POV SANNE
Ik wordt wakker door mijn ringtoon. Het eerste wat ik zie is Luke doe naast me ligt. We zijn gisteravond naar zijn huis gegaan omdat ik mijn sleutels was vergeten.
Ik pak mijn mobiel en kijk wie belt, BRAD! Meen je die?! "Goeie morgen babe." Zegt Luke met zijn sexy ochtend stem. "Goeie morgen Lukey." Zeg ik. "Wie belt je?" "Brad." Zucht ik. "Wil je op nemen?" Vraagt Luke, ik haal mijn schouders op. "Doe het maar." Zegt Luke. Hij drukt een kusje op mijn hoofd en loopt de kamer uit.
En ik neem op.B: Waar ben jij?!
S: Ik ben veilig maak je geen zorgen.
B: Waar ben je?!!
S: Bij Luke
B: Kom nu naar huis!
S: waarom?
B: Omdat pap zich al zorgen maakt, en ik ook! Kom nu thuis!
S: Ik kom zo
B: Je gaat daar weg en komt hier heen!!
S: Ja komt goed
B: Als je niet komt kom ik je halen!!
S: J-ja
B: tot zo.
En hij hangt op.Ik loop de slaapkamer uit en zoek Luke op. "Goeie morgen." Zegt Ben. "Goede morgen." Zeg ik zo lief mogelijk, en ik hou mijn tranen in. "Je hebt Luke nodig." Zegt Ben lief. "LUKE! Je meisje heeft je nodig!!" Schreeuwt Ben door het huis. En al snel staat Luke voor me neus. "Wat is er? Hadden jullie weer ruzie?" Vraagt Luke, hij slaat een arm om me heen en we lopen terug naar zijn slaap kamer om op zijn bed te gaan zitten. "J-ja, i-ik ben een ve-verschrikkelijk zusje.." Snik ik. "Nee, je doet wat je wilt en dat is normaal. Brad wilt gewoon te graag beschermen en jou voor hemzelf hebben. Maar jammer voor hem! Nu ben je van mij." Zegt Luke om mij op te vrolijken. Er komt een lach op mijn gezicht. "Die lach is zo mooi." Zegt Luke en zijn lippen raken de mijne. We raken in een heerlijke zoen.
POV SALISA
"Wakker worden." Hoor ik een chagerijnige Tristan zeggen. "Jij ook goede morgen Tris." Zeg ik. Ashton wordt ook wakker en we kijken elkaar in elkaars ogen. "Good morning cutie." Zegt Ash lief. "Good morning Ashyy." Zeg ik vrolijk. "Nou van de bank af!" Zegt Tris op een bijdehante toon. Ik zucht. "Zullen wij gaan ontbijten bij starbucks?" Stelt Ashton ineens voor. "Ja! Goed idee!" Zeg ik blij. We staan op en lopen de kamer uit, Tris kijkt Ash alsof hij hem wel kan vermoorden, maar gelukkig zei hij niks tegen hem. "Ik kleed me even om, wil jij even in de badkamer?" Vraag ik. "Nee, ik wacht wel." "ASH!!" Schreeuwt Nat, zij en peter rennen naar Ashton toe. "Hee kleintjes." Zegt Ashton, ik giechel omdat hij zo schattig is met de tweeling!
Ik loop naar boven en kleed me snel om, ik pak daarna mijn portemonnee en dan loop ik snel weer terug naar Ashy.
"Ziet er goed schatje." Zegt Ash nog voor dat hij een kus op mijn wang drukt. "Dankje punk-rock." Zeg ik en giechel even. Hij glimlacht breed. "Wij gaan." Zeg ik en we lopen met z'n tweeën naar starbucks.We bestellen wat eten en drinken, en natuurlijk betaalt Ash weer. "Ik wil ook een keer betalen." Zeur ik. "Nope! Ik ben je vriendje dus zorg ik voor jou!" Zegt hij, ik zucht. We gaan niet aan een tafeltje zitten. We lopen samen naar 'ons bankje'!!
"Ik hou van jou." Zeg ik zodra we zitten op het bankje. "Ik hou nog meer van jou." "Ik het meest van jou." Zeg ik, Ash giechelt! Dat is best wel schattig!! "Wat ga je vandaag doen?" Vraag ik. "Niks, jij?" "Ook niks." "Mooi, dan kan ik bij jou blijven." Zegt Ashton en hij verstrengeld onze vingers. We eten en drinken alles op. Daarna blijven we nog even naar het meertje kijken terwijl mijn hoofd op zijn schouder ligt. "Zullen we naar jouw huis? Ik heb geen zin in Tris." Leg ik uit. "Tuurlijk!" Zegt Ashton. We staan op en gaan naar zijn huis."IK BEN THUIS." Schreeuwt Ashton door het huis. "Hey Ash!" Zegt iemand terug. Ashton neemt me mee naar de keuken. "Hey Lauren, dit is Salisa. Salisa, dit is mijn zusje Lauren." "Hey Lauren, leuk je te ontmoeten." Zeg ik. "Hey Salisa, fijn om de vriendin van mijn broer te ontmoeten." Zegt ze lief. "Wil je wat drinken?" Vraagt Ashton. Lauren loopt intussen al weg. "Ja lekker, heb je iets van sap?" "Ja hoor." Zegt Ashton en hij vult 2 glazen met sap. "Dankje." Zeg ik. "Zullen we een harry potter film kijken?" "Ja leuk!" Zeg ik en we lopen samen naar de woonkamer. "Ow Ash, ken je Conner al?" Vraagt Lauren als we de kamer in komen. DIT MEEN JE NIET!! "Ja." Zegt Ash met een walgelijk gezicht, en mijn gezicht is precies hetzelfde. "Wij gaan wel naar mijn kamer." Zegt Ashton en we lopen naar boven.