~sanne~

14 1 0
                                    

POV SANNE
Ik werd wakker met een glimlach! Vandaag hebben we 4uur lang drama!!! Het is mijn favoriete vak! Daarnaast zitten we met ze alle bij elkaar! En we gaan harry potter spelen!!!!!! Ik sprong mijn bed uit en trok snel mijn uniform aan. Ik deed mijn haar en make-up en sprinte naar beneden.
"Jij vent vrolijk." Hoorde ik Brad zeggen. "Zekerrrrssss!" "Wat gaat er gebeuren?!" Brad keek me doordringend aan. "WE GAAN HARRY POTTER SPELEN!!" Schreeuwde ik iets te hard. Brad's gezicht verandert ineens in een vies gezicht. "Meen je die?!" "JAA!!" Brad rolt met zijn ogen. "Nou succes er mee!" We richten beide weer op ons ontbijt en beginnen weer te eten. Als ik mijn eten op is wil ik weg fietsen maar mijn moeder grijpt me bij mijn pols. "Hoe gaat het tussen jou en Luke?" Vroeg ze. "Goed." "Je mag best wel een keer meenemen." Ik zucht. "Pap stuurt hem dan weg, en Brad mag hem niet. Het ergste is dat ze hem niet eens kennen!" Zei ik gefrustreerd. "Misschien als ze elkaar beter leren kennen komt het goed." "Gaat een beetje moeilijk als hij het huis niet in komt." "We bedenken nog wel wat, maar dit is ook niks." Ik knik als antwoord. "Schat, je moet naar school, tot vanavond." Zei mijn moeder. Ik knikte en fietste naar school.

Zodra ik op school aan kom zie ik Luke al bij mijn kluisje. "Hallo ron!" Giechelde ik. "Hey Hermione." Zei Luke lief en sloeg een arm om me heen terwijl ik stond te prutsen met mijn kluisje, ik kreeg dat domme ding weer eens niet open. "Moet ik even helpen?" Vroeg Luke en ik knikte. Luke kreeg dat ding natuurlijk in 1 keer open. "Hoe dan?!!" Mompel ik in mezelf waardoor Luke begint te lachen. Ik sla hem zachtjes tegen zijn arm. "Shut up Luke!" Ik propte war boeken in mijn kluisje. Daarna sloeg Luke weer een arm om me heen. "Ik hou van je." Fluistert hij in mijn oor, ik voel dat ik bloos. "Ik ook van jou." Zei ik en drukte een kusje op zijn wang.

POV SALISA
SHIT!! Ik ben te laat!! De bel is net gegaan en ik loop de school net in. Ik had me verslapen. "Hey Neville!" Hoor ik Ashton zeggen. "Hey Luna." Lachte ik. "Te laat?" "Jap!" "Ik loop wel mee naar je kluisje." Zei Ashton. Hij praat echt de hele tijd met zo'n girly stemmetje, waardoor ik steeds moet lachen. Ashton bekijkt vragend naar de grote tas die ik mee heb. "Dit zijn de spullen voor drama." Legde ik hen uit. "Nicee! Mag ik mijn rokje!" Zei Ash en deed een soort van hair-flip achtig iets. "Jahoor, hier!" Lachte ik. "Wauw, dit is echt mij kleur!" Zei Ash zo girly mogelijk. Ik begon heel hard te lachen. "Ash, we hebben hier geen tijd voor, we moeten naar de les." "Wie is Ash? Ik ben Luna!" Hij trok het rokje over zijn broek aan. "Luna, kom mee!" Ik liep lachend samen met 'Luna' naar het drama lokaal.
"Heey!" Zei Ashton nog steeds girly, en hij deed weer een hair-flip. "Jullie zijn te laat. Maar aangezien Ashton al helemaal in zijn rol zit zal ik jullie niet opschrijven. Ga mar naar jullie groepje en ga verder."!zei de docent. Wij knikte en liepen naar de rest.
"Hallo" lachte Sanne zodra ze Ashton zag. "Wat?! Heb ik ies van je aan ofzo?!" Vroeg 'Luna'. "Nee gelukkig niet!" Lachte ze. "Laten we verder gaan." Zei Sue chagrijnig. "Is iemand met het verkeerde been uit bed gestapt?" Grapte Britt, en ze prikte in de zijn van Sue. "Shut up Britt!" Mikey sloeg een arm om haar heen. "Sue, doe even rustig." "Sorry Britt." Zei ze vlug. "Het geeft niet, ik lokte het uit." Zei Britt. "Laten we maar verder gaan, we gaan een andere scene doen, deze scene speelt zich af in de bieb. Dit is het script:" Zei Sanne. Ze pakt het script en deelt het uit. Iedereen bekeek het script voor deze scene.

RON
Dus je zegt dat dit wapen, je-weet-wel, achter is in het departmebt of mysteries?

HARRY
Het moet dar zijn

HERMIONE
dat was war Surgis Podmore aan hetdoen was in et ministerie toen hij werd gearresteerd.

RON
Maar waarom daar?

HERMIOME
Kijk hier naar. Daar was een ontsnapping voor Azkaban.

RON
BLOODY HELL!!

HARRY
Jullie zijn death eathers

When live is changing ft 5sosWhere stories live. Discover now