~salisa

20 1 1
                                    

POV Salisa.
"HET IS ZATERDAG" riep ik. "JA WETEN WE NU ZIJN WE OOK ALLEMAAL WAKKER" riep Tristan. "MAN ZEUR NIET ZO" riep ik terug. "IK BEN BIJ SANNE " riep ik daarna. Het enige wat ik deed is me telefoon pakken en ik ren gelijk de deur uit. Ik belde aan. "Wat doe jij hier zo vroeg liesje?" Vroeg Brad. "Ik kom Sanne wakker maken" zei ik vrolijk. "In je pyjama?" "Ja" "nou veel geluk dat kind krijg je met een trompet nog niet wakker" "oh ik weet wel hoe" zei ik een liep langs Brad naar boven. Toen ik boven was. Klom ik op haar bed en begon te springen en te roepen dat het zaterdag was. Sanne schoot wakker. "Hey lies" zei ze kalm. "Hoe laat?" Vroeg ik meteen "1 uur". "Het is al 12 uur" "ECHT?!" "JA GA NOU MAAR SNEL DOUCHE" en ze rende de badkamer in. Ik zette onder tussen een setje klaar.

 Ik zette onder tussen een setje klaar

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"OMG dat setje is geweldig" riep ze. "Weet ik toch. Nou hup Luke komt zo"
Ik keek even op me telefoon. En zag dat ik een appje had van ash

Ashton🤗: Hey liesje.
U: hey ashje
Ashton🤗: vergeet vanavond niet hè😏😉
U: OMG te veel fuckboy in een zin.
Ashton🤗: misschien ben ik wel fuckboy😏
U: OJEE TRISTAN COME HELP ME PLZZZ.
Ashton🤗: lolzzz nou ja don't forget.
U: ik vergeet het niet belooft.
Ashton🤗: ik kom om 9 uur naar jou.
U: naar mij?
Ashton🤗: ja? Waarom niet.
U: ik heb gezegd dat ik met britt ging en met Sanne en misschien met rosé en Susan.
Ashton🤗: ah oké ik sta aan het begin van de straat de kermis is toch maar 5 minuten maar ik komen je wel 'ophalen'
U: is goed ash.
Ashton🤗: tot zo.
U: tot zo.

POV Luke
Calum was bij mij ik was nog nooit zo zenuwachtig om een meisje. En hij zag het. Ik stond in mijn ondergoed naar me kast te staren. "Doe gewoon dit aan" zei Calum.

Ja deze foto makte Calum voor lies

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ja deze foto makte Calum voor lies. Het was 10 voor 1 en ik pakte me fiets en reed Sanne. Ik belde aan en haar broer deed open. "Hoi" zei hij kortaf. "Hay hoe gaat het?" Zei ik zo vriendelijk mogelijk. "Umhpfg" dat was alles wat hij zei. "SANNE" "JA?" "KOM NU NOU MAAR NAAR BENEDEN" "IK KOM AL" riepen ze naar elkaar. Ze kwam naar beneden ze is zo mooi. En toen zag ik lies in haar pyjama en ik barste in lachen uit en Sanne ook. "Hey niet lief ik ga niet naar de kermis nu dus sttt" zei ze nep-boos. "Sowry" zei Sanne nep-sad. "Kom" en ze pakte me hand. We liepen naar de kermis. "Waar wil je als eerst in?" "Uhm.. de breakdance!" Riep ze. "Yeah kom" ik pakte haar hand en rende door de drukte heen. "Twee kaartjes alsjeblief" zei ik. "Maar ik heb-" "weet ik jij hebt ook geld maar dat boeit mij niet ik betaal" kapte ik haar af. Ze giechelde schattig en ging zitten. "Uhm ik weet niet hoe hard hij gaat die in Londen ging namelijk niet zo hard" zei ze zacht. "Je bent veilig bij mij" zei ik en sloeg mijn arm om haar heen en ze kwam dichter bij me. Hij ging draai en ze kroop nog dichter bij. "Heb je het koud of ben je bang?" Vroeg ik. "Allebei" giechelde ze. Toen het harder ging draaien kroop ze bijna bij me op schoot van de kou denk ik. "Heb je het koud?" Vroeg ik. Ze knikte licht. "Ja maar het is wel goed zo" ik knikte. Toen we eruit gingen waren we kei hard aan het lachen om niets. Ze trok me mee naar het reuzen rad. "IK BETAAL" riep ze. "Jammer" zei ik terwijl ik kaartjes omhoog hielt. "NOUUUU" "YEAHH" "kom we zijn aan de beurt" ik sloeg me arm om haar heen en stapte in. Het was zo koud dus deed ik me jas om haar heen. "Nee straks word je nog ziek" zei ze. "Ik ben sterk ik word ziek" ze giechelde. Mijn gezicht was nu zo dicht bij. Dat ik mijn lippen op de hare druk het was zo perfect ik voelde dat ze schrok maar ze kus al terug. Ze deed haar armen in me nek en ik liet ze rusten op haar heupen. En toen waren we beneden. Eilg. "HET WAS PERFECT" riep ik. Ze werd rood. "Ja bent zo schattig" opeens kwam lynn. Me ex...

When live is changing ft 5sosWhere stories live. Discover now