~Salisa~

15 1 0
                                    

POV Salisa.
Ik had een wekker op vijf voor twaalf gezet. Ik werd wakker en maakte Sanne wakker. "Meis nog 5 minuten en je bent 16" zei ik hyper.
"Wat?!" "Uhu je verjaardag" "Oja!!" "Gosh" "10-9-8-7-6-5-4-3-2-1 GEFELICITEERD!!!!!!!" Riep ik. Opeens kwamen er twee kleintjes aan waggelen met allebei een cadeautje. Ze gaven het aan Sanne ze glunderde helemaal. Maar voor dat ze kon uitpakken of iets kon zeggen knuffelde ik haar plat. "1 van wie is dit?" Vroeg ze toen ik eindelijk klaar was met knuffelen. "Van Brad en Tristan. Mama eb papa hebben al iets gegeven en die van jou mama en papa zijn thuis net als die van lies" zei de tweeling schattig. Ik knikte blij net als Ron die Harry voor het eerst ontmoette weetje wel. "Nee dit had niet gehoeven" zei ze. "Maak nou open" zei nat die op me schoot klom. Ze scheurde het open. "Dit is zo geweldig" zei ze en liet het zien. Dit was sowieso van Tristan. Het is een mooi lijstje met een foto van ons allemaal. (Ashton, Luke, Susan, rosé, Britt, ik, Sanne, Michael, Calum en Nate) "OMG wat mooi je staat echt goals met Luke" grinnikte ik. Ze knikte en pakte het andere pakketje. Ze maakte het open. Het was een pinguïn knuffel met Sanne haar naam erop geborduurd. Ze kreeg wat tranen. "Ik wilde dat Brad nu hier is" zei ze. Nat klom op haar schoot en pet bij mij. "Is Sannie niet blij dat ze terug gaat naar prins Luke?" Vroeg nat schattig. "Natuurlijk ben ik blij dat we naar Luke en de rest gaan maar ik mis Brad gewoon nu al op me verjaardag en zo" ik knikte. "Kom ga slapen kids" zei mevrouw Simpson en we gingen maar slapen.

~time skip op het vliegveld~
We lopen uit het vliegtuig ik en Sanne rende naar de koffers en rende die ruimte uit. Toen ik Ashton zag liet ik alles vallen ik rende op hem af. "Ik heb je gemist!" Riep ik en knuffelde hem helemaal plat. "Ik heb eindelijk me prises weer in me amen" zei Ashton ik zag dat Luke en Sanne heel stil aan het knuffelen waren. Ik liet Ashton en Ashton sloop naar Sanne toe en tilde haar uit Luke's armen. "Gefeliciteerd meisje" zei hij en knuffelde Sanne die helemaal straalde. Luke kwam naar mij toe en ik kreeg nu ook tranen. "Luke ik miste je zo erg net zo erg als ik Ashton miste" zei ik en knuffelde Luke. "Het cadeautje van Sanne licht bij jou" fluisterde Luke wat me deed glimlachen. Ik knikte en pakte me koffer en rugzak. En toen kwam de tweeling en onze moeders. "Ashton, Luke" schreeuwde ze in koor. Nat kwam naar mij en Ashton toe en trok ons in een knuffel. Pet deed dat bij Luke en Sanne. We zagen er echt uit als ouders en nat is ons dochtertje en pet het zoontje is van Luke en Sanne is. Ashton pakt mijn tas en brengt het naar zijn auto. Luke doet het zelfde maar brengt Sanne naar zijn auto en haar spullen naar die van Ash. Als we in de auto zitten gaan we even eten, drinken en versieringen halen. Ashton haalt wat biet en alchohol dingen geen idee hoe hij het doet en ik haal gewoon frisdrank en wat chips, popcorn en gewoon boodschappen want ik moet eten maken vanavond. Sue en Mike nodige mensen uit en Britt, Calum, rosé en Nate wachten bij mij. Als we klaar zijn moeten we nog een half uur in de auto zitten!! "Liefje ik ben zo blij dat ik je terug heb" zei Ashton terwijl hij een hand op me boven been legt. "Ik ben ook heel blij" "You-Know-Who heeft dus een straat verbod gekregen" "Voldemort?" Vraag ik lachend. "De ene noem je Voldemort en dat is dan D en die met de B noem je You-Know-Who" lacht Ashton. Ik knik alleen maar. Opeens gilde ik vab blijdschap. "WoW wat is er prinses" lacht Ashton. "OMG die jurk die zou Sanne prachtig staan" zei ik. "Dus die voor vanavond" "Uhu" zei ik blij we stapte de auto uit en ik ging dicht tegen Ashton lopen en hij sloeg zijn arm om me heen. We liepen naar de winkel en hij is echt heel mooi. "Waar eigenlijk zo uit gebreid. Ze verdiend Het wel maar toch?" "Een woord sweat 16" giechel ik. "Oja! Natuurlijk" zei hij schattig. Ik knikte en ging weer tegen Ashton aan.
Dit is het jurkje:

 Dit is het jurkje:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
When live is changing ft 5sosWhere stories live. Discover now