~Salisa~

23 1 0
                                    

POV Salisa
Ik word nog steeds snikkend wakker. Waarom kan er nergens ter wereld een plek zijn zonder rare jongens en gekken wijfen zijn? Waarom kan er nergens een plek zijn zonder haat?! Uhg! Ik word hier gewoon zo depri van. Ik keek op me klok oké ik heb lang geslapen. Ik moet over een uurtje bij Ashton zijn. Ik keek naar buiten prachtig weer zoals altijd. Ik loop naar me kast en zoek een jurkje. "YES GEVONDEN!" Roep ik en trek het aan. Het was wit met zwarte strepen. Ik liep naar beneden maar me vader stuurde me meteen weer naar boven. "Trek even gympen aan lieverd" zei me vader ik grinnikte alleen een beetje en liep naar, boven pakte me zwarte vans en rende naar benende. "DOEI!" Riep ik en rende de deur uit naar het cafeetje waar ash me vroeg om heen te gaan. Ik liep daar heen en iemand pakte me pols ik was bang en werd zacht en liefdevol tegen de muur aan geduwd ik keek in twee prachtige ogen die heel dicht bij me stonden. "Hey prinses" zei Ashton en hij drukte zijn lippen op die van mij. Liefdevol ging hij met zijn handen van mijn heupen naar mijn kont hij vroeg toegang die ik hem ook gaf het was liefdevol en zacht en teder en..... geweldig. "Babe heb je al ontbeten" vroeg Ashton toen hij terug trok en zijn voorhoofd tegen die van mij legde. "J-ja-" "niet liegen" zei Ash streng. "N-nee so-sorry" zei ik met een traantje. "Liesje kom eens" zei Ash en veegde de traan weg met zijn duim en drukte me zich tegen hem aan. "Mag ik weten waarom je niet eet" vroeg Ashton vol medelijden. "Uhm he-heel veel ver-verschillenden reden- verschillende redenen" zei ik maar. "Mag ik heel even je telefoon" ik knikte bang en gaf hem me telefoon. "How dare they. Zo praten over de twee mooiste meisjes van de wereld. Eet je hier door niet?" Vroeg Ash. Ik werd stil en wist niets meer te zeggen. "Ja dus" zei Ash en stond op en liep weg naar de toonbank. Ik was bang dat hij gewoon weg ging maar nee Ash is niet zo Ashton is geweldig! Hij kwam terug met appeltaart en sap. "Kijk eens liefje" zei hij en zetten het voor me neus neer. "Dankje Ashton" zei ik en begon te drinken. "Dus heb je zin in vanavond?" Vroeg Calum die opeens met een meisje naast me verscheen. Het meisje ging naast Ashton zitten en Calum kwam naast mij zitten. "JAA echt heel erg!" Giechel ik. "Oké Guy's dit is Amy, stel je maar voor" zei Calum. "Hey ik ben Amelia Pond en ik zit vlak bij jullie op school" glimlacht het knappe meisje. "Ze is mijn date voor vanavond" zei cal. "Jij heet Amelia Pond. Heb jij een vriend die de doctor het in een vliegende box?" Giechel ik. "Uhm nee maar ik snap wat je bedoelt" glimlacht ze. Na 10 minuten gekletst te hebben gingen Amy en ik naar mijn huis. Ik opende de deur die niet op slot zat.

POV Sanne.
Lies liep haar huis binnen met een meisje die ik niet ken. "SANNIEE" "LIESJEE" schreeuwde we naar elkaar. Gaan we naar de mac want het is al 6 uur en de jongens komen zo" zei ik. "Uh ja" zei lies en stapte meteen de deur er uit. "Hey ik ben Amy" zei het meisje naast lies. "Sanne hier!" Zei ik blij. "Hey" zei ze lachend. We halen even 6 happy males. "Hey beauty!" Zei een jongen achter de balie. "Hai" zei ik. "Dus ben je singel Pretty girl" "nee ik heb een vriendje" "NICEE zie ik je binnen kort weer" zei hij "weet niet" zei ik en lies trok me mee. "Het eten word koud" zeurt lies. Ze houd niet van koud eten dat vind ze smerig. Wat ik dus wel grappig vind want Tristan kan daar wel tegen gewoon Ach zeur niet. Toen ze thuis was trok ze een grote trui aan en ze rook er aan. "Ashton" zei ze en begon te giechelen. Ze trok een kort broekje aan. "Pyjama!!" Riep ze. Lol. "NICEE" zeiden ik en Amy.

