POV Sanne
Ik werd wakker met barstende koppijn. Welcom Summer. Het was al half 1 en ik wilde uit me kamer lopen maar die is op slot. Ik bonkte en riep maar er kwam niemand. Ik draaide me om. Ontbijt...? En een briefje.Liefje ik probeerde je vader om te praten maar dat lukte niet. Hij heeft zelfs he deur opsluit gedaan omdat we even weg zijn. Heel erg sorry ik heb een lekker ontbijtje klaar gemaakt pannenkoeken en zo. Sorry schat ik ga zometeen nog eens met je vader praten.
Xxx mamaLief maar als nog. Ik pakte me telefoon waar ik een spam van Salisa had.
>> Salisa💖🎧🤘🏼<<
Salisa💖🎧🤘🏼: Sannie was je nou dronken 😂
Salisa💖🎧🤘🏼: Sanne sta op nu!
Salisa💖🎧🤘🏼: heb je huisarrest
Salisa💖🎧🤘🏼: ik zag Brad net lopen.
U: ben net wakker en ha heb huisarrest kan ik naar jou komen?
Salisa💖🎧🤘🏼: Sanne dan krijg he alleen maar meer problemen.
U: BUT IM LONELY
Salisa💖🎧🤘🏼: oké kom maar.Ik klom uit me raam en via de boom in het huis van lies. "Sannie ga je mee met Ash en met mij naar het strand we moeten op zijn broertje Harry letten en een vriend van hem dave?" Vroeg lies meteen toen ik binnen was. "Ik kan niet" opeens kwam Tristan binnen. "Sanne klom jij zonet door het raam" "ja want ik ben een aap die opgesloten zat maar alsjeblieft vertel niets aan Brad papa, en mama?" Smeek ik. "Ik zeg niets als je belooft dat je niet de hele zomer met Luke dingen gaat doen en we gaan een week terug naar Londen" zei hij. "Belooft en HOGWARTS HARRY POTTER STUDIEOS" dat laatste schreeuwde lies en ik tegelijk. Ik hoorde getoeter "tot zo lies" zei ik en klom snel weg Tristan was al weg. Ik was net binnen toen de deur open sloeg en me moeder me omhelsde. "Dit doen we nooit meer!" Schreeuwde ze naar beneden. "Heb je honger gehad heb je je verveeld moest je naar de wc" "nee mama alles was goed" zei ik. "Maar mag ik please bij lies logeren?" Vroeg ik. "Tuurlijk schat" zei ze. Ik pakte me tas en kleden me om.
Ik liep naar buiten heerlijk. Ik belde aan en lies kwam aan gelopen met dit:"OMG cute" riep ze toen ik aan kwam. "Kom we gaan" zei ze en we fietste weg. Op het strand aan gekomen zagen we Ashton en nog 2 andere jongens. En van de jongens begon met praten. "Hey hottie" zei hij tegen lies. "Dave heb je weer drank op?" Vroeg Salisa waardoor het andere jongetje met de krullen begon te lachen. "En Harry waar is je meisje" zei lies tegen de jongen met de krullen die dus Harry heet. "Welk meisje" zei hij en keek vragend waardoor lies in de lach schoot. "Hey babe" zei Ashton die zijn arme van achter rond Salisa legde waardoor ze schrok. Ashton gaf haar een kus op haar wang en ik ging zitten in het zand. "Dit is Sanne" zei Ashton die naast me ging zitten. "Hey ik ben Dave" grijnsde de jongen met het zwarte haar. "Ik ben Harry" zei de jongen met de krullen. "Ik ben dus Sanne" zei ik. "En ik ben verveeld" zei Salisa waardoor ik weer begon te lachen. "Kom zwemmen" zeurde Salisa. "Ja is goed" zei ik en deed me jurk uit. Lies deed haar outfitje uit en Dave zat me aan te staren. En ja Ashton lies weer zoals altijd. Ik deed me handen voor me lichaam maar toen voelde ik iemand die achter me stond ze weg halen. "Je bent prachtig babe" zei Luke. "Luke" riep ik en omhelsde hem. "Sorry voor gister" maakte ik het af. "Niet erg" zei Luke die zijn shirt uit deed. Harry en Dave zaten opeens met twee meisjes van hun leeftijd. Lies probeerde Ash in de zee te treken maar Ash pakte haar op en gooide haar diep de zee in. Luke pakte me hand en rende naar de zee. Ik viel het water in en Luke lachte zich dood. "Niet leuk Lucas" zei ik nep-boos. "Ah" zei Luke en rende verder. "Kom je me niet halen?" Vroeg ik lachend. "Jawel" zei Luke die terug kwam. "Mijn prinses" zei hij en kuste me.
"Ik hou van je Lucas" "ik ook van jou Sannie" zei hij en we liepen weer naar het strand.