~salisa~

29 3 3
                                    

P.o.v Salisa
"OMFG IK KAN NIET WACHTEN!!" Gilt Sanne. "Nee ik ook niet" zeg ik wat rustiger omdat we op de fiets zitten en als ik hyper word krijg ik sowieso een ongeluk. We reden snel Door en rende naar boven. Pakte alles in en liepen tegelijk in ons eigen huis weer naar beneden. We stonde in de deur en keken elkaar lachend aan. We zagen dat Brad en Tristan in de auto zitten. We zetten de laatste spullen in de achterbak en gingen op de achter bank zitten. En ik begin weer eens over all time low te praten. Totdat Sanne wat op merkt. "Lies stop!" Riep ze. "Wat?! Waarom?!" Zei ik nep beledigt. "Omdat de jongens er niets van zeggen ze hebben wat ik weet het zeker". Zei Sanne toen. "Ja we hebben wat" zei Tristan. "Waar zijn jullie telefoons?" "afgepakt door jullie weet je nog" Zei ik met bruh face terug. Hij moest lachen. "Ja daar hadden we dus een reden voor" antwoorden Brad. "Beter is het een goede" dreigde Sanne. "Hij is geweldig". "Nou geef dan" Zei ik ongeduldig. "Hier" we kregen en doosje. OMG een iPhone 6 riep Sanne. En hij is al geïnstalleerd. Riep ik. Verrassingen maar jullie hebben nog wat riep Brad. Nee dat gaat te ver zoveel geld. Hallo waarom denken jullie waarom we in zo'n klein huis wonen en nu opeens naar Australië gaan. We keken elkaar en met een blik van oh. We kregen het tweede pakje. Er zaten 2 hoesjes in. Neee OMG all time low riep ik. Hij begon te lachen. En nog een mooi hoesje waar je pasjes in kan doen maar wacht er zit al een pasje in. Jongens er zit hier al een pasje zei Sanne. Ja jullie bank pas met zo'n 5.000 euro. Maar dan moeten jullie wel alles zelf kopen in Australië morgen. Jajajjajajajajajajajajahhajaha. Riep ik OMG ik ben zo blij. Er zit zelfs spotify premium op gosh. Op het vliegveld zat ik al aan me all time low. En Sanne zat greenday te luisteren. Brad en Tristan zaten in een gesprek. Alle passagiers naar Australië naar gate . Roept een stem om me moeder pakt onze handen en trekt ons mee. We gingen in een rij staan we hadden hele goede plekken. ik ga naast Sanne zitten je klem me aan haar vast. Ze grinnikt en ik begin te giechelen. Brad en Tristan zitten naast elkaar mama en papa en meneer en mevrouw Simpson zitten ook naast elkaar. Toen we opgestegen waren liet ik Sanne los en zei dat ik ging slapen. Ik viel in slaap en dromde niet fijn.
Droom.
HEY HEY Sanne en Salisa zijn er weer hoor nerdjes. Hebben jullie ons huiswerk af zei tess bespottelijk. Nee dat hebben we niet zei ik wel een beetje zelfverzekerd. I-inderdaad stotterde Sanne. Niet oh wat jammer nou. Zij Kirsten nu krijgen jullie probleempjes. BOEM BAM. We kregen een stop in onze buik en gezicht en een eenzame traan verliet me gezicht. En toen lag Sanne naast me. LIES LIES SA-LI-SA HALLOOO WORD NOU WAKKER. Riep Sanne. Wowowowowow ik ben niet dood. Nee gekkie.

POV SANNE
We rende als eerst het vliegtuig uit en pakte allebei onze koffers rende naar de Starbucks we bestelde snel en rende naar buiten. Buiten zagen we een taxi met een bordje familie Simpson  en evens we rende er naar toe. Hooiii meneer riep ik. Heyaaa zei lies. Jullie zijn neem ik aan leden van de 2 families jap zei ik terug met een glimlach van hier tot Tokio. HALLOOO eindelijk riep ik bijdehand. we hebben zelfs nog Starbucks gehaald riep lies. Jajajah stap nou maar in mokte Brad. Heeft bradje een beetje heimwee. F*ck af. HEY er zijn hier kinderen bij kijk naast je. Riep lies. Ik zag dat Brad naast hem keek en Tristan zag hij schoot in de lach. Toen Tristan het eindelijk snapte kijk hem me nep-boos/beledigt aan. Bexcuse me. Riep hij . Nou instappen. Zei me moeder. okeee riep ik blij. We stapte de auto in en reden naar 2 mooie grote huizen. Look at this.
We hebben een mooi groot kleed met 2 groten banken. En een mooie tv. Dat is de woonkamer. Nu de keuken. Het is een mooie keuken met een mooi kook eiland. En een prachtige eet tafel
Nu de slaap kamers
Van mij:

 En een prachtige eet tafelNu de slaap kamersVan mij:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
When live is changing ft 5sosWhere stories live. Discover now