POV Salisa.
"Hey babygirl" fluisterde een hese stem in mijn oor. "Hey Ashy" "do you like this babygirl" "wat?" giechel ik. "Als ik zo tegen je praat als ik zo in je oor fluister en je deze bijnaapjes geef" vraagt Ashton. Ik knikte. "I can't hear you" zei hij nog steeds zo hees in me oor. "J-ja" stotter ik als ik zijn warme adem in mijn nek voel. Hij draaide me om en ik voelde twee warme lippen tegen de mijne aan. Ze bewegen perfect. Hij vroeg om toegang die ik hem gaf. "Wie wil game?" Riep Calum terwijl hij binnen kwam. "EERST ETEN DAN MOGEN JULLIE GAME" zei ik als of ik hun moeder was. "Ja dus jij gaat ook eten" zei Ash streng. "Yes daddy" zei ik en hij begon te grijnzen. "Do you like that?" Vraag ik. "Zekers" knip oogde hij. Toen Luke ook aan tafel zat aten we onze happy males. "Ga maar gamen" zei ik toen ik Amy Sanne Luke en Calum ongeduldig zag kijken. "Ze rende als kleine kinderen maar de Wii , xbox en de PlayStation. "Uhm Wii!!" Riep Luke en ze gingen Wii party doen ofzo. "Ik ging met Ash op de bank zitten. "Babygirl je bent zo hot" fluisterde Ashton in me oor hij zat achter me. Ik giechelde. "Je vind het echt leuk als ik zo praat he babe" zei ash weer zacht in me oor. "Ashton dat is gewoon heel hot" zei ik zacht en binnensmonds. "OW ja is dat zo" zei Ashton tegen me nek ik voel zijn warmen adem in me nek het geeft me kippen vel en ik wil zijn lippen in mijn nek voelen. "J-ja- yes dad" zei ik giechelend. "Dad-dy babygirl" zei hij. "Yes daddy" zei ik maar. Waardoor ik hem hoorde giechelen. "YES YES YES" hoorde ik Sanne en Amy roepen. "NEE NEE NEE" riepen Luke en Calum. Ik giechelde en ik voelde opeens Ashtons warme perfecte lippen kort in me nek. "Babe wil je wat drinken?" Vroeg Ashton. "Dat hoor ik te vragen Ashy" giechel ik. "Zeg nou maar ja" zei hij. "Oké ja daddy" giechel ik en leg me nadruk op daddy. Hij lacht en komt even later met wat cassis terug. "Wil je wat drank of niet" zei hij. "Mag ik alsjeblieft alchohol" lach ik. "Tuurlijk babygirl" hij gaf de beker. "Vind je dit lekker" vroeg hij als ik een slok nam. Ik knikte en kwam tussen zijn benen zitten. "Wat is het?" Vroeg ik. "Het is cassis met vodka van cal" ik knikte en dronk het even snel op. "Ha de jongens verliezen" roepen Amy en Sanne. "Laten we iets in stelletjes doen" stelt Ashton voor. "Ja dus ik en Sanne tegen cal en Amy wie wint gaat tegen jullie aangezien jullie meestal winnen met dit soort minigames" zei Luke. "Doen we!" Riep Sanne. "Maar Mike en sue zijb toch beter" zei ik lachend. "Maar die zijn er niet" lacht Ash. We liggen nog lekker samen op de bank en ik val bijna in slaap. "Ha wij winnen!!" Roept Amy waardoor ik wakker schrik. "Baby als je moe bent dan kunnen we gaan slapen" zei Ash. "Liefje mag ik nog zo'n drankje dan ben ik de rest van de avond gezellig bij jou" zei ik. "Zeker?" Vroeg hij. "Heel zeker. Oja NIET TE LAAT NAAR HUIS GAAN" zei ik streng tegen me gasten. "Baby wil je bij mij slapen vroeg Ash. "JAA" zei ik blij. Ik schrijf even snel een briefje.
Lieve papa ik slaap bij sue/Susan een Vriendin van mij. Hou van jou
Xxx Salisa
Ps nog bedankt dat Ashton hier overmorgen kan slapen.
Ik leg het op de tafel ren naar boven en pak even me pyjama ondergoed shizzle. Als ik beneden kom zit Ashton met 2 controllers in zijn hand te wachten. "Thnx babe" zei ik en hij grinnikte.

When live is changing ft 5sosWhere stories live. Discover now