POV SALISA
Ik werd langzaam wakker en had een beetje hoofdpijn, ik kon me niet veel meer herinneren van gisteren. Ik zie wel een hoop troep, dus et was vast leuk!
Ik lag nog steeds tussen de benen van Ash op de bank, de TV stond ook nog aan. "Lies, we moeten over 2 uurtjes weg gaan." Zei Ash nog half slapend. "Moet dat echt?" "Ja, op staan, nu." Ik ging van de bank af, maar Ashton bleef zitten. Het enige wat hij deed was mij aan staren. "Maak maar wat ontbijt." Ash keek me streng en dominant aan. "Wat ga jij dan doen?" Lachte ik. "Dat merk je zo wel." Hij kreeg een scheef lachje en liep naar boven. Zal wel. Ik ging naar de keuken om ontbijt te maken. Ik keek in de kasten, ik besloot om maar tosti's te maken. Ik deed snel ham en kaas op een boterham en deed het in het tosti-ijzer. Ik pakte ook gelijk een aspirientje en nam die in. Vervolgens deed ik de tosti's op twee borden en pakte ik wat drinken. "Het ontbijt is klaar!" Riep ik naar boven. Al snel stond een shirtloze Ashton voor me neus, hij is zo lekker!! "Je vindt me hot." Zei hij zelfverzekerd. Ik werd knalrood volgens mij van schaamte, ik knikte wel als bevestiging.
Ashton liep naar de tafel en pakte het eten. Ik deed hetzelfde en kwam naast hem te zitten. We keken een beetje naar de serie 'docter who' die nog steeds op was van gisteren. "Ga je maar omkleden, ik heb al kleren voor je uitgezocht het ligt op je bed." Beviel Ashton mij zodra we ons eten op had. Ik knikte en deed wat hij zei.
Ik liep de trap op en fantaseerde al over wat voor kleding Ashton zou hebben uitgekozen. Misschien een jurkje, of een navel truitje. Ik deed de deur van mijn kamer op en liep naar mijn bed. Ik zag een korte broek met een wit, beetje doorzichtig bloesje. Ik deed het aan, maar de bovenste knoopjes van mijn bloesje deed ik open zodat je in kijk had, zou dat sexy genoeg voor hem zijn? Vast wel, hij koos zelf deze outfit. Ik poetste mijn tanden, deed snel wat make up op en liet mijn haar los hangen. Ik keek bekeek mezelf in de spiegel, mijn hand ging naar mijn ketting. Ik keek naar de ketting en mijn ring. Ik had nooit gedacht dat er iemand zou zijn die zoveel van me zou houden. Ik heb zoveel geluk met hem.
Ik liep de trap af waar ik Ashton zonder shirt zag staan, hij was druk bezig met zijn mobiel. Al snel keek hij op, zijn ogen gingen van mijn ogen naar mijn inkijk, zijn mond viel een beetje open. Ik liep wat dichter naar hem toe. Ashton legde zijn hand op mijn kont. "Je bent zo hot." Ik voelde al snel zijn lippen op die van mij. De kus werd steeds iets ruwer. Hij duwde me tegen de muur aan. Het voelde echt goed, maar het was zo anders. Mijn handen lagen op zijn borst, maar die gooide hij omhoog. Mijn armen had ik boven mijn hoofd terwijl Ashton ze vast hield en zijn andere hand leunde tegen de muur waar ik tegen aan stond. Een hand ging naar mijn bloesje en maakte nog twee of drie knoopjes los. Zijn lippen dwaalden af en gingen via mijn kaak lijn naar mijn nek, hij gaf kleine lieve kusjes. Ik dacht even aan you-know-who en Voldemort, 'niet aan denken, denk aan Ash!' Dacht ik bij mezelf en ik wist gelijk dat dit zoveel beter was!!! Zodra ik kippenvel kreeg en een zacht kreuntje mijn mond verliet stopte Ashton. "Je bent van mij, alleen van mij." Hijgde hij. Hij nam afstand en liep naar boven. Ik beleef nog een beetje verbaasd over wat er net gebeurd was achter.
Damn... Dit was nieuw, maar echt geweldig! Hij was nog niet heel dominant, hoe dominant zal hij worden??POV SANNE
Ik voelde een zacht kusje in mijn nek en werd wakker. "Good morning Love." Hoorde ik de sexy stem van Luke zeggen. Ik draaide me voorzichtig om, een straal zon kwam in m'n ogen en daarmee ook barstende koppijn! Ik moet echt op houden met alleen maar drank te drinken!! Na drank moet ik water leren drinken want dit is echt irritant! "Good morning Lucas." Ik kroop onder de dekens, zodat ik geen last had van de zon, wel weer dicht tegen hem aan en drukte een zacht kusje zijn borst, ik ademde een lichte alcohol lucht in, komt die van mij af? "Heeft mijn prinses last van een kater??" Vroeg hij lief. Ik knikte simpel ja. "Ik haal wel wat." Doordat hij uit bed stapte werd het ijskoud, dus ik stapte ook maar uit bed. "Wacht Luke, ik ga meer naar beneden." Zei ik en liep naar hem toe. Hand-in-hand liepen we de trap af en de woonkamer in. De zon verwarmde via het raam mijn huid. Ik kijk naar Luke, zijn haren zaten in de war, zijn huid was schitterend in dit licht. Luke's ogen zochten die van mij. Ik wist dat hij iets wou doen, maar ik snapte niet wat. Ik wende mijn ogen af en keek door de kamer.
Mijn moeder was nergens te bekennen, maar er stond wel een doos met een briefje op de tafel. Ik liep er heen en bekeek het roze briefje, Luke las over mijn schouder mee.