella?
- Vreau sa spun ca a stiut sa aiba grija de mine, spune ea dupa care iasa nervoasa din camera.Ma uit la ea cum tranteste usa cu putere iar dupa imi intorc privirea spre Christian.
- Eu, ca iubit al ei trebuia sa-i spun, ce a fost in capul tau?? Spun eu dupa care dau cu pumnul in masa
- Merita sa stie, spune acesta apropiindu-se de mine
- Da, dar nu acum!!! Ea chiar crede ca Mark e un om bun dar stii foarte bine ca nu este
- E antrenata, stie sa conduca, va face fata unui atac.
- Esti un idiot, spun dupa care ies din camera.Din perspectiva lui Bella
NU IMI VINE SA CRED CA RAY INCA TRAIESTE!!!!!! Si mie nu mi-a zis nimieni.
Toata lumea a incercat sa ma tina in siguranta. Dar numai Mark a reusit deocamdata. I-am subestimat. Ray are incredere in ei, de aceea nu s-ar fii gandit ca as fi fost la ei.- Bella, ma striga Derek din urma
- Ce vrei?, ma intorc spre el
- Vreau sa stii ca am facut-o pentru tine
- Aha.... intelg, si cum a mers, ha? Preferam sa ma omoare Ray sa stii, pentru ca atunci îl uram pe Mark. Dar acum nu mai sunt asa sigura.
- El e un om GROAZNIC, Bella. Nu stii relele facute de el.
- Nici pe ale tale nu le stiu, si uite-ne aici.
- Nu compara situatiile, spune el incepand sa se enerveze.
- Sunt de comparat, sunt aceleasi, spun eu enervandu-l si mai tare.
- Bella, ai grija ce spui, spune el strangandu-si pumni
- Daca nu ce? Ha? O sa ma lovesti? Haide! Spun eu tipnand si apropiindu-ma de el cat mai mult. Doar fa-o!!
El ma trange de maini apropiindu-ma si mai tare de el.
- Poti sa spui ce vrei, iubito. Poti sa-mi faci ce vrei. Chiar daca ma enervezi eu nu o sa te ranesc niciodata, ai inteles? NICIODATA.
Nu mai pot asa, de cand sunt cu el s-au intamplat atatea. Am pierdut o buna perioada din scoala, mai ales ca am bacul si vreau sa-l iau. Mi-am pierdut o multime de prieteni din cauza lipsei mele. Dar totusi, îl iubesc asa de mult si stiu ca asa e mai bine. Daca Ray se intoarce am nevoie sa fiu puternica, sa devin rea. Nu trebuie sa mai fiu moale. Daca el ma vrea, asa sa fie. Mai bine eu decat toti ceilalti.
Cu lacrimi in ochi ma indepartez usor de el. Ma intorc si îi spun
- Nu Derek, te-am vazut cum reactionezi. Nu mai am incredere in tine.
- Bella.....spune apropiindu-se, ce vrei sa spui?
- Nu mai sunt fetita lui tati. Nu o sa cad in plasa ta asa cum am mai facut-o, dau sa plec dar ma opreste spunandu-mi
- De ce nu mi-o spui in fata, ha? Haide! Spune el cu lacrimi in ochi.
- Ma despart de tine Derek, spun dupa care plec lasandu-l singur.Ok, totul e ok. Tu o sa fii ok....
Mai este o ora pana inceap orele. Ma duc in camera mea unde imi aleg ceva mai diferit:
Cred ca asa o sa se inteleaga faptul ca nu mai sunt cea de demult.
Imi iau cheile de la masina si plec spre liceu(aveti masina la media) Tata mi- cumparat un BMW i8 avand in vedere ca Mark a facut in asa fel ca eu sa pot sa iau permisul mai devreme.
Nu dupa mult timp ajung in parcarea scolii unde era toata gasca reunita, probabil aflasera vestile noi. Dupa cum ma asteptam Derek nu era acolo.
Parchez masina si ma alatur lor.
- Bella, cum naiba te-ai imbracat? Se apropie Ema de mine
- Ce e in neregula? Am decis sa imi schimb look-ul
- Ce naiba se intampla cu tine? De ce te-ai desparit de Derek?
- Asta e treaba mea, ok? Nici a ta si a niciunuia dintre voi, imi fac loc printre ei si ma intrept spre scarile liceului. Trecand pe hol vad cum o multime de privire se indrepata spre mine. Cred ca imi cam place sa atrag atentia asa.
- Heii, Sawn? Cine a murit de esti imbracata cu tot negrul asta?, imi spune Isaac cu prietenii sai, ei sunt tovarasii lui Derek.
- Aparent, stilul tau vestimentar, spun eu zambind malefic.
- Woow, de cand ai devenit tu asa rea? Deci Derek nu s-a prea grabit sa te invete tot ce stie, spune dupa care toti rand in spatele lui. Fara sa apuc sa spun ceva apare Derek facandu-si loc printre ei.
Cand fac contact vizual cu el ma intorc repede indreptandu-ma spre spre clasa de istorie unde aveam prima ora.Cred ca va fii o zi lunga.
**********
CITEȘTI
Love can hurt
RomansaEma si Bella sunt cele mai bune prietene. Viata lor se schimba complet dupa intalnirea mafiotilor. Derek seful, Christian cu gasca lor, intra in situatii de viata si de moarte pentru a le salva. Ele se schimba.....devin mai puternice cu ajutorul lo...